Contreras Torres, Núria; Gonzàlez Gavara, Mònica; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General(2025-12-23)
Curs on s'ofereixen eines per identificar la desinformació, analitzar continguts manipulats i fomentar el pensament crític. Inclou un apartat específic dedicat a la desinformació científica, amb casos reals, eines de ...
Las competencias se han convertido en los últimos años en una forma de describir, evaluar, analizar y valorar los perfiles profesionales en general, y muy especialmente los diseños que se desarrollan en el contexto ...
Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luís; Rodríguez Gómez, David; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent(2025-12-20)
Aquesta Guia és resultat dels treballs realitzats en el marc del Projecte per la Millora de la Qualitat Docent "E-INAV 5 X 5 E-AVALUACIÓ: 5 PRINCPIS I 5 REPTES PER UNA AVALUACIÓ EFECTIVA AMB EINES DIGITALS". El Projecte ...
Pauta desenvolupada en el marc del projecte "Millorar l'avaluació individualitzada dels projectes grupals mitjançant estratègies d'avaluació entre iguals i feedback", finançat en la convocatòria "Projectes de suport a la ...
El presente documento es resultado del Proyecto 'Acceso y permanencia de grupos vulnerables en la educación secundaria no obligatoria. Creación y validación de un modelo de intervención' financiado por la convocatoria de ...
Díaz Vicario, Anna; Tello Sánchez, Jose; Arnau-Sabatés, Laura; Martínez Melo, Montserrat; López-Crespo, Saida; Suárez-Rivarola, Cecilia-Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació(2025-12-20)
Amb la col·laboració de Georgeta Ion, Mercè Jariot. Montserrat Rodríguez Parrón, Josefina Sala, Angelina Sánchez. Carla Quesada, Daniel Ortega i Carolina Nieva.
Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luís; Rodríguez Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Arnau-Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez-Rivarola, Cecilia-Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent(2025-12-20)
Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
Aquesta activitat de l'assignatura Dret Local (assignatura optativa de 4rt curs del Grau en Dret) utilitza la gamificació i el joc de rol com a metodologia d'aprenentatge actiu per aproximar l'alumnat al funcionament real ...
Altres ajuts: Projecte financiat: Campus Innovació social i educativa: Palau-solità i Plegamans, ciutat jugable. Innovació social i educativa per a un patrimoni viu: ID Código de referencia: 2024IMPAC00020
Vallverdú, Jordi; Universitat Autònoma de Barcelona. Xarxa d'Humanitats Digitals(2025-12-18)
El curso está distribuido en módulos que contienen los materiales docentes: 1. Vídeos. Cada módulo contiene una serie de vídeos que son el equivalente a las "clases" de un curso presencial, aunque mucho más breves. 2. ...
Presentación del módulo: Durante este módulo veremos como las humanidades se han transformado en digitales y nos ayudan a transformar la sociedad. Objetivo del módulo: Entender la profunda transformación de la Sociedad a ...
En este módulo analizaremos las aplicaciones computacionales en diferentes áreas humanísticas y las nociones básicas relativas al software, metodologías y recursos electrónicos de este nuevo entorno cultural. Objetivos del ...
Roquer González, Jordi; Grau Rebollo, Jorge; Boadas, Sònia; Vallverdú, Jordi; Barceló, Juan A.; Universitat Autònoma de Barcelona. Xarxa d'Humanitats Digitals(2025-12-18)
Las diversas disciplinas son analizadas bajo las perspectivas de su "digitalización". Desde la incorporación de nuevas formas digitales a las humanidades clásicas hasta las nuevas y genuinas formas de producción humanística ...