Aquest cas s'ha desenvolupat per a alumnat de segon curs de grau en Pedagogia i Educació Social de la Universitat Autònoma de Barcelona a l'assignatura d'Investigar en Educació. Plantegem que s'ha d'administrar com a recurs ...
Aquest cas s'ha desenvolupat per a alumnat de segon curs de grau en Pedagogia i Educació Social de la Universitat Autònoma de Barcelona a l'assignatura d'Investigar en Educació. Plantegem que s'ha d'administrar com a recurs ...
La fase de crecimiento de un cachorro de cualquier animal va desde el momento del nacimiento hasta alcanzar el peso del adulto. El futuro de un perro depende tanto de esta fase, como en el hombre de los cuidados y educación ...
Albanell Trullas, Elena; Clos, M. Victoria; Carol, Marta; López Plana, Carlos; Pla Soler, Reyes, M. Teresa; Accensi Alemany, Francesc; Izquierdo Tugas, Ma. Dolors; Juan Godoy, Bibiana; Darwich Soliva, Laila; Martín Castillo, Margarita; Castells, Eva; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària(2024-12-21)
Les competències transversals són un aspecte clau en la formació dels estudiants de la Universitat. El Grup d'innovació docent de la Facultat de Veterinària ha desenvolupat unes guies amb l'objectiu d'estandarditzar ...
Darwich Soliva, Laila; Martín Castillo, Margarita; Carol, Marta; Accensi Alemany, Francesc; Izquierdo Tugas, Ma. Dolors; Juan Godoy, Bibiana; Albanell Trullas, Elena; Clos, M. Victoria; López Plana, Carlos; Pla Soler, Reyes, M. Teresa; Castells, Eva; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària(2024-12-21)
Les competències transversals són un aspecte clau en la formació dels estudiants de la Universitat. El Grup d'innovació docent de la Facultat de Veterinària ha desenvolupat unes guies amb l'objectiu d'estandarditzar ...
López Plana, Carlos; Pla Soler, Reyes, M. Teresa; Carol, Marta; Accensi Alemany, Francesc; Izquierdo Tugas, Ma. Dolors; Juan Godoy, Bibiana; Albanell Trullas, Elena; Clos, M. Victoria; Darwich Soliva, Laila; Martín Castillo, Margarita; Castells, Eva; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària(2024-12-21)
Les competències transversals són un aspecte clau en la formació dels estudiants de la Universitat. El Grup d'innovació docent de la Facultat de Veterinària ha desenvolupat unes guies amb l'objectiu d'estandarditzar ...
Castells, Eva; Accensi Alemany, Francesc; Izquierdo Tugas, Ma. Dolors; Juan Godoy, Bibiana; Carol, Marta; Albanell Trullas, Elena; Clos, M. Victoria; Darwich Soliva, Laila; Martín Castillo, Margarita; López Plana, Carlos; Pla Soler, Reyes, M. Teresa; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària(2024-12-21)
Les competències transversals són un aspecte clau en la formació dels estudiants de la Universitat. El Grup d'innovació docent de la Facultat de Veterinària ha desenvolupat unes guies amb l'objectiu d'estandarditzar ...
Darwich Soliva, Laila; Martín Castillo, Margarita; Carol, Marta; Accensi Alemany, Francesc; Izquierdo Tugas, Ma. Dolors; Juan Godoy, Bibiana; Albanell Trullas, Elena; Clos, M. Victoria; López Plana, Carlos; Pla Soler, Reyes, M. Teresa; Castells, Eva; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Innovació Docent de la Facultat de Veterinària (InnoVet)(2024-12-20)
Les competències transversals són un aspecte clau en la formació dels estudiants de la Universitat. El Grup d'innovació docent de la Facultat de Veterinària ha desenvolupat unes guies amb l'objectiu d'estandarditzar ...
Albanell Trullas, Elena; Clos, M. Victoria; Carol, Marta; López Plana, Carlos; Pla Soler, Reyes, M. Teresa; Accensi Alemany, Francesc; Izquierdo Tugas, Ma. Dolors; Juan Godoy, Bibiana; Darwich Soliva, Laila; Martín Castillo, Margarita; Castells, Eva; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Innovació Docent de la Facultat de Veterinària (InnoVet)(2024-12-20)
Les competències transversals són un aspecte clau en la formació dels estudiants de la Universitat. El Grup d'innovació docent de la Facultat de Veterinària ha desenvolupat unes guies amb l'objectiu d'estandarditzar ...
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia(2024-12-20)
Guia elaborada per la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia de la UAB per ajudar a l'alumnat en temes de citacions. Explica la importància de les citacions, per què i quan cal citar, el plagi, diferents sistemes i ...
López Plana, Carlos; Pla Soler, Reyes, M. Teresa; Carol, Marta; Accensi Alemany, Francesc; Izquierdo Tugas, Ma. Dolors; Juan Godoy, Bibiana; Albanell Trullas, Elena; Clos, M. Victoria; Darwich Soliva, Laila; Martín Castillo, Margarita; Castells, Eva; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Innovació Docent de la Facultat de Veterinària (InnoVet)(2024-12-20)
Les competències transversals són un aspecte clau en la formació dels estudiants de la Universitat. El Grup d'innovació docent de la Facultat de Veterinària ha desenvolupat unes guies amb l'objectiu d'estandarditzar ...
Castells, Eva; Accensi Alemany, Francesc; Izquierdo Tugas, Ma. Dolors; Juan Godoy, Bibiana; Carol, Marta; Albanell Trullas, Elena; Clos, M. Victoria; Darwich Soliva, Laila; Martín Castillo, Margarita; López Plana, Carlos; Pla Soler, Reyes, M. Teresa; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Innovació Docent de la Facultat de Veterinària (InnoVet)(2024-12-20)
Les competències transversals són un aspecte clau en la formació dels estudiants de la Universitat. El Grup d'innovació docent de la Facultat de Veterinària ha desenvolupat unes guies amb l'objectiu d'estandarditzar ...
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia(2024-12-19)
Guia elaborada per la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia de la UAB per ajudar a l'alumnat en temes de citacions. Explica la importància de les citacions, per què i quan cal citar, el plagi, diferents sistemes i ...
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Innovació Docent de la Facultat de Veterinària (InnoVet); Corbella, Elisabeth(2024-12-15)
Aquest informe aborda de manera completa la integració de tecnologies educatives basades en la intel·ligència artificial (IA) amb l'objectiu de millorar les competències del pensament crític i el compromís ètic. Primerament, ...