Materials docents

Materials docents

Enviaments recents

  • Contreras Torres, Núria; Gonzàlez Gavara, Mònica; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General (2025-12-23)
    Curs on s'ofereixen eines per identificar la desinformació, analitzar continguts manipulats i fomentar el pensament crític. Inclou un apartat específic dedicat a la desinformació científica, amb casos reals, eines de ...
  • Ion, Georgeta; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez-Rivarola, Cecilia-Inés; Mercader, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luís; Rodríguez Gómez, David; Salat Llorente, Esther (2025-12-20)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar un ús efectiu del feedback entre iguals.
  • Ion, Georgeta; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez-Rivarola, Cecilia-Inés; Mercader, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luís; Rodríguez Gómez, David; Salat Llorente, Esther (2025-12-20)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a donar un feedback que l'alumnat pugui emprar per millorar.
  • Ion, Georgeta; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez-Rivarola, Cecilia-Inés; Mercader, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luís; Rodríguez Gómez, David; Salat Llorente, Esther (2025-12-20)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
  • Díaz Vicario, Anna; Casey, Annette; Millward-Sadler, Adrian; Niemann, Jörg (2025-12-20)
    Las competencias se han convertido en los últimos años en una forma de describir, evaluar, analizar y valorar los perfiles profesionales en general, y muy especialmente los diseños que se desarrollan en el contexto ...
  • Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luís; Rodríguez Gómez, David; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2025-12-20)
    Aquesta Guia és resultat dels treballs realitzats en el marc del Projecte per la Millora de la Qualitat Docent "E-INAV 5 X 5 E-AVALUACIÓ: 5 PRINCPIS I 5 REPTES PER UNA AVALUACIÓ EFECTIVA AMB EINES DIGITALS". El Projecte ...
  • Agud Morell, Ingrid; Alcalde, Rosa; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Borras Izquierdo, Alexis; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; González Fernández, Henar; Ion, Georgeta; Marzo Ruiz, Lourdes; Mercader, Cristina; Muñoz Moreno, José Luís; Orta Trepat, María; Parera Garcia, Mònica; Pérez-Maldonado, Cristina; Rodríguez Gómez, David; Salat Llorente, Esther; Sánchez Martí, Angelina (2025-12-20)
    Pauta desenvolupada en el marc del projecte "Millorar l'avaluació individualitzada dels projectes grupals mitjançant estratègies d'avaluació entre iguals i feedback", finançat en la convocatòria "Projectes de suport a la ...
  • Armengol Asparó, Carme; Castro Ceacero, Diego; Gairín Sallán, Joaquín; Barrera-Corominas, Aleix; Díaz Vicario, Anna; Manzanares Moya, María Asunción; Suárez-Rivarola, Cecilia-Inés; Sánchez Romero, Cristina; Iglesias Vidal, Edgar; Ramos Pardo, Francisco Javier; Gómez-Jarabo, Inmaculada; Del Arco Bravo, Isabel; Sánchez Delgado, Primitivo; Castillo Arredondo, Santiago; Encinar Prat, Laia (2025-12-20)
    El presente documento es resultado del Proyecto 'Acceso y permanencia de grupos vulnerables en la educación secundaria no obligatoria. Creación y validación de un modelo de intervención' financiado por la convocatoria de ...
  • Díaz Vicario, Anna; Tello Sánchez, Jose; Arnau-Sabatés, Laura; Martínez Melo, Montserrat; López-Crespo, Saida; Suárez-Rivarola, Cecilia-Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació (2025-12-20)
    Amb la col·laboració de Georgeta Ion, Mercè Jariot. Montserrat Rodríguez Parrón, Josefina Sala, Angelina Sánchez. Carla Quesada, Daniel Ortega i Carolina Nieva.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luís; Rodríguez Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Arnau-Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez-Rivarola, Cecilia-Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2025-12-20)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Ion, Georgeta; Arnau-Sabatés, Laura; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Castro Ceacero, Diego; Morodo, Andy; Duran-Bellonch, Mar; Díaz Vicario, Anna; Muñoz Moreno, José Luís; Buñuel Azor, Immaculada; Rodríguez Gómez, David; Salat Llorente, Esther; Suárez-Rivarola, Cecilia-Inés; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Mercader, Cristina (2025-12-20)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
  • Couso, Digna; Olivella Busoms, Josep; Herreras Blanco, Luisa; Solé Martín, Caterina; Navarro Palà, Maria (2025-12-20)
    2a versió (2019), a càrrec de Caterina Solé i Maria Navarro
  • Gifreu Font, Judith (2025-12-19)
    Aquesta activitat de l'assignatura Dret Local (assignatura optativa de 4rt curs del Grau en Dret) utilitza la gamificació i el joc de rol com a metodologia d'aprenentatge actiu per aproximar l'alumnat al funcionament real ...
  • Valdivia, Paloma (2025-12-18)
    Altres ajuts: Projecte financiat: Campus Innovació social i educativa: Palau-solità i Plegamans, ciutat jugable. Innovació social i educativa per a un patrimoni viu: ID Código de referencia: 2024IMPAC00020
  • Valdivia, Paloma (2025-12-18)
    Altres ajuts: Projecte: Campus d'Innovació Social i Educativa, Palau-solità i Plegamans. AGAUR IMPAC 2024; patrimoni local; Palau-solità i Plegamans; educació comunitària; aprenentatge situat; activitats lúdiques; recorreguts ...
  • Vallverdú, Jordi; Universitat Autònoma de Barcelona. Xarxa d'Humanitats Digitals (2025-12-18)
    El curso está distribuido en módulos que contienen los materiales docentes: 1. Vídeos. Cada módulo contiene una serie de vídeos que son el equivalente a las "clases" de un curso presencial, aunque mucho más breves. 2. ...
  • Bogdanovic, Igor; Casacuberta, David; Coromina, Òscar; Vilariño Freire, Fernando; Valdés Gázquez, Ramón; Universitat Autònoma de Barcelona. Xarxa d'Humanitats Digitals (2025-12-18)
    Presentación del módulo: Durante este módulo veremos como las humanidades se han transformado en digitales y nos ayudan a transformar la sociedad. Objetivo del módulo: Entender la profunda transformación de la Sociedad a ...
  • Colobran Huguet, Miquel; Pujadas-Mora, Joana Maria; Ramos Terrades, Oriol; Fornes Bisquerra, Alicia; Lopo, Ana; Casacuberta, David; Universitat Autònoma de Barcelona. Xarxa d'Humanitats Digitals (2025-12-18)
    En este módulo analizaremos las aplicaciones computacionales en diferentes áreas humanísticas y las nociones básicas relativas al software, metodologías y recursos electrónicos de este nuevo entorno cultural. Objetivos del ...
  • Roquer González, Jordi; Grau Rebollo, Jorge; Boadas, Sònia; Vallverdú, Jordi; Barceló, Juan A.; Universitat Autònoma de Barcelona. Xarxa d'Humanitats Digitals (2025-12-18)
    Las diversas disciplinas son analizadas bajo las perspectivas de su "digitalización". Desde la incorporación de nuevas formas digitales a las humanidades clásicas hasta las nuevas y genuinas formas de producción humanística ...
  • Fornes Bisquerra, Alicia; Vallverdú, Jordi; Domènech i Argemí, Miquel; Casacuberta, David; Universitat Autònoma de Barcelona. Xarxa d'Humanitats Digitals (2025-12-18)

Mostra'n més