Envíos recientes

Materials docents: Envíos recientes

  • Grimalt-Álvaro, Carme; Lusic Sakotic, Oto; Pintó Casulleras, Roser (2024-11-05)
    Recull de materials de les pràctiques dutes a terme durant els tallers REVIR, impartits pel CRECIM (Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica). L'objectiu principal d'aquesta seqüència és que l'alumnat de ...
  • López Simó, Víctor; Couso, Digna; Pintó Casulleras, Roser; Ferrer Sánchez, David; Soto Alvarado, Macarena (2024-11-05)
    Treball que correspon a les pràctiques que es fan als tallers REVIR organitzats pel CRECIM de la UAB. La seqüència pretén ajudar a l'estudiant de 4t ESO i 1r Batxillerat a construir el model escolar d'energia, i utilitzar-lo ...
  • Hernández Rodríguez, Marisa; Couso, Digna; Pintó Casulleras, Roser (2024-11-05)
    Recull de materials de les pràctiques dutes a terme durant els tallers REVIR, impartits pel CRECIM (Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica). La seqüència pretén que l'alumnat de 2n de Batxillerat assoleixi ...
  • López Simó, Víctor; Pintó Casulleras, Roser; Simarro Rodríguez, Cristina; Corominas Viñas, Josep (2024-11-05)
    Treball que correspon a les pràctiques que es fan als tallers REVIR organitzats pel CRECIM de la UAB. La seqüència pretén que l'alumnat de segon a quart d'ESO assoleixi una major comprensió del fenomen de la generació ...
  • Barbeito Thonon, Cecile; Urrutia Arestizábal, Pamela; Villellas Ariño, Ana; Villellas Ariño, María; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Cultura de Pau (2024-11-05)
    XXII Audiència Pública als Nois i les Noies
  • Gonzàlez Gavara, Mònica; Cabezas García, Rosa; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General (2024-11-05)
    Sesión de formación dirigida a los estudiantes del Máster Universitario en Contenidos de Comunicación Audiovisual y Publicidad, impartida el martes 12 de noviembre de 2024 en la Biblioteca de Comunicación y Hemeroteca General UAB
  • Pintó Casulleras, Roser; Couso, Digna; Hernández Rodríguez, María Isabel; Armengol, Montserrat; Cortijo, Celsa; Martos, Raül; Padilla, Miquel; Rios, Consol; Simón, Marta; Sunyer, Carme; Tortosa, Montserrat; Constantinou, Constantinos P.; Livitziis, Michalis; Hadjilouca, Rodothea; Scholinaki, Argyro; Papaevripidou, Marios; Papadouris, Nikos; Hadjidemetriou, Giannis (2024-11-05)
  • López Simó, Víctor; Pintó Casulleras, Roser (2024-11-05)
    Recull de materials de l'alumnat del curs online 'Introducció a les Energies Renovables', impartit pel CRECIM (Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica). Curs reconegut per la Universitat Autònoma de ...
  • Pintó Casulleras, Roser; Couso, Digna; Hernández Rodríguez, María Isabel; Armengol, Montserrat; Cortijo, Celsa; Martos, Raül; Padilla, Miquel; Rios, Consol; Simón, Marta; Sunyer, Carme; Tortosa, Montserrat (2024-11-05)
  • Rios Font, Raquel; Simarro Rodríguez, Cristina; Lusic Sakotic, Oto; Pintó Casulleras, Roser (2024-11-05)
    Treball que correspon a les pràctiques que es fan als tallers REVIR organitzats pel CRECIM de la UAB. La seqüència pretén que l'alumnat de 1r i 2n de Batxillerat assoleixi una major comprensió de la interacció entre la ...
  • López Simó, Víctor; Garrido Espeja, Anna; Pintó Casulleras, Roser; Coromines, Josep; Tena Gallego, Èlia (2024-11-05)
    Treball que correspon a les pràctiques que es fan als tallers REVIR organitzats pel CRECIM de la UAB. La seqüència pretén que l'alumnat de 3r i 4t d'ESO assoleixi una major comprensió del fenomen de la inducció electromagnètica ...
  • Pintó Casulleras, Roser; Couso, Digna; Hernández Rodríguez, Marisa (2024-11-05)
    Treball que correspon a les pràctiques que es fan als tallers REVIR organitzats pel CRECIM de la UAB. La seqüència pretén que l'alumnat de 1r i 2n de Batxillerat identifiqui quins són els factors que influeixen en la frenada ...
  • Gonzàlez Gavara, Mònica; Besson Ribas, Carme; Bravo San José, Montserrat; Calvet Renedo, Sergio; Contreras Torres, Núria; Rial, Marta; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General (2024-11-05)
    Sessions de formació adreçades als estudiants de la Facultat de Ciències de la Comunicació matriculats del Treball de Fi de Grau (TFG). S'aborden temes com recursos documentals, com citar i els drets d'autor i el TFG
  • Márquez, Conxita; Pau Custodio, Isabel; Castelltort i Valls, Alba (2024-11-04)
    Altres ajuts: EDU2012-38022-CO2-O2
  • Gonzàlez Gavara, Mònica; Cabezas García, Rosa; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General (2024-11-03)
    Sesión de formación dirigida a los estudiantes del Máster Universitario en Contenidos de Comunicación Audiovisual y Publicidad, impartida el jueves 7 de noviembre de 2024 en la Facultad de Ciencias de la Comunicación UAB
  • Domènech Casal, Jordi (2024-11-02)
    Conjunt de materials didàctics dels ABP inclosos en el "Itinerario Sarasvati" (EXOS, AirWaterCongress, Pakaging S.L., Kepler 452B, Epidemics, Landscapes, Espigoladoras, Kandinsky Smartcity) i bastides didàctiques dels ...
  • Budal, Spelca; Poujol, Virginie; Sánchez Martí, Angelina; Gril, Alenka; Kodele, Tadeja; Kustec, Klavdija; Poštrak, Milko; Dobrovoljc, Andreja; Žalec, Natalija; Berc, Gordana; Majdak, Marijana; Hanin, Luc; Pizzo, Ciro; Ferrarini, Valeria; Maciariello, Giovanna (2024-10-31)
    Altres ajuts: Erasmus+ programme. Ref. 2021-1-FR01-KA220-ADU-000033655
  • Budal, Spelca; Poujol, Virginie; Sánchez Martí, Angelina; Gril, Alenka; Kodele, Tadeja; Kustec, Klavdija; Poštrak, Milko; Dobrovoljc, Andreja; Žalec, Natalija; Babič, Barbara; Rodman, Sara; Povšič, Tanja; Berc, Gordana; Majdak, Marijana; Munjaković, Ana Maria; Ferrarini, Valeria; Maciariello, Giovanna (2024-10-31)
    Document vinculat al grup de recerca Atlas (Interseccions crítiques en educació) com a output del projecte de recerca YouthReach. Inclusive and transformative frameworks for all.
  • González-Monfort, Neus; González-Valencia, Gustavo A.; Massip i Sabater, Mariona; Santisteban, Antoni; Company Messa, Edith; Universitat Autònoma de Barcelona. SGR-Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2024-10-31)
    La gamificació és un procés de transformació educativa a través del qual les experiències d'aprenentatge són viscudes com un joc. És a dir, un joc pot esdevenir un recurs didàctic que aporti molts beneficis a l'aula tant ...
  • Gonzàlez Gavara, Mònica; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General (2024-10-30)
    Sesión de formación dirigida a los estudiantes del Máster Universitario en Periodismo e Innovación en Contenidos Digitales, impartida el martes 29 de octubre de 2024 en la Facultad de Ciencias de la Comunicación