Envíos recientes

Materials docents: Envíos recientes

  • Serra, Enric; Planas, Eulàlia; Riera, Montse; Capmany, Elisenda; Fenoll, Núria; Boladeras, Josep Maria; Anton, Mar; Batet Boada, Mònica; Portell, Oriol (2025-04-01)
    Aquest projecte ha rebut un ajut Interlingua (2024) de la Generalitat de Catalunya (Departament de Recerca i Universitats).
  • Noguera, Ingrid; Ituen, Alfred; Sepúlveda-Parrini, Paloma; Arnau-Sabatés, Laura (2025-04-01)
    Els patrons i glossari FLeD pertanyen al consorci d'universitats que conformen el projecte FLeD (fledproject.eu). Volem agrair als membres del projecte la revisió dels patrons així com als i les validadores per la seva ...
  • Miguel Quesada, Francesc Josep (2025-03-31)
    Producido para el Master Técnicas de Investigación Social Avanzadas (TISA) Octubre 2017, a partir del material formativo propio del servicio LSDS-H de la UAB (Laboratorio de Simulación de Dinámicas Socio-Históricas). ...
  • Miguel Quesada, Francesc Josep (2025-03-31)
    Forma parte de los materiales formativos del servicio LSDS de la UAB (Laboratorio de Simulación de Dinámicas Socio-Históricas)
  • Miguel Quesada, Francesc Josep (2025-03-31)
    Forma parte de los materiales formativos del servicio LSDS de la UAB (Laboratorio de Simulación de Dinámicas Socio-Históricas)
  • Anton, Mar (UdG); Serveis lingüístics de les universitats següents: UB, UAB, UPC, UPF, UdL, UdG, URV, UVic-UCC; Batet, Mònica (URV); Boladeras, Josep Maria (UdL); Capmany, Elisenda (UPF); Castillo, Virgínia (UAB); Fenoll, Núria (UPF); Planas, Eulàlia (UB); Portell, Oriol (UVic-UCC); Riera, Montse (UPC); Serra, Enric (UAB) (2025-03-31)
    Recurs per a l'aprenentatge del català per mitjà d'eines d'intel·ligència artificial perquè els estudiants d'intercanvi aprenguin a conversar en llengua catalana de manera senzilla, autònoma i efectiva amb ChatGPT.
  • Kock, Joachim (2025-03-31)
    Aquestes lliçons cobreixen el material de la geometria afí corresponent a la primera meitat de l'assignatura Geometria Lineal del Grau en Matemàtiques de la UAB. Així els temes són espais afins i afinitats, geometria afí ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària (2025-03-31)
    Sessió de formació adreçada als estudiants dels programes de doctorat dels graus de Ciència i Tecnologia dels Aliments, i Veterinària, dins del Programa de Formació de Doctors de la UAB.
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2025-03-31)
    Identificar les característiques de la dictadura i la democràcia a Espanya. Analitzar les causes que van comportar la fi de la dictadura del General Franco. Explicar i justificar perquè es va passar d'una dictadura a una ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2025-03-31)
    Definir els conceptes de límit, frontera i mur. Identificar quina ha estat l'evolució històrica dels murs. Observar la distribució territorial dels murs arreu del món. treballar amb profunditat diferents murs. Analitzar ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2025-03-31)
    Identificar les semblances i diferències entre l'islamisme, el judaisme i el cristianisme. Reflexionar sobre la possibilitat de convivència i l'aparició de conflictes entre diferents cultures. Diferenciar entre convivència, ...
  • Nicolini, Rosella (2025-03-31)
    These notes are meant to introduce some notions for solving assignments or simple exercises in basic courses in economics.
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2025-03-31)
    Identificar les causes que fan que les persones migrants tinguin unes feines determinades; Analitzar els canvis produïts a la ciutat de Terrassa des del segle XX fins l'actualitat, identificar-ne les causes i elaborar una ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2025-03-31)
    Identificar i valorar les persones o col·lectius que decideixen exiliar-se; Comparar les diferents interpretacions històriques que existeixen d'un fet o fenomen històric; Construir un text interpretatiu sobre les causes ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2025-03-31)
    Identificar els moviments migratoris del món al llarg de la història; Analitzar les causes i conseqüències de la immigració a Catalunya als anys 60 i a l'actualitat i identificar les semblances entre les diferents etapes; ...
  • Galera Pérez, Antonio David. (2025-03-31)
    Ejemplos de diseño de situaciones de aprendizaje para la vivencia de conductas tácticas básicas en la iniciación deportiva en edad escolar
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2025-03-31)
    Definir el concepte de refugiat i refugiada; Diferenciar entre fets i opinions; Reflexionar sobre la veracitat i fiabilitat de les notícies; Identificar les diferències entre migrants i refugiats; Analitzar els mitjans de ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2025-03-31)
    Definir els conceptes de refugiat, exiliat i desplaçat. Analitzar les causes i conseqüències que impliquen ser refugiat, exiliat i desplaçat. Valorar les situacions responsables dels desplaçaments de població. Reflexionar ...
  • Darwich Soliva, Laila; Martín Castillo, Margarita; Carol, Marta; Accensi Alemany, Francesc; Izquierdo Tugas, Ma. Dolors; Juan Godoy, Bibiana; Albanell Trullas, Elena; Clos, M. Victoria; López Plana, Carlos; Pla Soler, Reyes; Castells, Eva; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària (2025-03-31)
    Les competències transversals són un aspecte clau en la formació dels estudiants de la Universitat. El Grup d'innovació docent de la Facultat de Veterinària ha desenvolupat unes guies amb l'objectiu d'estandarditzar ...