Envíos recientes

Materials docents: Envíos recientes

  • Arumí Ribas, Marta; Vargas-Urpi, Mireia; Antonini, Rachele; Crafter, Sarah; Prokopiou, Evangelia; Estévez Grossi, Marta; Garcia-Beyaert, Sofia; Gil-Bardají, Anna; Orozco Jutorán, Mariana; Rubio Carbonero, Gema; Dobrzynska, Karolina; Bestué, Carmen; Torresi, Ira; Eylbid (2025-04-05)
    Tant els infants com els adolescents tenen un paper molt important en els processos migratoris perquè acostumen a fer d'enllaç entre família, comunitat local i centre educatiu. L'escolarització i la immersió lingüística a ...
  • Mercader, Cristina; Ion, Georgeta; Alguacil, Laia; Barrera-Corominas, Aleix; Grosseck, Gabriela; Iancu, Daniel; López, Víctor; Malița, Laura; Morodo, Andy; Noguera, Ingrid; Rotaru, Ileana; Sava, Simona; Scortescu, Mirela; Trzeciak, Asia; Vlachopoulos, Dimitrios (2025-04-05)
    Projecte finançat pel programa Erasmus+ titulat "Practical Skills evaluation with digital technologies in teacher education".
  • Muñoz Armijo, Laura; Paz Afonso, Ana (2025-04-05)
    Programa de la asignatura Curso complementario del Máster oficial en lengua española, literatura hispánica y ELE (curso 2015-2016) desarrollado como un curso de formación continuada organizado en el marco de la Escola de ...
  • Arumí Ribas, Marta; Vargas-Urpi, Mireia; Antonini, Rachele; Crafter, Sarah; Prokopiou, Evangelia; Estévez Grossi, Marta; Garcia-Beyaert, Sofia; Gil-Bardají, Anna; Orozco Jutorán, Mariana; Rubio Carbonero, Gema; Dobrzynska, Karolina; Bestué, Carmen; Torresi, Ira; Eylbid (2025-04-05)
    Tanto los/as niños/as como los/as adolescentes tienen un papel muy importante en los procesos migratorios porque suelen actuar como enlace entre la familia, la comunidad local y el centro educativo. La escolarización y la ...
  • Vargas-Urpi, Mireia; Arumí Ribas, Marta; Antonini, Rachele; Bestué, Carmen; Crafter, Sarah; Dobrzynska, Karolina; Estévez Grossi, Marta; Garcia-Beyaert, Sofia; Gil-Bardají, Anna; Orozco Jutorán, Mariana; Prokopiou, Evangelia; Raigal Aran, Judith; Rubio Carbonero, Gema; Torresi, Ira; Eylbid (2025-04-05)
    Children and young people play an important role in migratory processes because they may act as links between their families, local communities and their school. Schooling and linguistic immersion in the host society can ...
  • Gorgorió Solà, Núria; Albarracín Gordo, Lluís; Rojas, Francisco; Chandia, Eugenio; Ubilla, Francisca M. (2025-04-05)
    These new assessment instruments were developed within the framework of the projects "Study of the Requirements for Admission to Primary Education Teacher Degrees from the Perspective of Mathematical Knowledge" (EDU2017-82427-R) ...
  • Gorgorió Solà, Núria; Albarracín Gordo, Lluís (2025-04-05)
    The Fundamental Mathematical Knowledge Test is an assessment instrument developed by a team led by the Autonomous University of Barcelona (UAB) for the initial assessment of the mathematical knowledge of students entering ...
  • Feliu i Samuel-Lajeunesse, Joel (2025-04-05)
    User guide to written communication in academic disciplines (in this case psychology) for teachers and students.
  • Martínez, Marius; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa; Blanch Gelabert, Sílvia; Castell i Escuer, Margarida; Martínez Mínguez, Maria Lourdes; Prat Moratonas, Montserrat; Pérez i Vallverdú, Eulàlia; Marbà Tallada, Anna; Couso, Digna; Mas Torelló, Óscar; Martínez Valero, Joan J.; Nicolich Salvat, Marc; Sabaté Gómez, Elena (2025-04-05)
    Aquest document ha estat elaborat per un grup de treball coordinat per Màrius Martínez Muñoz i Edelmira Badillo Jiménez
  • Noguera, Ingrid; Sepúlveda-Parrini, Paloma; Arnau-Sabatés, Laura; Catarineu, Lucía (2025-04-04)
    The FLeD (Learning Design for Flexible Education) project aims to support higher education institutions in designing flexible, inclusive, and digitally-enhanced learning environments. With a focus on improving flipped ...
  • Serra, Enric; Planas, Eulàlia; Riera, Montse; Capmany, Elisenda; Fenoll, Núria; Boladeras, Josep Maria; Anton, Mar; Batet Boada, Mònica; Portell, Oriol (2025-04-04)
    Aquest projecte ha rebut un ajut Interlingua (2024) de la Generalitat de Catalunya (Departament de Recerca i Universitats).
  • Sepúlveda-Parrini, Paloma; Arnau-Sabatés, Laura; Noguera, Ingrid (2025-04-04)
    Els patrons i glossari FLeD pertanyen al consorci d'universitats que conformen el projecte FLeD (fledproject.eu). Volem agrair als membres del projecte la revisió dels patrons així com als i les validadores per la seva ...
  • Alvarez Cruellas, Gemma; Barri, David; Cabezas, Mar; Guzman Aguilar, Virtudes; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2025-04-04)
    Presentació preparada en el marc del Programa de Formació de Doctors on es dóna una visió de tots els aspectes que cal tenir en compte per a publicar en accés obert. S'expliquen els següents continguts: 1. L'accés obert: ...
  • Ballart, Xavier; Uribesalgo, Beñat; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques (2025-04-04)
    Estudi de cas sobre l'entrada de Uber i Cabify en un mercat molt regulat i que havia estat un monopoli dels taxis fins aleshores amb la qualcosa comença un nou conflicte.
  • Acebillo Baqué, Míriam; Pérez Durán, Ixchel; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques (2025-04-04)
    Estudi de cas sobre La seguretat global i l'estabilitat internacional. Els conflictes armats han augmentat en nombre i complexitat. Les conseqüències de l'augment de la inseguretat són visibles en diferents dimensions, com ...
  • Soler-Buades, Llorenç; Comellas Bonsfills, Josep Maria; Pérez Durán, Ixchel; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques (2025-04-04)
    Estudi de cas sobre la regulació dels drets laborals i l'economia basada en plataformes digitals. El cas dels motoristes.
  • Acebillo Baqué, Míriam; Pérez Durán, Ixchel; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques (2025-04-04)
    Estudi de cas sobre els programes de menjadors escolars i la seva importancia amb el rendiment educatiu i la salut, especialment per als nens més vulnerables. La història del subministrament d'àpats als escolars del país ...
  • Ferraioli, Francisco; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques (2025-04-04)
    Estudi de cas sobre com el govern Britanic va implementar en el any 2016 una mesura d'eficacia escolar a nivell de secundaria coneguda com 'Progress 8'.
  • Matamala, Anna (2025-04-03)