Enviaments recents

Materials docents: Enviaments recents

  • Sepúlveda-Parrini, Paloma; Arnau-Sabatés, Laura; Noguera, Ingrid (2025-04-13)
    Els patrons i glossari FLeD pertanyen al consorci d'universitats que conformen el projecte FLeD (fledproject.eu). Volem agrair als membres del projecte la revisió dels patrons així com als i les validadores per la seva ...
  • Noguera, Ingrid; Sepúlveda-Parrini, Paloma; Arnau-Sabatés, Laura (2025-04-13)
    Els patrons i glossari FLeD pertanyen al consorci d'universitats que conformen el projecte FLeD (fledproject.eu). Volem agrair als membres del projecte la revisió dels patrons així com als i les validadores per la seva ...
  • Noguera, Ingrid; Ituen, Alfred; Sepúlveda-Parrini, Paloma; Arnau-Sabatés, Laura (2025-04-13)
    Els patrons i glossari FLeD pertanyen al consorci d'universitats que conformen el projecte FLeD (fledproject.eu). Volem agrair als membres del projecte la revisió dels patrons així com als i les validadores per la seva ...
  • Noguera, Ingrid; Arnau-Sabatés, Laura; Sepúlveda-Parrini, Paloma; Ituen, Alfred (2025-04-13)
    Els patrons i glossari FLeD pertanyen al consorci d'universitats que conformen el projecte FLeD (fledproject.eu). Volem agrair als membres del projecte la revisió dels patrons així com als i les validadores per la seva ...
  • Valcarce de Veer, Verónica; Valdivia, Paloma (2025-04-13)
    Proposta didàctica per a iniciar-se a través de l'ús dels bee boots en el llenguatge computacional i en la lateralitat. Aquest material forma part d'una proposta educativa lúdica centrada en potenciar el coneixement del ...
  • Noguera, Ingrid; Valdivia, Paloma (2025-04-13)
    El Better if Handbook pertany al consorci d'universitats que conformen el projecte FLeD (fledproject.eu)
  • Quesada Pallarès, Carla; Ciraso Calí, Anna; Báez Contreras, Allan; Vila, Francesc; Roig Ester, Helena; Martínez, Marc; Valdivia, Paloma; Vega, Antonio (2025-04-13)
    El Canvas és una eina molt visual que t'ajudarà a guiar el procés de disseny de la recerca o bé a dissenyar la recerca tu mateix/a. Les diferents fases són parts de la recerca i aniràs completant el Canvas a mesura que ...
  • Garcia-Beyaert, Sofia (2025-04-13)
  • Jorba, Ferran (2025-04-13)
    Presentació interna a la UAB on s'explica els orígens històrics del protocol OAI-PMH, per a què serveix i com l'utilitzem a la UAB per a importar i exportar registres bibliogràfics del repositori institucional.
  • Quesada Pallarès, Carla (2025-04-13)
    Es tracta d'un document elaborat en format arbre de decisions per ajudar a la persona investigadora a triar quina prova de relació entre dues variables cal aplicar segons la finalitat de la hipòtesi a posar a prova i el ...
  • Quesada Pallarès, Carla (2025-04-13)
    Es tracta d'un document elaborat en format arbre de decisions per ajudar a la persona investigadora a triar quina prova de comparació de grups cal aplicar segons la finalitat de la hipòtesi a posar a prova i el tipus de ...
  • Quesada Pallarès, Carla (2025-04-13)
    El document ofereix una graella per fer una validació entre iguals, així com fer una auto-avaluació, de l'instrument del qüestionari
  • Salmons Llussa, Io (2025-04-13)
    Full de respostes de la tasca de fluïdesa verbal (subtest 3) de la Prova integral d'afàsia (Salmons et al. 2021).
  • Valdivia, Paloma; Valcarce de Veer, Verónica (2025-04-13)
    És un llistat de materials en diversos formats creats per a ensenyar a utilitzar la talladora laser i crear un "playful stotytelling box".
  • Salmons Llussa, Io (2025-04-13)
    Full de respostes de les tasques de denominació oral d'objectes (subtest 17) i d'accions (subtest 18) de la Prova integral d'afàsia (Salmons et al. 2021).
  • Salmons Llussa, Io (2025-04-13)
    Full de resposta de la tasca de descripció oral de la Prova integral d'afàsia (Salmons et al. 2021).
  • López Simó, Víctor; Domènech Amador, Nuria (2025-04-13)
    Material de l'alumne
  • González-Monfort, Neus; González-Valencia, Gustavo A.; Massip i Sabater, Mariona; Santisteban, Antoni; Company Messa, Edith; Universitat Autònoma de Barcelona. SGR-Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2025-04-13)
    La gamificació és un procés de transformació educativa a través del qual les experiències d'aprenentatge són viscudes com un joc. És a dir, un joc pot esdevenir un recurs didàctic que aporti molts beneficis a l'aula tant ...
  • Valdivia, Paloma (2025-04-13)
    Este documento forma parte el primero de un grupo de cuatro materiales orientados a la autoformación de la metodología de photovoice. Usa la palabra clave LuDiTIC para conocer más de la propuesta.

Cerca


Explora