El Better if Handbook pertany al consorci d'universitats que conformen el projecte FLeD (fledproject.eu)
Volem agraïr a les validadores i validadors de la Universitat Autònoma de Barcelona pels seus inestimables comentaris i suport en la confecció d'aquest manual. El nostre més sincer agraïment a: Comissió Ètica en l'Experimentació Animal i Humana (CEEAH) ; Agustí Verde (Delegat de Protecció de Dades) ; Alba Cabañas (Cap de l'Oficina de Sostenibilitat) ; Alejandro Caravaca (Expert en estudis de gènere) ; Berta Llos (Experta en estudis de gènere) ; José Luis Molina (President del Comitè d'Ètica) ; Josep Maria Sanahuja (Cersin. Centre d'Estudis i Recerca per a una Societat Inclusiva) ; Noemí Santiveri (Cersin. Centre d'Estudis i Recerca per a una Societat Inclusiva).
El "Better if Handbook" és una guia amb indicacions pràctiques per a la interacció social generades en el context del projecte europeu Erasmus + FLeD (Learning design for flexible education). Ofereix suggeriments per a un comportament inclusiu basat en les directrius europees. Prioritza els principis de sostenibilitat, igualtat de gènere i responsabilitat ètica. La pedgaogia positiva recomana utilitzar el concepte de "millor si" en lloc de proposar "fer" o "no fer" en la comunicació humana. Aquest serà el nostre principi rector. Hem creat unes breus directrius "millor si" per a cada un dels criteris esmentats. El Better if Handbook ha passat per un procés de validació d'experts a qui estem agraïdes per la seva inestimable contribució.