Abstract:
Aquest informe ha estat elaborat en el marc del projecte "Bones pràctiques d'Educació per la pau en contextos de tensió, conflicte armat o rehabilitació postbèl·lica", que pretén analitzar l'impacte de diferents projectes d'educació per la pau, i recollir les seves millors pràctiques d'avaluació. El projecte ha estudiat 6 projectes en tres contextos de conflicte armat, un procés que ha portat a la realització de quatre informes: tres articles referents als tres contextos observats: 1. "La caravana de la pau. Anàlisi de l'impacte de les activitats d'educació per a la pau de l'ONUCI", (Costa d'Ivori). 2. "L'educació per a la pau a Colòmbia. Anàlisi de dues experiències". 3. "En el mar de Jenin. Anàlisi de l'impacte de projectes d'educació per a la pau a Israel i Palestina". I un informe final on es detalla el model d'anàlisi i es recullen les lliçons apreses: 3. "Bones pràctiques d'Educació per la pau en contextos de conflicte armat. L'avaluació, una assignatura pendent".