Acte de cloenda del III Congrés Internacional Univest, enguany dedicat a 'L'autogestió de l'aprenentatge, a càrrec de Frances Feliu, Vicerector de Política Acadèmica, i Pepita Perich, del Consell Social
L’estudi es realitza durant tres cursos acadèmics (2008-2011) amb una mostra de 480 estudiants que han cursat l’assignatura de primer curs d’Anatomofisiologia en la Facultat d’ Infermeria de la Universitat de Girona. Així ...
Comentaris i rèplica a la conferència del Dr. Anastasio Ovejero (Utilidad del aprendizaje cooperativo/colaborativo en el ámbito universitario), a càrrec de Gregorio Rodríguez Gómez de la Universidad de Cádiz
El Colaboratorio LPCI es un meta-proyecto de innovación docente en el que han participado colaborativamente más de 80 personas (entre alumnos de los 3 ciclos, catedráticos, titulares, contratados doctores, ayudantes doctores, ...
João Gregório, Maria; Ribeiro, Sandra; Graça, Pedro(2018-02-14)
This paper describe and analyse the impact of an educational approach based on collaborative learning regarding a critical analyse of the new Portuguese Food and Nutrition Action Plan (PFNAP), into the students enrolled ...
The Speech-Language Pathology (SLP) Degree at the Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) involves a significant heterogeneity among students and professors. The objective of the present project is to explore how a ...
En aquesta experiència de col•laboració s'han combinat les capacitats i necessitats d'alumnes de dos titulacions ben diferents (informàtica i educació infantil). Amb l'objectiu de dissenyar e implementar una serie de pàgines ...
La implantació del pla Bolonya ha promogut un canvi metodològic que afavoreix el desenvolupament de competències amb la finalitat d'oferir una formació integral als estudiants. En aquest sentit, una de les competències que ...
Viscarro Tomàs, Isabel; Martínez Vera, M. Asunción(2018-02-14)
En aquesta comunicació presentem l’experiència de l’assignatura “Desenvolupament psicomotor” de la titulació de Mestre d’Educació Infantil. Primerament, s’exposa la metodologia, les dinàmiques d’intervenció i els criteris ...
La comunicación sintetiza mi propuesta metodológica para la enseñanza y el aprendizaje del Derecho del trabajo en el ámbito universitario. Se trata de una
propuesta adaptada en parte a las exigencias del Espacio Europeo ...
En la nova estructura derivada de l’EEES la formació d’investigadors en l’àmbit universitari s’organitza a través dels màsters de recerca, configurats com a període de formació dels programes
de doctorat. En l’àrea de la ...
Comentaris i rèplica a la conferència de Cristóbal Cobo, a càrrec de Tíscar Lara, directora de Comunicació de @EOI i de Fernando Galán de l' European Students'Union (ESU)
Comentaris i rèplica a la conferència del Dr. Anastasio Ovejero, a càrrec de Gregorio Rodríguez Gómez de la Universidad de Cádiz i d' Anna Puigdevall Tarres de la Universitat de Girona
En aquest treball es volen avaluar els resultats obtinguts en la implantació de
l’avaluació continuada i particularment de l’eina informàtica ACME (Avaluació Continuada i Millora de l’Ensenyament) en dues assignatures de ...
A mesura d’endinsar-nos en el coneixement de l’adaptació a l’EEES durant aquests darrers anys i de trobar-nos en una situació actual de modulació dels cursos de graus pel curs vinent, ens adonem que el nostres estudiants ...
Conferència plenària a càrrec del Dr. Cristóbal Cobo, de la Universitat d' Oxford, sobre diferents aspectes: l'aprenentatge i el desaprenentatge, les competències digitals des de la perspectiva de la fluidesa digital, els ...
Álvarez Bonilla, Francisco J.; Domínguez Fernández, Guillermo(2018-02-14)
Se presenta una experiencia de indagación práctica sobre las posibilidades pedagógicas de las técnicas de enseñanza propias del Aprendizaje Cooperativo en el ámbito de la Educación Superior. Para asumir el rol de tutor en ...
Competències Acadèmiques i Professionals Integrades (d’ara en davant CAPI) és un mòdul de 12 crèdits del Grau en Psicologia que es reparteixen de 3 en 3 crèdits al llarg del 1er i 2on semestre del primer curs, el 1er ...
Alsina i Tarrés, Miquel; Cañabate Ortiz, Dolors; Godoy i Tomàs, Joan de la Creu(2018-02-14)
Aquesta comunicació presenta alguns dels resultats d’un projecte ARIE, finançat per la Generalitat de Catalunya, desenvolupat durant el curs 2008/2009 pel grup de recerca “Patrimoni artístic i
educació” de la UdG i un ...