Enviaments recents

Universitat Autònoma de Barcelona: Enviaments recents

  • Serra Vilella, Alba (2022-06-19)
    Aquest material docent està dissenyat per a la pràctica dels sil·labaris per part dels estudiants de japonès. Inclou una graella per copiar les lletres i paraules bàsiques per a transcriure utilitzant les lletres apreses.
  • Kaplan, Adriana; Nuño Gómez, Laura; Aliaga, Neus; Bermejo Casado, Rut; Carvalho, Clara; Cavatorta, Giovanna; Coene, Gily; Falcão, Ricardo; Fernández Montes, Lidia; Fernández Romero, Diana; Flamini, Sabrina; Fusaschi, Michela; Gallotti, Cecilia; Thill, Magaly, ed.; Salas Seoane, Nora, ed. (2022-06-19)
  • Gorgorió Solà, Núria; Albarracín Gordo, Lluís; Rojas, Francisco; Chandia, Eugenio; Ubilla, Francisca M. (2022-06-19)
    These new assessment instruments were developed within the framework of the projects "Study of the Requirements for Admission to Primary Education Teacher Degrees from the Perspective of Mathematical Knowledge" (EDU2017-82427-R) ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2022-06-19)
  • Rojas, Francisco; Chandia, Eugenio; Gorgorió Solà, Núria; Albarracín Gordo, Lluís (2022-06-19)
    The School Mathematics Knowledge Test is an assessment instrument developed by a team led by the Centre for Advanced Research in Education (CIAE) at the Universidad de Chile, within the framework of the project "Diagnosis ...
  • Gorgorió Solà, Núria; Albarracín Gordo, Lluís (2022-06-19)
    The Fundamental Mathematical Knowledge Test is an assessment instrument developed by a team led by the Autonomous University of Barcelona (UAB) for the initial assessment of the mathematical knowledge of students entering ...
  • Lechner, Thomas; Trzesniowski, Michael; Kretschmar, Dominik; Behle, Riccarda (2022-06-19)
    This module is dedicated to capacity building to achieve a "Technical Skills Upgrade". The main focus will be laid on test facilities used in the automotive industry. So the training will start with an overview of test ...
  • Barrera-Corominas, Aleix,; Gairín Sallán, Joaquín; Fussenecker, Claudia; Schlösser, Martin; Izard, Gabriel (2022-06-19)
    Incorporar aquests documents a la Col·lecció del Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu. Considerar que el registre té més d'un arxiu, ja que s'incorpora traduït a diversos idiomes.
  • Díaz-Vicario, Anna,; Casey, Annette; Millward-Sadler, Adrian; Niemann, Jörg (2022-06-19)
    Las competencias se han convertido en los últimos años en una forma de describir, evaluar, analizar y valorar los perfiles profesionales en general, y muy especialmente los diseños que se desarrollan en el contexto ...
  • García-Santiago, Antoni; Jordi Nebot, Carme; Llahí Ribó, Laura; Llosa Carrasco, Josep (2022-06-19)
    User guide to written communication in academic disciplines (in this case physics) for teachers and students.
  • García-Santiago, Antoni; Jordi Nebot, Carme; Llahí Ribó, Laura; Llosa Carrasco, Josep (2022-06-19)
    Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; física en aquest cas.
  • Feliu, Joel (2022-06-19)
    Podeu consultar la versió catalana:
  • De la Mota Gorriz, Carme (2022-06-19)
    Altres ajuts: Proyecto de innovación y de mejora de la calidad docente GI513620 de la Universitat Autònoma de Barcelona.
  • París Romia, Gemma; Blanch Gelabert, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; Peire, Tomás; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE) (2022-06-18)
    Las competencias y habilidades personales y prosociales de los estudiantes son centrales para la formación docente y a menudo son complejas de evaluar en el marco de la formación universitaria. Con la intención de promover ...
  • Díaz-Vicario, Anna,; Casey, Annette; Millward-Sadler, Adrian; Niemann, Jörg (2022-06-18)
    Las competencias se han convertido en los últimos años en una forma de describir, evaluar, analizar y valorar los perfiles profesionales en general, y muy especialmente los diseños que se desarrollan en el contexto ...
  • Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luís; Rodríguez Gómez, David; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-06-18)
    _
  • París Romia, Gemma; Blanch Gelabert, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; Peire, Tomás; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE) (2022-06-18)
    Les competències i habilitats personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes ...
  • Blanch Gelabert, Sílvia; Pérez i Vallverdú, Eulàlia; Silvente, Jennifer (2022-06-18)
    Publicació que pretén ser una guia per referenciar correctament seguint la normativa APA. El text facilitarà una orientació i coherència en les consignes del professorat per facilitar les cites a l'alumat.
  • Martínez Muñoz, Màrius; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa; Blanch Gelabert, Sílvia; Castell i Escuer, Margarida; Martínez Mínguez, Maria Lourdes; Prat i Moratonas, Montserrat; Pérez i Vallverdú, Eulàlia; Marbà Tallada, Anna; Couso, Digna; Mas Torelló, Óscar; Martínez Valero, Joan J.; Nicolich Salvat, Marc; Sabaté Gómez, Elena (2022-06-18)
    Aquest document ha estat elaborat per un grup de treball coordinat per Màrius Martínez Muñoz i Edelmira Badillo Jiménez.

Cerca


Explora