Envíos recientes

Universitat Autònoma de Barcelona: Envíos recientes

  • Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez Gómez, David; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-06-22)
    Aquesta Guia és resultat dels treballs realitzats en el marc del Projecte per la Millora de la Qualitat Docent "E-INAV 5 X 5 E-AVALUACIÓ: 5 PRINCPIS I 5 REPTES PER UNA AVALUACIÓ EFECTIVA AMB EINES DIGITALS". El Projecte ...
  • Vargas Urpí, Mireia; Crafter, Sarah; Prokopiou, Evangelia; Raigal Aran, Judith; Eylbid (2022-06-21)
    Teacher's companion for the videogamen "Adventures of a young language broker", created by the Eylbid Strategic Partnership co-funded by the Erasmus+ programme of the European Union (agreement no. 2019-1-ES01-KA201-064417). ...
  • Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luís; Rodríguez Gómez, David; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-06-21)
    Aquesta Guia és resultat dels treballs realitzats en el marc del Projecte per la Millora de la Qualitat Docent "E-INAV 5 X 5 E-AVALUACIÓ: 5 PRINCPIS I 5 REPTES PER UNA AVALUACIÓ EFECTIVA AMB EINES DIGITALS". El Projecte ...
  • Tena Gallego, Èlia; Solé, Caterina; Couso, Digna; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (2022-06-21)
    Quarta versió del material per treballar la contaminació de l'aire al cicle superior de primària a través d'un projecte d'investigació.
  • Díaz-Vicario, Anna,; Casey, Annette; Millward-Sadler, Adrian; Niemann, Jörg (2022-06-21)
    Las competencias se han convertido en los últimos años en una forma de describir, evaluar, analizar y valorar los perfiles profesionales en general, y muy especialmente los diseños que se desarrollan en el contexto ...
  • Agud Morell, Ingrid; Alcalde, Rosa; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Borras Izquierdo, Alexis; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; González Fernández, Henar; Ion, Georgeta; Marzo Ruiz, Lourdes; Mercader Juan, Cristina; Muñoz Moreno, José Luis; Orta Trepat, María; Parera Garcia, Mònica; Pérez-Maldonado, Cristina; Rodríguez Gómez, David; Salat Llorente, Esther; Sánchez Martí, Angelina (2022-06-21)
    Pauta desenvolupada en el marc del projecte "Millorar l'avaluació individualitzada dels projectes grupals mitjançant estratègies d'avaluació entre iguals i feedback", finançat en la convocatòria "Projectes de suport a la ...
  • París Romia, Gemma; Blanch Gelabert, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; Peire, Tomás; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE) (2022-06-20)
    Les competències i habilitats personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes ...
  • París Romia, Gemma; Blanch Gelabert, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; Peire, Tomás; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE) (2022-06-20)
    Las competencias y habilidades personales y prosociales de los estudiantes son centrales para la formación docente y a menudo son complejas de evaluar en el marco de la formación universitaria. Con la intención de promover ...
  • Blanch Gelabert, Sílvia; Pérez i Vallverdú, Eulàlia; Silvente, Jennifer (2022-06-20)
    Publicació que pretén ser una guia per referenciar correctament seguint la normativa APA. El text facilitarà una orientació i coherència en les consignes del professorat per facilitar les cites a l'alumat.
  • Martínez Muñoz, Màrius; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa; Blanch Gelabert, Sílvia; Castell i Escuer, Margarida; Martínez Mínguez, Maria Lourdes; Prat i Moratonas, Montserrat; Pérez i Vallverdú, Eulàlia; Marbà Tallada, Anna; Couso, Digna; Mas Torelló, Óscar; Martínez Valero, Joan J.; Nicolich Salvat, Marc; Sabaté Gómez, Elena (2022-06-20)
    Aquest document ha estat elaborat per un grup de treball coordinat per Màrius Martínez Muñoz i Edelmira Badillo Jiménez.
  • Martínez Muñoz, Màrius; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa; Blanch Gelabert, Sílvia; Castell i Escuer, Margarida; Martínez Mínguez, Maria Lourdes; Prat i Moratonas, Montserrat; Pérez i Vallverdú, Eulàlia; Marbà Tallada, Anna; Couso, Digna; Mas Torelló, Óscar; Martínez Valero, Joan J.; Nicolich Salvat, Marc; Sabaté Gómez, Elena (2022-06-20)
    Aquest document ha estat elaborat per un grup de treball coordinat per Màrius Martínez Muñoz i Edelmira Badillo Jiménez
  • Feliu, Joel (2022-06-19)
    Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; psicologia en aquest cas.
  • Tena Gallego, Èlia; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa; Couso, Digna; Grimalt-Álvaro, Carme,; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (2022-06-19)
  • Tena Gallego, Èlia; Solé, Caterina; Couso, Digna; Grimalt-Álvaro, Carme; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (2022-06-19)
  • Morón, Mar; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i Recerca per a una Societat Inclusiva (2022-06-19)
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències (2022-06-19)
  • Escola de l'IGOP (2022-06-19)
    Disseny del projecte específic de Recerca - Acció Participativa a Centres educatius "Com és l'espai públic del nostre barri o ciutat? Què en pensen els veïns i les veïnes?" creat per l'Escola de l'IGOP
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (2022-06-19)
  • Serra Vilella, Alba (2022-06-19)
    Aquest document està pensat per a la docència del japonès, concretament per a l'ensenyament dels sil·labaris. Aquesta llista pot servir per a fer dictats o elaborar exercicis per a la pràctica mentre es va aprenent els ...
  • Serra Vilella, Alba (2022-06-19)
    Aquest material docent està dissenyat per a la pràctica del sil·labari katakana per part dels estudiants de japonès. Està pensat per ser utilitzat quan ja s'ha estudiat tot el katakana. L'últim exercici inclou solucionari ...