Recently added

Universitat Autònoma de Barcelona: Recent submissions

  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2022-10-23)
    Identificar les causes que fan que les persones migrants tinguin unes feines determinades; Analitzar els canvis produïts a la ciutat de Terrassa des del segle XX fins l'actualitat, identificar-ne les causes i elaborar una ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2022-10-23)
    Identificar i valorar les persones o col·lectius que decideixen exiliar-se; Comparar les diferents interpretacions històriques que existeixen d'un fet o fenomen històric; Construir un text interpretatiu sobre les causes ...
  • Cussó, Xavier; Fajardo Martínez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino, Rafael; Moore, Emilee; Moschetti, Mauro; Noguera, Ingrid (coordinadora); Pagès Mimó, Adrià; Pineda-Herrero, Pilar; Rodríguez-Gómez, David; Sala-Roca, Josefina (2022-10-22)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis; Arnau Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran Bellonch, Maria del Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez Rivarola, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-10-22)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez Gómez, David; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-10-22)
    Aquesta Guia és resultat dels treballs realitzats en el marc del Projecte per la Millora de la Qualitat Docent "E-INAV 5 X 5 E-AVALUACIÓ: 5 PRINCPIS I 5 REPTES PER UNA AVALUACIÓ EFECTIVA AMB EINES DIGITALS". El Projecte ...
  • PubMed 
    Colmenares Brunet, Isabel; Antón Guerrero, Maria Lluïsa; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2022-10-22)
    Sessió de formació PubMed: base de dades d'àmbit biomèdic, proporciona més de 34 milions de referències sobre medicina, infermeria, odontologia, veterinària,etc.Creada per la National Library of Medicine dels EUA.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis; Arnau Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran Bellonch, Maria del Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez Rivarola, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-10-21)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis; Arnau Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran Bellonch, Maria del Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez Rivarola, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-10-20)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Kaplan, Adriana; Hechavarría Toledo, Suiberto; Puppo Avila, Noria Liset (2022-10-20)
    The present Manual and its 10 modules aim to be part of the Academic Curriculum for the faculties and schools where health students are trained. It is based on the Manual on Female Genital Mutilation/Cutting for Health ...
  • Kaplan, Adriana; Hechavarría Toledo, Suiberto; Puppo Avila, Noria Liset (2022-10-20)
    This Manual is the third edition of the Manual on Female Genital Mutilation/Cutting for Health Professionals (2010, 2014) developed to facilitate understanding, care and prevention of FGM/C. The ten modules of the Manual ...
  • Kaplan, Adriana; Grupo Interdisciplinar para la Prevención y el Estudio de las Prácticas Tradicionales Perjudiciales (GIPE/PTP) (2022-10-20)
    Este manual ha sido desarrollado para facilitar la comprensión, la atención y la prevención de la mutilación genital femenina (MGF), una práctica ancestral de fuerte arraigo en 28 países del África subsahariana. Con la ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2022-10-19)
    Presentació dels requeriments en matèria de ciència oberta del programa Horizon Europe.
  • Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez Gómez, David; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-10-19)
    Aquesta Guia és resultat dels treballs realitzats en el marc del Projecte per la Millora de la Qualitat Docent "E-INAV 5 X 5 E-AVALUACIÓ: 5 PRINCPIS I 5 REPTES PER UNA AVALUACIÓ EFECTIVA AMB EINES DIGITALS". El Projecte ...
  • REBIUN (2022-10-19)
    5 infografies elaborades pel grup de treball d'Accés Obert de la Red de Bibliotecas Universitarias (REBIUN) en motiu de la Setmana d'Accés Obert, 24 - 28 d'octubre de 2016.
  • REBIUN (2022-10-19)
    Conté: 1. Versiones de los artículos científicos y acceso abierto. 2. Cómo cumplir con los mandatos de acceso abierto. 3. Conserva tus derechos de autor frente a las editoriales. 4. Beneficios de publicar en los repositorios ...
  • Díaz Vicario, Anna; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis; Arnau Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran Bellonch, Maria del Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez Rivarola, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-10-18)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2022-10-18)
    Presentació dels requeriments en matèria de ciència oberta del programa Horizon Europe.
  • Miguel Quesada, Francisco J.; Ajenjo, Marc,; Griera, Oriol (2022-10-18)
    Utilitzat a les assignatures "Mètodes Quantitatius de Recerca Social", i "Anàlisi de Dades" de la Fac. de CC. Polítiques i Sociologia. D'utilitat general per a qualsevol estudi de Ciències Socials.

Search


Browse