Enviaments recents

Universitat Autònoma de Barcelona: Enviaments recents

  • Milian i Massana, Antoni (2022-11-17)
    Normes principals que regulen el règim jurídic dels alts càrrecs de l'Administració general de l'Estat i de les entitats del sector públic estatal
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials (2022-11-17)
    Sessió de formació adreçada als estudiants dels programes de doctorat de la Facultat d'Economia i Empresa, dins del Programa de Formació de Doctors de la UAB.
  • Arnau-Sabatés, Laura; Ion, Georgeta; Sala Roca, Josefina; Kowalczuk-Waledziak, Marta (2022-11-16)
    Amb la col·laboració de: Lurdes Martínez, Mercè Jariot, Anna Díaz, Angelina Sánchez, Daniel Ortega, Carol Nieva, Jose Tello, Cecília Suárez, Saida López Crespo, Montserrat Rodriguez, Montserrat Martinez Melo
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials (2022-11-16)
    Sessió de formació adreçada als estudiants dels programes de doctorat de la Facultat d'Economia i Empresa, dins del Programa de Formació de Doctors de la UAB.
  • López Simó, Víctor; Garrido Espeja, Anna; Pintó Casulleras, Roser; Coromines, Josep; Tena i Gallego, Èlia (2022-11-15)
    Treball que correspon a les pràctiques que es fan als tallers REVIR organitzats pel CRECIM de la UAB. La seqüència pretén que l'alumnat de 3r i 4t d'ESO assoleixi una major comprensió del fenomen de la inducció electromagnètica ...
  • Herreras Blanco, Luisa; Garrido Espeja, Anna; Pintó Casulleras, Roser (2022-11-15)
    Recull de materials de les pràctiques dutes a terme durant els tallers REVIR, impartits pel CRECIM (Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica). En aquesta sessió es pretén que l'alumnat de 1r i 2n d'ESO ...
  • Grimalt-Álvaro, Carme; Lusic Sakotic, Oto; Pintó Casulleras, Roser (2022-11-15)
    Recull de materials de les pràctiques dutes a terme durant els tallers REVIR, impartits pel CRECIM (Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica). L'objectiu principal d'aquesta seqüència és que l'alumnat de ...
  • López Simó, Víctor; Pintó Casulleras, Roser; Simarro Rodríguez, Cristina; Corominas Viñas, Josep (2022-11-15)
    Treball que correspon a les pràctiques que es fan als tallers REVIR organitzats pel CRECIM de la UAB. La seqüència pretén que l'alumnat de segon a quart d'ESO assoleixi una major comprensió del fenomen de la generació ...
  • Hernández Rodríguez, Marisa; Couso, Digna; Pintó Casulleras, Roser (2022-11-15)
    Recull de materials de les pràctiques dutes a terme durant els tallers REVIR, impartits pel CRECIM (Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica). La seqüència pretén que l'alumnat de 2n de Batxillerat assoleixi ...
  • Pintó Casulleras, Roser; Couso, Digna; Hernández Rodríguez, María Isabel; Armengol, Montserrat; Cortijo, Celsa; Martos, Raül; Padilla, Miquel; Rios, Consol; Simón, Marta; Sunyer, Carme; Tortosa, Montserrat; Constantinou, Constantinos P.; Livitziis, Michalis; Hadjilouca, Rodothea; Scholinaki, Argyro; Papaevripidou, Marios; Papadouris, Nikos; Hadjidemetriou, Giannis (2022-11-15)
  • Pintó Casulleras, Roser; Couso, Digna; Hernández Rodríguez, María Isabel; Armengol, Montserrat; Cortijo, Celsa; Martos, Raül; Padilla, Miquel; Rios, Consol; Simón, Marta; Sunyer, Carme; Tortosa, Montserrat (2022-11-15)
  • López Simó, Víctor; Couso, Digna; Pintó Casulleras, Roser; Ferrer Sánchez, David; Soto Alvarado, Macarena (2022-11-15)
    Treball que correspon a les pràctiques que es fan als tallers REVIR organitzats pel CRECIM de la UAB. La seqüència pretén ajudar a l'estudiant de 4t ESO i 1r Batxillerat a construir el model escolar d'energia, i utilitzar-lo ...
  • Jariot, Mercè; Rodríguez Parrón, Montserrat (2022-11-15)
    Els objectius són l'esquema que ajudarà a la persona investigadora a seguir la direcció correcta per assolir-los. Són enunciats que expressen les fites que s'han d'assolir per desenvolupar l'estudi i respondre la pregunta ...
  • Jariot, Mercè; Rodríguez Parrón, Montserrat (2022-11-15)
    Abans d'iniciar un procés d'investigació hem d'identificar el problema de recerca a partir d'una o més preguntes. Aquestes preguntes són els interrogants que es planteja la investigadora sobre el tema que preten estudiar ...
  • Jariot, Mercè; Rodríguez Parrón, Montserrat (2022-11-15)
    El temps per l'elaboració d'una investigació és molt important per poder realitzar un bon treball. Hem de tenir en compte que pot ajudar a que la persona investigadora o l'equip de recerca acabi amb èxit la investigació, ...
  • Noguera, Ingrid (coordinadora); Cussó i Segura, Xavier; Fajardo Martínez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino Pareja, Rafael; Moore de Luca, Emilee; Moschetti, Mauro Carlos; Pagès Mimó, Adrià; Pineda-Herrero, Pilar; Rodríguez-Gómez, David; Sala Roca, Josefina; Sepulveda-Parrini, Paloma (2022-11-15)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez-Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Arnau-Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-11-15)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Contreras Torres, Núria; Guzman Aguilar, Virtudes; Vaillès, Jordi; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2022-11-15)
    Guia del gestor bibliogràfic Zotero
  • Ruiz Bueno, Carme; Álvarez, Maria; Blanco-Romero, Asunción; Corbella Molina, Laura; García López, Maria del Mar; Marzo, Núria; Montaña, Montserrat; Mor-Mur i Francesch, Montserrat; Pla, Reyes; Prat, Maria; Puente, Silvia; Quilabert, Edgar; Urrea, Aida; Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària (2022-11-15)
    Aquesta guia s'ha elaborat en el marc de la convocatòria de Projectes per a la millora de la qualitat docent de la Universitat Autònoma de Barcelona 2018 i amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona.
  • Álvarez Díaz, Núria; Azorín, Cristina; Contreras Torres, Núria; Lopo, Ana; Barri, David; Guzman Aguilar, Virtudes; Besson Ribas, Carme; Vaillès Serret, Jordi; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2022-11-15)
    Presentació preparada en el marc del Programa de Formació de Doctors on es dóna una visió de tots els aspectes que cal tenir en compte per a publicar en accés obert. S'expliquen els següents continguts: 1. Què és l'accés ...

Cerca


Explora