Enviaments recents

Universitat Autònoma de Barcelona: Enviaments recents

  • Rios Font, Raquel; Simarro Rodríguez, Cristina; Lusic Sakotic, Oto; Pintó Casulleras, Roser (2022-11-15)
    Treball que correspon a les pràctiques que es fan als tallers REVIR organitzats pel CRECIM de la UAB. La seqüència pretén que l'alumnat de 1r i 2n de Batxillerat assoleixi una major comprensió de la interacció entre la ...
  • Pintó Casulleras, Roser; Couso, Digna; Hernández Rodríguez, Marisa (2022-11-15)
    Treball que correspon a les pràctiques que es fan als tallers REVIR organitzats pel CRECIM de la UAB. La seqüència pretén que l'alumnat de 1r i 2n de Batxillerat identifiqui quins són els factors que influeixen en la frenada ...
  • López Simó, Víctor; Pintó Casulleras, Roser (2022-11-15)
    Recull de materials de l'alumnat del curs online 'Introducció a les Energies Renovables', impartit pel CRECIM (Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica). Curs reconegut per la Universitat Autònoma de ...
  • Jariot Garcia, Mercè; Rodríguez Parrón, Montserrat (2022-11-14)
    El temps per l'elaboració d'una investigació és molt important per poder realitzar un bon treball. Hem de tenir en compte que pot ajudar a que la persona investigadora o l'equip de recerca acabi amb èxit la investigació, ...
  • Jariot Garcia, Mercè; Rodríguez Parrón, Montserrat (2022-11-14)
    Els objectius són l'esquema que ajudarà a la persona investigadora a seguir la direcció correcta per assolir-los. Són enunciats que expressen les fites que s'han d'assolir per desenvolupar l'estudi i respondre la pregunta ...
  • Jariot Garcia, Mercè; Rodríguez Parrón, Montserrat (2022-11-14)
    Abans d'iniciar un procés d'investigació hem d'identificar el problema de recerca a partir d'una o més preguntes. Aquestes preguntes són els interrogants que es planteja la investigadora sobre el tema que preten estudiar ...
  • Jariot, Mercè; Tello Sánchez, Jose; Arnau-Sabatés, Laura; Rodríguez Parrón, Montserrat; Martínez Melo, Montserrat; Ion, Georgeta; Sala, Fina; Díaz, Anna; López-Crespo, Saida; Nieva, Carolina; Sánchez Martí, Angelina; Martínez Mínguez, Maria Lourdes; Ortega, Daniel; Suárez, Cecília; Castell Escuer, Tona; Agud Morell, Ingrid (2022-11-14)
    Aquesta guia s'ha desenvolupat en el marc del projecte d'innovació "El nexe docència - recerca en els graus d'educació de la UAB", finançat per la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB (convocatòria 2021), i coordinat ...
  • Caireta, Marina; Barbeito Thonon, Cecile (2022-11-14)
  • Guzman Aguilar, Virtudes (2022-11-13)
    Presentació amb informació de les principals fonts d'informació en Infermeria i altres ciències de la salut, i sobre la creació de cerques bibliogràfiques
  • Besson Ribas, Carme; Azorín, Cristina; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2022-11-12)
    Els objectius del curs van ser: aprendre els principals pilars que conformen la ciència oberta, conèixer les diferents opcions per obtenir finançament a la UAB, identificar les persones de suport a la Universitat, donar ...
  • Noguera, Ingrid (coordinadora); Cussó i Segura, Xavier; Fajardo Martínez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino Pareja, Rafael; Moore de Luca, Emilee; Moschetti, Mauro; Pagès Mimó, Adrià; Pineda-Herrero, Pilar; Rodríguez-Gómez, David; Sala Roca, Josefina (2022-11-12)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez-Gómez, David; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-11-12)
    Aquesta Guia és resultat dels treballs realitzats en el marc del Projecte per la Millora de la Qualitat Docent "E-INAV 5 X 5 E-AVALUACIÓ: 5 PRINCPIS I 5 REPTES PER UNA AVALUACIÓ EFECTIVA AMB EINES DIGITALS". El Projecte ...
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez-Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Arnau-Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez Rivarola, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-11-12)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Ion, Georgeta,; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez, Cecilia Inés; Mercader Juan, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez-Gómez, David; Salat Llorente, Esther (2022-11-12)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback
  • Ion, Georgeta,; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez, Cecilia Inés; Mercader Juan, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez-Gómez, David; Salat Llorente, Esther (2022-11-12)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a donar un feedback que l'alumnat pugui emprar per millorar
  • Ion, Georgeta,; Arnau-Sabatés, Laura; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Castro Ceacero, Diego; Morodo, Andy; Duran-Bellonch, Mar; Díaz Vicario, Anna; Muñoz Moreno, José Luis; Buñuel Azor, Immaculada; Rodríguez-Gómez, David; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Mercader Juan, Cristina (2022-11-12)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
  • Ion, Georgeta,; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez, Cecilia Inés; Mercader Juan, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez-Gómez, David; Salat Llorente, Esther (2022-11-12)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar un ús efectiu del feedback entre iguals
  • Guzman Aguilar, Virtudes (2022-11-12)
    Presentació amb informació de les principals fonts d'informació en Infermeria i altres ciències de la salut, i sobre la creació de cerques bibliogràfiques
  • Agud Morell, Ingrid; Alcalde, Rosa; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Borras Izquierdo, Alexis; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; González Fernández, Henar; Ion, Georgeta; Marzo Ruiz, Lourdes; Mercader Juan, Cristina; Muñoz Moreno, José Luis; Orta Trepat, María; Parera Garcia, Mònica; Pérez-Maldonado, Cristina; Rodríguez-Gómez, David; Salat Llorente, Esther; Sánchez Martí, Angelina (2022-11-12)
    Pauta desenvolupada en el marc del projecte "Millorar l'avaluació individualitzada dels projectes grupals mitjançant estratègies d'avaluació entre iguals i feedback", finançat en la convocatòria "Projectes de suport a la ...
  • Bacardí, Montserrat; Domènech-Bagaria, Ona; Gelpí, Cristina; Presas, Marisa (2022-11-11)
    Continguts de l'assignatura "Teoria i Pràctica de la Traducció" impartida a la UOC el curs 2012-2013. Inclou 6 mòduls didàctics. PID_00165388

Cerca


Explora