Browsing Universitat Autònoma de Barcelona by Author "Rodriguez Gómez,David"

Browsing Universitat Autònoma de Barcelona by Author "Rodriguez Gómez,David"

Sort by: Order: Results:

  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodriguez Gómez,David; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Arnau-Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2024-05-16)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luís; Rodriguez Gómez,David; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Arnau-Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2024-05-21)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Ion, Georgeta,; Arnau-Sabatés, Laura; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Castro Ceacero, Diego; Morodo, Andy; Duran-Bellonch, Mar; Díaz Vicario, Anna; Muñoz Moreno, José Luis; Buñuel Azor, Immaculada; Rodriguez Gómez,David; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Mercader, Cristina (2024-05-16)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
  • Ion, Georgeta,; Arnau-Sabatés, Laura; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Castro Ceacero, Diego; Morodo, Andy; Duran-Bellonch, Mar; Díaz Vicario, Anna; Muñoz Moreno, José Luís; Buñuel Azor, Immaculada; Rodriguez Gómez,David; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Mercader, Cristina (2024-05-21)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
  • Ion, Georgeta,; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez, Cecilia Inés; Mercader, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luis; Rodriguez Gómez,David; Salat Llorente, Esther (2024-05-16)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a donar un feedback que l'alumnat pugui emprar per millorar
  • Ion, Georgeta,; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez, Cecilia Inés; Mercader, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luís; Rodriguez Gómez,David; Salat Llorente, Esther (2024-05-21)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a donar un feedback que l'alumnat pugui emprar per millorar
  • Ion, Georgeta,; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez, Cecilia Inés; Mercader, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luis; Rodriguez Gómez,David; Salat Llorente, Esther (2024-05-16)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar un ús efectiu del feedback entre iguals
  • Ion, Georgeta,; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez, Cecilia Inés; Mercader, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luís; Rodriguez Gómez,David; Salat Llorente, Esther (2024-05-21)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar un ús efectiu del feedback entre iguals
  • Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodriguez Gómez,David; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2024-05-16)
    Aquesta Guia és resultat dels treballs realitzats en el marc del Projecte per la Millora de la Qualitat Docent "E-INAV 5 X 5 E-AVALUACIÓ: 5 PRINCPIS I 5 REPTES PER UNA AVALUACIÓ EFECTIVA AMB EINES DIGITALS". El Projecte ...
  • Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luís; Rodriguez Gómez,David; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2024-05-21)
    Aquesta Guia és resultat dels treballs realitzats en el marc del Projecte per la Millora de la Qualitat Docent "E-INAV 5 X 5 E-AVALUACIÓ: 5 PRINCPIS I 5 REPTES PER UNA AVALUACIÓ EFECTIVA AMB EINES DIGITALS". El Projecte ...
  • Agud Morell, Ingrid; Alcalde, Rosa; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Borras Izquierdo, Alexis; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; González Fernández, Henar; Ion, Georgeta; Marzo Ruiz, Lourdes; Mercader, Cristina; Muñoz Moreno, José Luis; Orta Trepat, María; Parera Garcia, Mònica; Pérez-Maldonado, Cristina; Rodriguez Gómez,David; Salat Llorente, Esther; Sánchez Martí, Angelina (2024-05-16)
    Pauta desenvolupada en el marc del projecte "Millorar l'avaluació individualitzada dels projectes grupals mitjançant estratègies d'avaluació entre iguals i feedback", finançat en la convocatòria "Projectes de suport a la ...
  • Agud Morell, Ingrid; Alcalde, Rosa; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Borras Izquierdo, Alexis; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; González Fernández, Henar; Ion, Georgeta; Marzo Ruiz, Lourdes; Mercader, Cristina; Muñoz Moreno, José Luís; Orta Trepat, María; Parera Garcia, Mònica; Pérez-Maldonado, Cristina; Rodriguez Gómez,David; Salat Llorente, Esther; Sánchez Martí, Angelina (2024-05-21)
    Pauta desenvolupada en el marc del projecte "Millorar l'avaluació individualitzada dels projectes grupals mitjançant estratègies d'avaluació entre iguals i feedback", finançat en la convocatòria "Projectes de suport a la ...
  • Rodriguez Gómez,David (2024-05-15)
    Document derivat del projecte Re-flip finançat per la convocatòria d'ajuts per a projectes d'innovació i de millora de la qualitat docent 2022.
  • Noguera, Ingrid; Cussó i Segura, Xavier; Fajardo Martinez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino Pareja, Rafael; Moore de Luca, Emilee; Moschetti, Mauro Carlos; Pagés Mimó, Adrià; Pineda i Herrero, Pilar; Rodriguez Gómez,David; Sala Roca, Josefina; Sepúlveda-Parrini, Paloma (2024-05-15)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Ion, Georgeta,; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez, Cecilia Inés; Mercader, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luis; Rodriguez Gómez,David; Salat Llorente, Esther (2024-05-16)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback
  • Ion, Georgeta,; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez, Cecilia Inés; Mercader, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luís; Rodriguez Gómez,David; Salat Llorente, Esther (2024-05-21)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback

Search


Browse