Durán, J.C.; Sanz, V.; Subirats, Joan (Subirats i Humet); Ballart, Xavier; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques(2025-04-26)
A portada: Instrucciones generales para todas las partes
En aquesta activitat es proposa una reflexió filosòfica sobre la qüestió de la desobediència civil, posant en relació les reflexions de Th. Hobbes i J. Locke amb el contingut de la pel·lícula V for Vendetta. També s'introdueix ...
En aquesta activitat es proposa una reflexió sobre la naturalesa de la ment i la identitat personal, relacionant el pensament de Descartes amb el contingut de la pel·lícula Ghost in the Shell. També s'introdueix la qüestió ...
En aquesta activitat proposem una reflexió filosòfica al voltant dels conceptes de vida, memòria i superhome en el pensament de F. Nietzsche, tot posant-los en relació amb el contingut de la pel·lícula Eternal Sunshine of ...
Hi ha un determinat moment a la pel·lícula The Matrix en què Xifra (Cypher) decideix que el tornin a inserir al sistema. Afirma que quan el van alliberar ningú li va dir què és el que es trobaria en despertar i que, en el ...
Es tracta d'una activitat que proposa una reflexió filosòfica sobre la pel·lícula Arrival. Per a fer-la, s'han de tenir en compte com a mínim les següents idees: a) la hipòtesi Sapir-Whorf; b) la proposta de Leibniz pel ...
En aquesta activitat es proposa una reflexió filosòfica al voltant de la qüestió de la identitat personal. Per a fer-la, cal prendre la reflexió de Locke sobre la identitat personal i aplicar-la a la pel·lícula Moon (2009).
Es proposa una reflexió filosòfica sobre la pel·lícula Into the Wild. Per a fer-la, s'han de tenir en compte les crítiques de Rousseau a la vida civilitzada, la idea del bon salvatge i l'evolució en la comprensió de les ...
Gonzàlez Gavara, Mònica; Cabezas García, Rosa; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General(2025-04-26)
Sesión de formación dirigida a los estudiantes del Máster Universitario en Contenidos de Comunicación Audiovisual y Publicidad, impartida el martes 12 de noviembre de 2024 en la Biblioteca de Comunicación y Hemeroteca General UAB
El propósito de este material es proporcionar un recurso para la formación del profesorado de Educación Secundaria en la gestión de aula y la resolución de las situaciones conflictivas. Se trata de una guía práctica con ...
Soler-Buades, Llorenç; Comellas Bonsfills, Josep Maria; Pérez Durán, Ixchel; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques(2025-04-24)
El cas està format per 2 documents. El cas pròpiament dit i una guia amb pautes pel professorat.