Enviaments recents

Materials docents: Enviaments recents

  • López-Roldán, Pedro; Fachelli, Sandra (2025-04-03)
    Background of INCASI Project H2020-MSCA-RISE-2015 GA 691004. WP1: Compilation
  • Serra, Enric; Planas, Eulàlia; Riera, Montse; Capmany, Elisenda; Fenoll, Núria; Boladeras, Josep Maria; Anton, Mar; Batet Boada, Mònica; Portell, Oriol (2025-04-03)
    Aquest projecte ha rebut un ajut Interlingua (2024) de la Generalitat de Catalunya (Departament de Recerca i Universitats).
  • López-Roldán, Pedro; Fachelli, Sandra (2025-04-03)
    Background of INCASI Project H2020-MSCA-RISE-2015 GA 691004. WP1: Compilation
  • Janer, Àngela; Valdivia, Paloma (2025-04-03)
    Este documento fue elaborado en colaboración entre la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) y la Universidad Internacional de La Rioja (UNIR), con la participación de profesoras de ambas instituciones. Su objetivo es ...
  • Mumbrú Mora, Àlex (2025-04-03)
    En aquesta activitat proposem una reflexió filosòfica al voltant dels conceptes de vida, memòria i superhome en el pensament de F. Nietzsche, tot posant-los en relació amb el contingut de la pel·lícula Eternal Sunshine of ...
  • Mumbrú Mora, Àlex (2025-04-03)
    En aquesta activitat es proposa una reflexió filosòfica sobre la qüestió de la desobediència civil, posant en relació les reflexions de Th. Hobbes i J. Locke amb el contingut de la pel·lícula V for Vendetta. També s'introdueix ...
  • Mumbrú Mora, Àlex (2025-04-03)
    En aquesta activitat es proposa una reflexió sobre la naturalesa de la ment i la identitat personal, relacionant el pensament de Descartes amb el contingut de la pel·lícula Ghost in the Shell. També s'introdueix la qüestió ...
  • Mumbrú Mora, Àlex (2025-04-03)
    En aquesta activitat es proposa una reflexió filosòfica al voltant de la qüestió de la identitat personal. Per a fer-la, cal prendre la reflexió de Locke sobre la identitat personal i aplicar-la a la pel·lícula Moon (2009).
  • Argelagués Besson, Meritxell; Essomba Gelabert, Miquel Àngel; Tarrés Vallespí, Anna (2025-04-03)
    El document que teniu a les mans és un dels fruits del projecte "WUNGU. Gènere i diversitat cultural a l'escola"1 coordinat pel grup de recerca ERDISC de la Universitat Autònoma de Barcelona durant els anys 2020 i 2021, i ...
  • Mumbrú Mora, Àlex (2025-04-03)
    Es proposa una reflexió filosòfica sobre la pel·lícula Into the Wild. Per a fer-la, s'han de tenir en compte les crítiques de Rousseau a la vida civilitzada, la idea del bon salvatge i l'evolució en la comprensió de les ...
  • Pinto Font, Laura; Bonet Peláez, Anna; Masriera, Clara; González Marcén, Paloma (2025-04-03)
    'Investiga.edu' és un programa d'innovació educativa que té l'objectiu principal de portar la recerca arqueològica universitària directament a les aules i fomentar vocacions científiques des de la infància i l'adolescència.​ ...
  • Quesada Pallarès, Carla (2025-04-03)
    Aquest cas s'ha desenvolupat per a alumnat de segon curs de grau en Pedagogia i Educació Social de la Universitat Autònoma de Barcelona a l'assignatura d'Investigar en Educació. Plantegem que s'ha d'administrar com a recurs ...
  • Mumbrú Mora, Àlex (2025-04-03)
    Hi ha un determinat moment a la pel·lícula The Matrix en què Xifra (Cypher) decideix que el tornin a inserir al sistema. Afirma que quan el van alliberar ningú li va dir què és el que es trobaria en despertar i que, en el ...
  • López-Roldán, Pedro; Fachelli, Sandra (2025-04-03)
    Background of INCASI Project H2020-MSCA-RISE-2015 GA 691004. WP1: Compilation
  • Pinto Font, Laura; Bonet Peláez, Anna; Masriera, Clara; González Marcén, Paloma (2025-04-03)
    Les persones signants formen part de l'SGR 202100190 TEDAS - PAHEPS en Arqueologia social
  • Budal, Spelca; Poujol, Virginie; Sánchez Martí, Angelina; Gril, Alenka; Kodele, Tadeja; Kustec, Klavdija; Poštrak, Milko; Dobrovoljc, Andreja; Žalec, Natalija; Babič, Barbara; Rodman, Sara; Povšič, Tanja; Berc, Gordana; Majdak, Marijana; Munjaković, Ana Maria; Ferrarini, Valeria; Maciariello, Giovanna (2025-04-03)
    Document vinculat al grup de recerca Atlas (Interseccions crítiques en educació) com a output del projecte de recerca YouthReach. Inclusive and transformative frameworks for all.
  • Budal, Spelca; Poujol, Virginie; Sánchez Martí, Angelina; Gril, Alenka; Kodele, Tadeja; Kustec, Klavdija; Poštrak, Milko; Dobrovoljc, Andreja; Žalec, Natalija; Berc, Gordana; Majdak, Marijana; Hanin, Luc; Pizzo, Ciro; Ferrarini, Valeria; Maciariello, Giovanna (2025-04-03)
    Altres ajuts: Erasmus+ programme. Ref. 2021-1-FR01-KA220-ADU-000033655
  • Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luís; Rodríguez Gómez, David (2025-04-03)
    Altres ajuts: El Projecte ha estat subvencionat per la Oficina de Qualitat Docent (OQD) de la Universitat Autònoma de Barcelona (2022-2024)
  • Noguera, Ingrid; Ciraso Calí, Anna; Valdivia, Paloma; Senar Rosell, Miquel Àngel; Cussó i Segura, Xavier (2025-04-03)
    Aquest recurs és el resultat del projecte PA-flip finançat per la convocatòria de projectes d'innovació institucionals (curs 23-24) i liderat per Ingrid Noguera
  • Cervelló Autuori, Josep; Torras Benezet, Núria; Palet-Martínez, Josep-Maria; Nadal Lázaro, Jordi; Martinez-Robles, David (2025-04-03)
    Recurso de aprendizaje de la Universitat Oberta de Catalunya. Material publicado con licencia Creative Commons pasados 6 semestres desde la fecha de publicación.

Cerca


Explora