Listar Materials docents por título

Listar Materials docents por título

Ordenar por:Orden:Resultados:

  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2022-03-27)
    Identificar les característiques de la dictadura i la democràcia a Espanya. Analitzar les causes que van comportar la fi de la dictadura del General Franco. Explicar i justificar perquè es va passar d'una dictadura a una ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2022-04-10)
    Identificar les característiques de la dictadura i la democràcia a Espanya. Analitzar les causes que van comportar la fi de la dictadura del General Franco. Explicar i justificar perquè es va passar d'una dictadura a una ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2022-04-17)
    Identificar les característiques de la dictadura i la democràcia a Espanya. Analitzar les causes que van comportar la fi de la dictadura del General Franco. Explicar i justificar perquè es va passar d'una dictadura a una ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2022-10-23)
    Identificar les característiques de la dictadura i la democràcia a Espanya. Analitzar les causes que van comportar la fi de la dictadura del General Franco. Explicar i justificar perquè es va passar d'una dictadura a una ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2024-02-05)
    Identificar les característiques de la dictadura i la democràcia a Espanya. Analitzar les causes que van comportar la fi de la dictadura del General Franco. Explicar i justificar perquè es va passar d'una dictadura a una ...
  • López-Roldán, Pedro; Fachelli, Sandra (2018-05-16)
    Background of INCASI Project H2020-MSCA-RISE-2015 GA 691004. WP1: Compilation
  • López-Roldán, Pedro; Fachelli, Sandra (2021-06-28)
    Background of INCASI Project H2020-MSCA-RISE-2015 GA 691004. WP1: Compilation
  • López-Roldán, Pedro; Fachelli, Sandra (2021-08-09)
    Background of INCASI Project H2020-MSCA-RISE-2015 GA 691004. WP1: Compilation
  • López-Roldán, Pedro; Fachelli, Sandra (2021-08-15)
    Background of INCASI Project H2020-MSCA-RISE-2015 GA 691004. WP1: Compilation
  • López-Roldán, Pedro; Fachelli, Sandra (2024-05-20)
    Background of INCASI Project H2020-MSCA-RISE-2015 GA 691004. WP1: Compilation
  • López-Roldán, Pedro; Fachelli, Sandra (2024-06-26)
    Background of INCASI Project H2020-MSCA-RISE-2015 GA 691004. WP1: Compilation
  • Piñol, Josep; Hernández-Castellano, Carlos; Quevedo Dalmau, Lídia; Martínez Vilalta, Jordi (2024-05-19)
    Finançament: Projecte d'Innovació i Millora de la Qualitat Docent, Universitat Autònoma de Barcelona
  • Piñol, Josep; Hernández-Castellano, Carlos; Quevedo i Dalmau, Lídia; Martínez Vilalta, Jordi (2024-07-16)
    Finançament: Projecte d'Innovació i Millora de la Qualitat Docent, Universitat Autònoma de Barcelona
  • Blanch Gelabert, Sílvia; González-Monfort, Neus; Miquel, Ester; Moore de Luca, Emilee; Moriana Garrido, Carlos; Morodo, Andy; Nieva, Carolina; Sanahuja Gavaldà, José María; Santiveri Papiol, Noemí (2024-02-05)
    Aquest decàleg és fruït del treball del grup d'interès d'inclusió de la Facultat de Ciències de l'Educació amb l'objectiu de compartir estratègies d'inclusió a les nostres aules universitàries. Aquest document parteix de ...
  • Maestripieri, Lara; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques (2019-07-17)
    The project leading to this publication has received funding from the European Union's Horizon 2020 research and innovation programme under the Marie Skłodowska-Curie grant agreement No 747433.
  • Maestripieri, Lara; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques (2021-09-29)
    The project leading to this publication has received funding from the European Union's Horizon 2020 research and innovation programme under the Marie Skłodowska-Curie grant agreement No 747433.
  • Maestripieri, Lara; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques (2022-03-06)
    The project leading to this publication has received funding from the European Union's Horizon 2020 research and innovation programme under the Marie Skłodowska-Curie grant agreement No 747433.
  • Maestripieri, Lara; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques (2022-03-13)
    The project leading to this publication has received funding from the European Union's Horizon 2020 research and innovation programme under the Marie Skłodowska-Curie grant agreement No 747433.
  • Maestripieri, Lara; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques (2022-04-03)
    The project leading to this publication has received funding from the European Union's Horizon 2020 research and innovation programme under the Marie Skłodowska-Curie grant agreement No 747433.
  • Maestripieri, Lara; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques (2022-04-10)
    The project leading to this publication has received funding from the European Union's Horizon 2020 research and innovation programme under the Marie Skłodowska-Curie grant agreement No 747433.