JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Guia d'Orientacions per una Avaluació Ètica dels Aprenentatges
Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez Gómez, David; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent
Altres autors/es:Álvarez Valdivia. Ibis,;
Arnau Sabatés, Laura,;
Barrera Corominas, Aleix,;
Castro Ceacero, Diego,;
Díaz Vicario, Anna,;
Duran Bellonch, Maria del Mar,;
Mercader Juan, Cristina,;
Morodo Horrillo, Andy,;
Salat Llorente, Esther,;
Suárez Rivarola, Cecilia Inés,
Data:2022-06-22
Tipus de document:Objecte d'aprenentatge
Publicat per:Bellaterra : Oficina de Qualitat Docent UAB,
Resum:
Aquesta Guia és resultat dels treballs realitzats en el marc del Projecte per la Millora de la Qualitat Docent "E-INAV 5 X 5 E-AVALUACIÓ: 5 PRINCPIS I 5 REPTES PER UNA AVALUACIÓ EFECTIVA AMB EINES DIGITALS". El Projecte ha estat subvencionat per l'Oficina de Qualitat Docent (OQD) de la Universitat Autònoma de Barcelona (2020-2022).
Guia destinada al conjunt del professorat, que recull un seguit de recomanacions d'integritat associades al disseny, el desenvolupament, la implementació i la interpretació de l'avaluació educativa. També, inclou tot un conjunt d'estàndards, principis i directrius que orienten la conducta professional davant l'avaluació educativa.
Aquest element apareix a les col·leccions següents