Enviaments recents

MDX (Materials Docents en Xarxa): Enviaments recents

  • Galera Pérez, Antonio David. (2024-02-05)
    Informes de evaluación formativa de asignaturas de educación física en la educación superior realizados en régimen de trabajo cooperativo por las personas estudiantes del Grado de Educación Primaria, mención de Educación ...
  • Andreassi Cieri, Alejandro; Valle Iberlucea, Enrique del; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània (2024-02-05)
    Obra d'un dirigent socialista d'Argentina defensor de la integració del seu partit en la Tercera Internacional, en la que s'exposen els esdeveniments de la Revolució Russa i s'argumenta la validesa de la mateixa
  • Vicente i Campos, Oriol (2024-02-05)
  • Álvarez Díaz, Núria; Lopo, Ana; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats (2024-02-05)
    Explicació dels diferents indicadors per mesurar l'impacte de les publicacions. Es tracten en profunditat els indicadors per a revistes (per exemple factor o índex d'impacte, quartil i àrea, SJR, SNIP, etc.) i els recursos ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca Universitària de Sabadell (2024-02-05)
    Sessions de formació sobre el Treball de Fi de Grau (TFG) adreçades als estudiants del grau en Gestió Aeronàutica . Les sessions es desglossen en dos apartats: (1) Eines i recursos documentals i, (2) Cites, bibliografia i ...
  • Agustí, Lluís; Pons, Amadeu (2024-02-05)
    ISC2 BiblioLab d'innovació social i ciència ciutadana té l'objectiu d'adaptar les biblioteques públiques als canvis culturals i socials que comporta la societat digital, afavorint la creació d'entorns col·laboratius i ...
  • Claver, Núria (2024-02-05)
    ISC2 BiblioLab d'innovació social i ciència ciutadana té l'objectiu d'adaptar les biblioteques públiques als canvis culturals i socials que comporta la societat digital, afavorint la creació d'entorns col·laboratius i ...
  • Galera Pérez, Antonio David. (2024-02-05)
    Ejemplo de desarrollo didáctico de una situación de aprendizaje para la vivencia de conductas tácticas básicas en la iniciación deportiva en edad escolar.
  • Molina, Lucía (2024-02-05)
    Sesión en el Máster de traducción español- árabe. Université de La Manouba. Túnez
  • Arnau-Sabatés, Laura; Ortega, Daniel; Corbella Molina, Laura; Tello Sánchez, Jose; Jariot, Mercè; Valdivia, Paloma; Martínez-Fernández, J. Reinaldo (2024-02-05)
    Aquest document ha estat desenvolupat en el marc d'un projecte d'innovació docent "La professionalització de l'educador i l'educadora social en els contextos de pràctiques: experiències i àmbits d'intervenció" i ha comptat ...
  • Ariño, Xavier; Universitat Autònoma de Barcelona. Vicegerència de Recerca (2024-02-05)
    ISC2 BiblioLab d'innovació social i ciència ciutadana té l'objectiu d'adaptar les biblioteques públiques als canvis culturals i socials que comporta la societat digital, afavorint la creació d'entorns col·laboratius i ...
  • Miñarro, Begoña (2024-02-05)
    ISC2 BiblioLab d'innovació social i ciència ciutadana té l'objectiu d'adaptar les biblioteques públiques als canvis culturals i socials que comporta la societat digital, afavorint la creació d'entorns col·laboratius i ...
  • Fernández Terricabras, Ignasi; Michelet, Jules,; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània (2024-02-05)
    L'historiador francès Jules Michelet és dels primers en utilitzar el terme renaixement per a definir aquest període de la història d'Europa
  • Burguillos, Ferran (2024-02-05)
    ISC2 BiblioLab d'innovació social i ciència ciutadana té l'objectiu d'adaptar les biblioteques públiques als canvis culturals i socials que comporta la societat digital, afavorint la creació d'entorns col·laboratius i ...
  • Nicolini, Rosella (2024-02-05)
    These notes are meant to introduce some notions for solving assignments or simple exercises in basic courses in economics.
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2024-02-05)
    Identificar les característiques de la dictadura i la democràcia a Espanya. Analitzar les causes que van comportar la fi de la dictadura del General Franco. Explicar i justificar perquè es va passar d'una dictadura a una ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2024-02-05)
    Definir els conceptes de límit, frontera i mur. Identificar quina ha estat l'evolució històrica dels murs. Observar la distribució territorial dels murs arreu del món. treballar amb profunditat diferents murs. Analitzar ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2024-02-05)
    Identificar les semblances i diferències entre l'islamisme, el judaisme i el cristianisme. Reflexionar sobre la possibilitat de convivència i l'aparició de conflictes entre diferents cultures. Diferenciar entre convivència, ...
  • Díaz, Anna; Miñarro, Begoña; Ariño, Xavier (2024-02-05)
    Programa impulsat per la Unitat de Projectes Estratègics de l'Àrea de Recerca de la UAB, té per objectiu donar suport als investigadors en la seva carrera investigadora, dissenyant accions formatives que cobreixin les seves ...
  • Molina, Lucía (2024-02-05)
    Conferencia realizada en el ciclo de conferencias del Máster Universitario en Traducción e Interculturalidad de la Universidad de Sevilla