Enviaments recents

MDX (Materials Docents en Xarxa): Enviaments recents

  • Universitat Autònoma de Barcelona (2024-02-05)
    Entrevistes a director creatius que treballen a Barcelona. Cada entrevista s'estructura en 4 apartats: la persona creativa, l'entorno creatiu, el procés creatiu i els aspirants. Les entrevistes van ser realitzades per ...
  • Galera Pérez, Antonio David. (2024-02-05)
    Aplicación didáctica prevetiva de la paradoja de Azémar a la configuración de objetivos educativos
  • Armengol Asparó, Carme,; Castro Ceacero, Diego; Gairín Sallán, Joaquín; Barrera-Corominas, Aleix; Díaz Vicario, Anna; Manzanares Moya, María Asunción; Suárez, Cecilia Inés; Sánchez Romero, Cristina; Iglesias Vidal, Edgar; Ramos Pardo, Francisco Javier; Gómez-Jarabo, Inmaculada; Del Arco Bravo, Isabel; Sánchez Delgado, Primitivo; Castillo Arredondo, Santiago; Encinar Prat, Laia (2024-02-05)
    El presente documento es resultado del Proyecto 'Acceso y permanencia de grupos vulnerables en la educación secundaria no obligatoria. Creación y validación de un modelo de intervención' financiado por la convocatoria de ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2024-02-05)
    Identificar les causes que fan que les persones migrants tinguin unes feines determinades; Analitzar els canvis produïts a la ciutat de Terrassa des del segle XX fins l'actualitat, identificar-ne les causes i elaborar una ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2024-02-05)
    Identificar i valorar les persones o col·lectius que decideixen exiliar-se; Comparar les diferents interpretacions històriques que existeixen d'un fet o fenomen històric; Construir un text interpretatiu sobre les causes ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2024-02-05)
    Identificar els moviments migratoris del món al llarg de la història; Analitzar les causes i conseqüències de la immigració a Catalunya als anys 60 i a l'actualitat i identificar les semblances entre les diferents etapes; ...
  • Andreassi Cieri, Alejandro; Troisi, Eugenio; Pelazza, Cesare L.; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània (2024-02-05)
    Text complet d'una obra de teatre escrita en italià i estrenada a Buenos Aires, sobre els enfrontaments entre bolxevics i membres de l'exèrcit blanc de l'almirant Kolchak, durant la Revolució Russa
  • Galera Pérez, Antonio David. (2024-02-05)
    Ejemplos de diseño de situaciones de aprendizaje para la vivencia de conductas tácticas básicas en la iniciación deportiva en edad escolar
  • Miñarro, Begoña (2024-02-05)
    Sessió de Benvinguda de nous doctors
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Cartoteca General; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2024-02-05)
    Presentació dels principals recursos de cartografia digital en un tema o àmbit geogràfic concret que es poden trobar gratuïtament a la xarxa
  • Molina, José Luis (2024-02-05)
    Sessió de Benvinguda de nous doctors.
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2024-02-05)
    Definir el concepte de refugiat i refugiada; Diferenciar entre fets i opinions; Reflexionar sobre la veracitat i fiabilitat de les notícies; Identificar les diferències entre migrants i refugiats; Analitzar els mitjans de ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2024-02-05)
    Definir els conceptes de refugiat, exiliat i desplaçat. Analitzar les causes i conseqüències que impliquen ser refugiat, exiliat i desplaçat. Valorar les situacions responsables dels desplaçaments de població. Reflexionar ...
  • Solé Martín, Caterina; Tena Gallego, Èlia; Couso, Digna; Hernández Rodríguez, María Isabel (2024-02-05)
    Primera versió del material per a treballar la contaminació de l'aire a Secundària. El material de l'alumnat i la guia docent s'ha desenvolupat en el marc del Projecte ATENC!Ó
  • Darwich Soliva, Laila; Martín Castillo, Margarita; Carol, Marta; Accensi Alemany, Francesc; Izquierdo Tugas, Maria Dolors; Juan Godoy, Bibiana; Albanell Trullas, Elena; Clos, M. Victoria; López Plana, Carlos; Pla Soler, Reyes, M. Teresa; Castells, Eva (2024-02-05)
    Les competències transversals són un aspecte clau en la formació dels estudiants de la Universitat. El Grup d'innovació docent de la Facultat de Veterinària ha desenvolupat unes guies amb l'objectiu d'estandarditzar ...
  • Albanell Trullas, Elena; Clos, M. Victoria; Carol, Marta; López Plana, Carlos; Pla Soler, Reyes, M. Teresa; Accensi Alemany, Francesc; Izquierdo Tugas, Maria Dolors; Juan Godoy, Bibiana; Darwich Soliva, Laila; Martín Castillo, Margarita; Castells, Eva (2024-02-05)
    Les competències transversals són un aspecte clau en la formació dels estudiants de la Universitat. El Grup d'innovació docent de la Facultat de Veterinària ha desenvolupat unes guies amb l'objectiu d'estandarditzar ...
  • Canales Gili, Esteban; Portalis, Jean-Étienne-Marie; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània (2024-02-05)
    Reproduït en Jacques-Olivier Boudon, Napoléon et les cultes, París, Fayard, 2002, p. 141
  • Tena Gallego, Èlia; Solé Martín, Caterina; Couso, Digna; Grimalt-Álvaro, Carme (2024-02-05)
    Primera versió del material per a treballar la contaminació de l'aire a cicle superior de primària a través d'un projecte d'investigació
  • Domingo, Raquel (2024-02-05)
    This project has received an Interlingua grant from the Generalitat de Catalunya
  • Fernández Pasarin, Ana-Mar; EUPOL Jean Monnet Chair in European Policies; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia (2024-02-05)