Ja no es pot pensar un mitjà de comunicació en clau tradicional. Les noves tecnologies fan possible productes multimèdia i multiplataforma que van guanyant terreny dins del mercat informatiu. En primer lloc, perquè responen millor a les necessitats i gustos dels consumidors actuals i, en segon lloc, perquè economitzen recursos i esforços. En aquesta assignatura veurem nous models de producció periodística, quina tendència segueixen les redaccions i quin és el perfil dels professionals que hi treballen.
Ya no se puede pensar un medio de comunicación en clave tradicional. Las nuevas tecnologías hacen posibles productos multimedia y multiplataforma que van ganando terreno dentro del mercado informativo. En primer lugar, porque responden mejor a las necesidades y gustos de los consumidores actuales y, en segundo lugar, porque economizan recursos y esfuerzos. En esta asignatura veremos nuevos modelos de producción periodística, qué tendencia siguen las redacciones y cuál es el perfil de los profesionales que trabajan en ellos.
It can not longer be thought of new media in a traditional key. New technologies allow multimedia and cross-platform products which are gaining ground in the information market.
First of all, because they respond better to the needs and choices of today's consumers and, secondly, because can save resources and efforts. In this course we will see new models of journalistic production, what the editorial trends are and what the new profile of professionals is.