Recently added

Metodologia: Recent submissions

  • Álvarez Díaz, Núria; Lopo, Ana; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats (2022-12-17)
    Explicació dels diferents indicadors per mesurar l'impacte de les publicacions. Es tracten en profunditat els indicadors per a revistes (per exemple factor o índex d'impacte, quartil i àrea, SJR, SNIP, etc.) i els recursos ...
  • Álvarez Díaz, Núria; Lopo, Ana; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats (2022-12-17)
    Explicació dels diferents indicadors per mesurar l'impacte de les publicacions. Es tracten en profunditat els indicadors per a revistes (per exemple factor o índex d'impacte, quartil i àrea, SJR, SNIP, etc.) i els recursos ...
  • Jordan Gili, Marta; Álvarez Díaz, Núria; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2022-12-17)
    Presentation with all aspects related to the open access publishing: what is it?, benefits, legal framework, Creative Commons licenses, open access routes, publishers' policies and open research data
  • Nonó Rius, Brigit (2022-11-03)
    Comunicació presentada a la taula rodona 'A contribución dos recursos educativos abertos ao logro dos ODS da Axenda 2030', dins del programa d'activitats de la Setmana de l'Accés Obert celebrada a la Universitat de Vigo ...
  • Soler i Masó, Josep; Surrell Saurí, Joan; Regincós i Isern, Jordi (2022-10-27)
    Aquest llibre ofereix un recull d’exercicis resolts de disseny de bases de dades amb l’objectiu d’ajudar als estudiants d’aquesta matèria. Està pensat pels estudiants de l’assignatura de Bases de Dades impartida en diferents ...
  • Diamantis Balaskas, Kostas; Bethlenfalvy, Adam; Cziboly, Adam; Breziou, Gabriel; Di Foggia, Maina; Dimitrova, Rayna; Dragomir, Adelina; Freixenet i Bosch, Jordi; Frigola, Mireia; Isham, Colin; Kamtsis, Nikolas; Masgrau Juanola, Mariona; Marrucci, Claudio; Meschiari, Claudia; Muntaner Perich, Eduard; Niell Colom, Mariona; Telesca, Angela; Vasileva, Silvia (2022-05-27)
    Editado por Adam Cziboly; Corrección y edición por Colin Isham; Diseñado por UdiGitalEdu, Universitat de Girona; Traducción al español por Berta Francesch, Maria Berrocal, Eduard Muntaner, Jordi Freixenet
  • Diamantis Balaskas, Kostas; Bethlenfalvy, Adam; Cziboly, Adam; Breziou, Gabriel; Di Foggia, Maina; Dimitrova, Rayna; Dragomir, Adelina; Freixenet i Bosch, Jordi; Frigola, Mireia; Isham, Colin; Kamtsis, Nikolas; Masgrau Juanola, Mariona; Marrucci, Claudio; Meschiari, Claudia; Muntaner Perich, Eduard; Niell Colom, Mariona; Telesca, Angela; Vasileva, Silvia (2022-05-27)
    Editat per Adam Cziboly; Correcció i edició per Colin Isham i Traducció al català i disseny: UdiGitalEdu, Universitat de Girona
  • Llach Carles, Sílvia; Pallisera, Maria; Fullana Noell, Judit; Puyalto, Carol; González Bachs, Cristina; Coll Ferrer, Tania; Crespo Brugues, Marc; Rey Freire, Ana; Beltrán Arreche, Maialen; Bonello, Isabel; Callus, Anne-Marie; Palazuelos Velayos, Adela; Corona de la Iglesia, Adrián; Sánchez Castillo, Ángela; Alises Urda, Gema; Gómez Carrillo de Castro, María; Sancho Suils, Marta; Cauja Pilataxi, Paula; Sanz Moreno, Víctor; Álvarez, Lucia; Haya, Ignacio; Lastra, Santiago; Mijares, Elena; Rojas, Susana; Soberón, Ernesto; Valverde, Mónica; Garcia Iriarte, Edurne; Donohoe, Brian; Vega, Vanessa; Álvarez-Aguado, Izaskun; Jarpa, Marcela; Spencer, Herbert; Exss, Katherine; González, Félix; Muñoz, Rosario; Diaz Garolera, Gemma (2022-05-27)
    El propósito de este libro es esencialmente la celebración de una década de colaboración y de aprendizaje conjunto, y pensamos que una buena manera de celebrarlo es recopilar y dar a conocer nuestra experiencia y ...
  • Bassachs Birosta, Marcel; Colomer, Jordi; Cañabate Ortiz, Dolors; Serra Putellas, Teresa (2020-03-03)
    Explora i CreaCiència és una proposta de promoció de la ciència i de les vocacions científiques. L’objectiu d’Explora i CreaCiència és incentivar les capacitats científiques a través del moviment a l’aula de primària. ...
  • Ibarretxe Bilbao, Gaskon; Arizmendiarrieta, Maider; Basaras, Miren; Pérez-Urcelay, Itxaro; Agirregoitia, Naiara; Díaz Ereño, Elena; Sevillano, Elena; Rueda, José Ramón; Azkue, Jon Jatsu (2020-01-30)
    In the past 2009/10 academic year, we took steps towards introduction of active methodologies, from a multidisciplinar approach, into a conventional lecture-based Dental Education program. We consolidated these practices ...
  • Ibarretxe Bilbao, Gaskon; Bollar, Janire; Díaz Ereño, Elena; Sevillano Peña, Elena; Aguirregoitia, Naiara; Rueda Estévez, Yuri; Abaitua, Ainara; Lertxundi Manterola, Aitana; Azkue Barrenetxea, Jon Jatsu (2020-01-30)
    The former spanish ministry of Science and Education (MEC) established, by royal decree 1393/2007, five basic competencies whose acquisition must be guaranteed for all new graduates finishing higher education studies. ...
  • Campos Sánchez, A.; Garzón, I.; Cabello, I.; Sánchez-Quevedo, M.C. (2020-01-29)
    El objetivo especifico de este trabajo ha sido evaluar las prioridades que los estudiantes establecen en el proceso comunicativo del contenido docente de un cuaderno audiovisual a elaborar por ellos mismos a la hora de ...
  • Duran i Portas, Miquel; Duran i Carpintero, Josep; Vieta Corcoy, Pep Anton; Guillaumes Domènech, Laia; Santos Garcia, Eva; Güell Serra, Mireia; Solà i Puig, Miquel; Cornellà i Canals, Pere; Simon i Rabasseda, Sílvia (2019-12-11)
    En el marc de la nova plataforma de cursos online massius oberts (MOOC) MiriadaX Telefónica / Universia), els autors han participat en l’organització de dos cursos durant els primers mesos de 2013: “Investigación científica ...
  • Cordón i Granados, Ferran; Zamora Cervantes, Alberto; Toran Monserrat, Pere; Balló Peña, Elisabet; Quesada Sabaté, Miquel; Grau Martín, Armand; Castro i Guardiola, Antoni; Cerezo Goyeneche, Carlos; Torrent Goñi, Silvia; Vargas Vila, Susanna; Carrión Ribas, Carme; Galí Pla, Bibiana; Vilert Garrofa, Esther; Subirats Bayego, Enric; Coll de Tuero, Gabriel; Muñoz Ortiz, Laura (2019-11-21)
    Comunicarse con el paciente en la práctica clínica hace referencia a la forma en que el médico y el paciente se relacionan mediante el lenguaje verbal y no verbal con el objeto de alcanzar una comprensión compartida de ...
  • Puigdevall Tarrés, Anna (2019-11-08)
    Comentaris i rèplica a la conferència del Dr. Anastasio Ovejero, a càrrec d'Anna Puigdevall Tarrés de la Universitat de Girona
  • Sidera Caballero, Francesc; Cañabate Ortiz, Dolors; Curós i Vilà, Maria Pilar; Garcia-Romeu, Maria Luisa; Ministral i Masgrau, Marta; Planas i Grabuleda, Marta; Ruda González, Albert; Vidal Fàbrega, Oriol (2019-11-08)
    Presentació del procés de creació i els resultats d’una enquesta sobre l’aprenentatge cooperatiu duta a terme entre el professorat de la Universitat de Girona amb l’objectiu de detectar les seves necessitats de formació i ...
  • Ferrer Real, Inés; Bagudanch Frigolé, Isabel; Vázquez Lepe, Elisa; Garcia-Romeu, Maria Luisa; Ciurana, Quim de (2019-11-08)
    Aquesta comunicació presenta l’activitat anomenada 'classe de problemes alternativa', basada en principis d’aprenentatge cooperatiu i d’aprenentatge actiu per part de l’alumne. De manera que, per un costat es detallen els ...
  • Ruda González, Albert; Cañabate Ortiz, Dolors; Curós i Vilà, Maria Pilar; Garcia-Romeu, Maria Luisa; Ministral i Masgrau, Marta; Planas i Grabuleda, Marta; Sidera Caballero, Francesc (2019-11-08)
    Es presenten les línies mestres del treball de la Xarxa d’Innovació Docent sobre Aprenentatge Cooperatiu (XIDAC) de la UdG durant el curs 2010-2011.
  • Duran i Carpintero, Josep; Romero García, Isabel; Ribas Salamaña, Xavi; Polo Ortiz, Alfonso; Vieta Corcoy, Pep Anton (2019-11-08)
    El projecte que es presenta ha modificat els continguts, procediments, competències i avaluació de l'assignatura Experimentació Química II. Es tracta d'una assignatura de tipus sintètic que es cursa l'últim any de la ...
  • Menció i Domingo, Anna (2019-11-08)
    Pràctiques d’hidrogeologia realitzades per Anna Menció i Domingo, dins aquesta assignatura que forma part del mòdul obligatori de Bases científiques del medi natural del segon curs del grau en Ciències Ambientals.

Search


Browse