Mòdul formatiu impartit per Marc Vicens, del Servei de Publicacions de la Universitat de Girona, sobre pautes d’ús dels elements d’identificació i de comunicació de la UdG en els materials docents. Estructura la seva presentació en dues parts, a la primera parla del nou logotip de la UdG, a partir del 2015, que cal utilitzar com a marca d’empresa. Comenta també alguns aspectes del “Manual d’identitat visual” de la UdG relacionats amb l’ús i l’aplicació del logotip (versions, nivells, colors, úsos incorrectes); les tipografies corporatives per fer servir; els colors corporatius, explicant els usos adients de la gamma cromàtica i essent el color primari blau l’aplicable a tota la universitat; mostra alguns usos incorrectes del logotip, i el sistema visual consistent en diferents elements gràfics que permeten jugar amb el logotip alhora de comunicar. A la segona part, presenta diferents exemples de materials (docents, publicitaris, anuncis de diari ...) fets pel Servei de publicacions de la UdG, mostrant la utilització i l’aplicació dels diferents elements descrits a la primera part de la sessió. I finalment fa referència a les recomanacions alhora de signar els correus-e
Enregistrament de la sessió sobre "Llibre d'estil UdG: pautes d'ús en materials docents" realitzada el 16 de juliol de 2020 en el marc del curs sobre "Entorn UdG: què és el que has de saber?" de la Universitat de Girona