El present document és un conjunt de recomanacions sobre com elaborar, publicar i difondre articles científics d'impacte. Les recomanacions es presenten en format checklist per a facilitar la revisió de les tasques realitzades ...
Sesión de formación dirigida a investigadores del ámbito de la sociología, que se impartió el jueves 5 de marzo de 2020 en la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Presentació per a la jornada "Recursos educatius en obert: comparteix per educar: Jornada sobre iniciatives docents en el marc de la Viquipèdia", que va tenir lloc el 5 de març de 2020. Es tracta d'un acte organitzat ...
The purpose of this document is to support the education and training of community interpreters. It does so by providing structured and detailed guidelines for professional conduct in accordance with principles and values ...
Aquest material didàctic es vincula amb l'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) la qual forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007) ...
Aquest material didàctic es vincula amb l'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) la qual forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007) ...
Aquest material didàctic es vincula amb l'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) la qual forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007) ...
Aquest material didàctic es vincula amb l'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) la qual forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007) ...
D'uns anys ençà, a més a més de difondre la nostra producció científica en publicacions anomenades d'impacte, al PDI se'ns demana també que publiquem en obert per tal de maximitzar la visibilitat i l'impacte de la nostra ...
La habilidad de argumentar es una competencia importante en los sistemas educativos. En educación superior el razonamiento el razonamiento argumentativo es una demanda cognitiva fundamental y promover esta competencia se ...