Envíos recientes

Universitat Autònoma de Barcelona: Envíos recientes

  • Cussó, Xavier; Fajardo Martínez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino Pareja, Rafael; Moore, Emilee; Moschetti, Mauro; Noguera, Ingrid (coordinadora); Pagès Mimó, Adrià; Pineda-Herrero, Pilar; Rodríguez-Gómez, David; Sala-Roca, Josefina (2022-10-28)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez Gómez, David; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-10-28)
    Aquesta Guia és resultat dels treballs realitzats en el marc del Projecte per la Millora de la Qualitat Docent "E-INAV 5 X 5 E-AVALUACIÓ: 5 PRINCPIS I 5 REPTES PER UNA AVALUACIÓ EFECTIVA AMB EINES DIGITALS". El Projecte ...
  • Arnau-Sabatés, Laura; Ortega, Daniel; Corbella Molina, Laura; Tello Sánchez, Jose; Jariot, Mercè; Valdivia, Paloma; Martínez Fernández, J. Reinaldo (2022-10-28)
    Aquest document ha estat desenvolupat en el marc d'un projecte d'innovació docent "La professionalització de l'educador i l'educadora social en els contextos de pràctiques: experiències i àmbits d'intervenció" i ha comptat ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials (2022-10-28)
    Presentació dels principals recursos digitals en dret que es poden consultar a la UAB: cercador (catàleg UAB i biblioteca digital), revistes i llibres digitals, bases de dades especialitzades i d'altres multidisciplinars, ...
  • Orozco-Jutorán, Mariana (2022-10-27)
    Método para traducir las diferencias culturales EN-ES de forma coherente en cuatro pasos
  • Cussó, Xavier; Fajardo Martínez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino, Rafael; Moore, Emilee; Moschetti, Mauro; Noguera, Ingrid (coordinadora); Pagès Mimó, Adrià; Pineda-Herrero, Pilar; Rodríguez-Gómez, David; Sala-Roca, Josefina (2022-10-26)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Orozco-Jutorán, Mariana (2022-10-26)
    Método para traducir las diferencias culturales EN-ES de forma coherente en cuatro pasos
  • Red de Bibliotecas Universitarias y Científicas Españolas (REBIUN) (2022-10-26)
    1 infografia elaborada pel grup de treball d'Accés Obert de la Red de Bibliotecas Universitarias (REBIUN) en motiu de la Setmana d'Accés Obert, 24 - 28 d'octubre de 2016.
  • Red de Bibliotecas Universitarias y Científicas Españolas (REBIUN) (2022-10-26)
  • Red de Bibliotecas Universitarias y Científicas Españolas (REBIUN) (2022-10-26)
    5 infografies elaborades pel grup de treball d'Accés Obert de la Red de Bibliotecas Universitarias (REBIUN) en motiu de la Setmana d'Accés Obert, 24 - 28 d'octubre de 2016.
  • Red de Bibliotecas Universitarias y Científicas Españolas (REBIUN) (2022-10-26)
    Conté: 1. Versiones de los artículos científicos y acceso abierto. 2. Cómo cumplir con los mandatos de acceso abierto. 3. Conserva tus derechos de autor frente a las editoriales. 4. Beneficios de publicar en los repositorios ...
  • Orozco-Jutorán, Mariana (2022-10-25)
    Método para traducir las diferencias culturales EN-ES de forma coherente en cuatro pasos
  • Cussó, Xavier; Fajardo Martínez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino, Rafael; Moore, Emilee; Moschetti, Mauro; Noguera, Ingrid (coordinadora); Pagès Mimó, Adrià; Pineda-Herrero, Pilar; Rodríguez-Gómez, David; Sala-Roca, Josefina (2022-10-25)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Jariot-Garcia, Mercè; Tello Sánchez, Jose; Arnau-Sabatés, Laura; Rodríguez Parrón, Montserrat; Martínez Melo, Montserrat; Ion, Georgeta; Sala, Fina; Díaz, Anna; López, Saida; Nieva, Carolina; Sánchez Martí, Angelina; Martínez-Mínguez, Lurdes; Ortega, Daniel; Suárez, Cecília; Castell Escuer, Tona; Agud Morell, Ingrid (2022-10-25)
    Aquesta guia s'ha desenvolupat en el marc del projecte d'innovació "El nexe docència - recerca en els graus d'educació de la UAB", finançat per la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB (convocatòria 2021), i coordinat ...
  • Arnau-Sabatés, Laura; Ortega, Daniel; Corbella Molina, Laura; Tello Sánchez, Jose; Jariot, Mercè; Valdivia, Paloma; Martínez Fernández, J. Reinaldo (2022-10-25)
    Aquest document ha estat desenvolupat en el marc d'un projecte d'innovació docent "La professionalització de l'educador i l'educadora social en els contextos de pràctiques: experiències i àmbits d'intervenció" i ha comptat ...
  • Darwich Soliva, Laila; Martín Castillo, Margarita; Carol, Marta; Accensi Alemany, Francesc; Izquierdo Tugas, Maria Dolors; Juan Godoy, Bibiana; Albanell Trullas, Elena; Clos, M. Victoria; López Plana, Carlos; Pla Soler, Reyes, M. Teresa; Castells, Eva (2022-10-23)
    Les competències transversals són un aspecte clau en la formació dels estudiants de la Universitat. El Grup d'innovació docent de la Facultat de Veterinària ha desenvolupat unes guies amb l'objectiu d'estandarditzar ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2022-10-23)
    Definir el concepte de refugiat i refugiada; Diferenciar entre fets i opinions; Reflexionar sobre la veracitat i fiabilitat de les notícies; Identificar les diferències entre migrants i refugiats; Analitzar els mitjans de ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (2022-10-23)
    Definir els conceptes de refugiat, exiliat i desplaçat. Analitzar les causes i conseqüències que impliquen ser refugiat, exiliat i desplaçat. Valorar les situacions responsables dels desplaçaments de població. Reflexionar ...
  • Cussó, Xavier; Fajardo Martínez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino, Rafael; Moore, Emilee; Moschetti, Mauro; Noguera, Ingrid (coordinadora); Pagès Mimó, Adrià; Pineda-Herrero, Pilar; Rodríguez-Gómez, David; Sala-Roca, Josefina (2022-10-23)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...