Recently added

Universitat Autònoma de Barcelona: Recent submissions

  • Arnau-Sabatés, Laura; Ion, Georgeta; Sala Roca, Josefina; Kowalczuk-Waledziak, Marta (2022-11-05)
    Amb la col·laboració de: Lurdes Martínez, Mercè Jariot, Anna Díaz, Angelina Sánchez, Daniel Ortega, Carol Nieva, Jose Tello, Cecília Suárez, Saida López Crespo, Montserrat Rodriguez, Montserrat Martinez Melo
  • Raúl Coré Bradineras; Coré, Raúl; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials (2022-11-05)
    Explicació dels diferents indicadors per mesurar l'impacte de les publicacions. Es tracten en profunditat els indicadors per a revistes (per exemple factor o índex d'impacte, quartil i àrea, SJR, etc. ) i els recursos on ...
  • Vargas-Urpi, Mireia; Crafter, Sarah; Prokopiou, Evangelia; Raigal Aran, Judith; Eylbid (2022-11-05)
    Teacher's companion for the videogamen "Adventures of a young language broker", created by the Eylbid Strategic Partnership co-funded by the Erasmus+ programme of the European Union (agreement no. 2019-1-ES01-KA201-064417). ...
  • Armengol Asparó, Carme,; Castro Ceacero, Diego; Gairín Sallán, Joaquín; Barrera-Corominas, Aleix; Díaz Vicario, Anna; Manzanares Moya, María Asunción; Suárez, Cecilia Inés; Sánchez Romero, Cristina; Iglesias Vidal, Edgar; Ramos Pardo, Francisco Javier; Gómez-Jarabo, Inmaculada; Del Arco Bravo, Isabel; Sánchez Delgado, Primitivo; Castillo Arredondo, Santiago; Encinar Prat, Laia (2022-11-05)
    El presente documento es resultado del Proyecto 'Acceso y permanencia de grupos vulnerables en la educación secundaria no obligatoria. Creación y validación de un modelo de intervención' financiado por la convocatoria de ...
  • Raúl Coré Bradineras; Coré, Raúl; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques UAB (2022-11-04)
    Explicació dels diferents indicadors per mesurar l'impacte de les publicacions. Es tracten en profunditat els indicadors per a revistes (per exemple factor o índex d'impacte, quartil i àrea, SJR, etc. ) i els recursos on ...
  • Besson Ribas, Carme; Azorín, Cristina; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques (2022-11-04)
    XXX
  • Cussó, Xavier; Fajardo Martínez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino Pareja, Rafael; Moore de Luca, Emilee; Moschetti, Mauro; Noguera, Ingrid (coordinadora); Pagès Mimó, Adrià; Pineda-Herrero, Pilar; Rodríguez-Gómez, David; Sala-Roca, Josefina (2022-11-04)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez Gómez, David; Álvarez Valdivia, Ibis; Arnau Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader Juan, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez Rivarola, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-11-04)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez Gómez, David; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2022-11-04)
    Aquesta Guia és resultat dels treballs realitzats en el marc del Projecte per la Millora de la Qualitat Docent "E-INAV 5 X 5 E-AVALUACIÓ: 5 PRINCPIS I 5 REPTES PER UNA AVALUACIÓ EFECTIVA AMB EINES DIGITALS". El Projecte ...
  • Jariot-Garcia, Mercè; Tello Sánchez, Jose; Arnau-Sabatés, Laura; Rodríguez Parrón, Montserrat; Martínez Melo, Montserrat; Ion, Georgeta; Sala, Fina; Díaz, Anna; López, Saida; Nieva, Carolina; Sánchez Martí, Angelina; Martínez Mínguez, Maria Lourdes; Ortega, Daniel; Suárez, Cecília; Castell Escuer, Tona; Agud Morell, Ingrid (2022-11-04)
    Aquesta guia s'ha desenvolupat en el marc del projecte d'innovació "El nexe docència - recerca en els graus d'educació de la UAB", finançat per la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB (convocatòria 2021), i coordinat ...
  • Allué i Blanch, Vicenç; Andreu Nebot, Cristina; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària (2022-11-04)
    Material de les sessions de formació adreçades als estudiants del grau de Ciència i tecnologia dels aliments (CTA) de la Facultat de Veterinària matriculats del Treball de Fi de Grau (TFG).
  • Canales Gili, Esteban; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània (2022-11-04)
    Reproduït en Jules de Clercq, Recueil des traités de la France (París, A. Durand, 1880), I, p. 484-491
  • Arnau-Sabatés, Laura; Ion, Georgeta; Sala Roca, Josefina; Kowalczuk-Waledziak, Marta (2022-11-03)
    Amb la col·laboració de: Lurdes Martínez, Mercè Jariot, Anna Díaz, Angelina Sánchez, Daniel Ortega, Carol Nieva, Jose Tello, Cecília Suárez, Saida López Crespo, Montserrat Rodriguez, Montserrat Martinez Melo
  • Jariot-Garcia, Mercè; Tello Sánchez, Jose; Arnau-Sabatés, Laura; Rodríguez Parrón, Montserrat; Martínez Melo, Montserrat; Ion, Georgeta; Sala, Fina; Díaz, Anna; López, Saida; Nieva, Carolina; Sánchez Martí, Angelina; Martínez-Mínguez, Lurdes; Ortega, Daniel; Suárez, Cecília; Castell Escuer, Tona; Agud Morell, Ingrid (2022-11-03)
    Aquesta guia s'ha desenvolupat en el marc del projecte d'innovació "El nexe docència - recerca en els graus d'educació de la UAB", finançat per la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB (convocatòria 2021), i coordinat ...
  • Allué i Blanch, Vicenç; Andreu Nebot, Cristina; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària (2022-11-03)
    Material de les sessions de formació adreçades als estudiants del grau de Ciència i tecnologia dels aliments (CTA) de la Facultat de Veterinària matriculats del Treball de Fi de Grau (TFG).
  • Cussó, Xavier; Fajardo Martínez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino Pareja, Rafael; Moore, Emilee; Moschetti, Mauro; Noguera, Ingrid (coordinadora); Pagès Mimó, Adrià; Pineda-Herrero, Pilar; Rodríguez-Gómez, David; Sala-Roca, Josefina (2022-11-01)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Gonzàlez Gavara, Mònica; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General (2022-11-01)
    Sesión de formación dirigida a los estudiantes del Máster Oficial en Contenidos de Comunicación Audiovisual y Publicidad, impartida el martes 8 de noviembre de 2022
  • Orozco-Jutorán, Mariana (2022-10-31)
    Método para traducir las diferencias culturales EN-ES de forma coherente en cuatro pasos
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials (2022-10-30)
    Presentació dels principals recursos digitals en dret que es poden consultar a la UAB: cercador (catàleg UAB i biblioteca digital), revistes i llibres digitals, bases de dades especialitzades i d'altres multidisciplinars, ...
  • Arnau-Sabatés, Laura; Ortega, Daniel; Corbella Molina, Laura; Tello Sánchez, Jose; Jariot, Mercè; Valdivia, Paloma; Martínez Fernández, J. Reinaldo (2022-10-29)
    Aquest document ha estat desenvolupat en el marc d'un projecte d'innovació docent "La professionalització de l'educador i l'educadora social en els contextos de pràctiques: experiències i àmbits d'intervenció" i ha comptat ...

Search


Browse