Recently added

Universitat Autònoma de Barcelona: Recent submissions

  • Ion, Georgeta,; Arnau-Sabatés, Laura; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Castro Ceacero, Diego; Morodo, Andy; Duran-Bellonch, Mar; Díaz Vicario, Anna; Muñoz Moreno, José Luís; Buñuel Azor, Immaculada; Rodríguez Gómez, David; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Mercader, Cristina (2024-05-24)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
  • Agud Morell, Ingrid; Alcalde, Rosa; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Borras Izquierdo, Alexis; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; González Fernández, Henar; Ion, Georgeta; Marzo Ruiz, Lourdes; Mercader, Cristina; Muñoz Moreno, José Luís; Orta Trepat, María; Parera Garcia, Mònica; Pérez-Maldonado, Cristina; Rodríguez Gómez, David; Salat Llorente, Esther; Sánchez Martí, Angelina (2024-05-24)
    Pauta desenvolupada en el marc del projecte "Millorar l'avaluació individualitzada dels projectes grupals mitjançant estratègies d'avaluació entre iguals i feedback", finançat en la convocatòria "Projectes de suport a la ...
  • Barea Molina, Meritxell; Andreu Nebot, Cristina; Aznar Santiago, Noemí; Calderón Lamas, Cruz; Cano Llavero, Olga; Carbonell Ferrando, Marina; Civil i Serra, Marta; Coré Bradineras, Raúl; Esteban Carrillo, Toni; Fernández García, Aida; Florensa Farré, Anna; Empain, Joanna; Gonzàlez Gavara, Mònica; Olives Piris, Irina; Amaya Flórez, Valentina; Bohórquez Mendoza, Catalina; Climent González, Elena; Lechón Peralta, Javier; Sancho Blanco, Gonzalo (2024-05-22)
    El Servei de Biblioteques de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) ha celebrat els dies 7, 8 i 9 de febrer del 2024 el "Laboratori bibliotecari Fanzins Atemporals UAB", una experiència d'innovació, cocreació i ...
  • Fitó, Anna; Rekondo, Miren; Grup de Treball Educació per la Sostenibilitat al Llarg de la Vida (2024-05-22)
    Unitat didàctica emmarcada en el programa Agenda 21 Escolar de Sant Cugat del Vallès impulsat per l'Ajuntament i que agrupa al conjunt d'escoles públiques del municipi. El treball conjunt s'articula a través del grup de ...
  • Valdés Gázquez, Ramón (2024-05-22)
    Inclou: DIAPO1: Presentación dinámica de variantes I - DIAPO2: Presentación estática de variantes - DIAPO3: Presentación dinámica de variantes II - DIAPO4: Presentación estática final - PDF: Ejemplo DAMA BOBA codificado ...
  • Noguera, Ingrid; Cussó i Segura, Xavier; Fajardo Martinez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino Pareja, Rafael; Moore de Luca, Emilee; Moschetti, Mauro Carlos; Pagés Mimó, Adrià; Pineda i Herrero, Pilar; Rodríguez Gómez, David; Sala Roca, Josefina; Sepúlveda-Parrini, Paloma (2024-05-21)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luís; Rodriguez Gómez,David; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Arnau-Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2024-05-21)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luís; Rodriguez Gómez,David; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2024-05-21)
    Aquesta Guia és resultat dels treballs realitzats en el marc del Projecte per la Millora de la Qualitat Docent "E-INAV 5 X 5 E-AVALUACIÓ: 5 PRINCPIS I 5 REPTES PER UNA AVALUACIÓ EFECTIVA AMB EINES DIGITALS". El Projecte ...
  • Ion, Georgeta,; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez, Cecilia Inés; Mercader, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luís; Rodriguez Gómez,David; Salat Llorente, Esther (2024-05-21)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback
  • Ion, Georgeta,; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez, Cecilia Inés; Mercader, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luís; Rodriguez Gómez,David; Salat Llorente, Esther (2024-05-21)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a donar un feedback que l'alumnat pugui emprar per millorar
  • Ion, Georgeta,; Arnau-Sabatés, Laura; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Castro Ceacero, Diego; Morodo, Andy; Duran-Bellonch, Mar; Díaz Vicario, Anna; Muñoz Moreno, José Luís; Buñuel Azor, Immaculada; Rodriguez Gómez,David; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Mercader, Cristina (2024-05-21)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
  • Ion, Georgeta,; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez, Cecilia Inés; Mercader, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luís; Rodriguez Gómez,David; Salat Llorente, Esther (2024-05-21)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar un ús efectiu del feedback entre iguals
  • Ion, Georgeta; Mercader, Cristina; Muñoz Moreno, José Luís (2024-05-21)
    Aquest document també està disponible en la seva versió interactiva a genially.
  • Rodríguez Gómez, David (2024-05-21)
    Document derivat del projecte Re-flip finançat per la convocatòria d'ajuts per a projectes d'innovació i de millora de la qualitat docent 2022.
  • Agud Morell, Ingrid; Alcalde, Rosa; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Borras Izquierdo, Alexis; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; González Fernández, Henar; Ion, Georgeta; Marzo Ruiz, Lourdes; Mercader, Cristina; Muñoz Moreno, José Luís; Orta Trepat, María; Parera Garcia, Mònica; Pérez-Maldonado, Cristina; Rodriguez Gómez,David; Salat Llorente, Esther; Sánchez Martí, Angelina (2024-05-21)
    Pauta desenvolupada en el marc del projecte "Millorar l'avaluació individualitzada dels projectes grupals mitjançant estratègies d'avaluació entre iguals i feedback", finançat en la convocatòria "Projectes de suport a la ...
  • Pagès Blancafort, Montserrat; Pujol Bosch, Maria Teresa; Ribera i Vall, Mª Dolors (2024-05-20)
    Per consultar el material docent contacteu amb carme.grimalt@uab.cat
  • Masjuan, Josep M. (2024-05-20)
    L'objectiu principal d'aquesta pàgina web és complementar i actualitzar el manual de sociologia de Josep M. Masjuan (2009) FONAMENTS DE SOCIOLOGIA. Les relacions entre la naturalesa i la cultura. Bellaterra (Barcelona), ...
  • López Simó, Víctor; Pintó Casulleras, Roser (2024-05-20)
    Recull de materials de l'alumnat del curs online 'Introducció a les Energies Renovables', impartit pel CRECIM (Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica). Curs reconegut per la Universitat Autònoma de ...
  • Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE); Blanch Gelabert, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; París Romia, Gemma; Peire Fernández, Tomàs (2024-05-20)
    Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària (2024-05-20)
    Guió de presentació en anglès del gestor bibliogràfic i xarxa social Mendeley Institutional Edition (MIE)

Search


Browse