Exploració Universitat Autònoma de Barcelona per títol

Exploració Universitat Autònoma de Barcelona per títol

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Balsebre, Armand; Gubern, Román,; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (2022-03-06)
    A la caràtula: Lliçó de Romà Gubern. 25 de gener de 2011.
  • Balsebre, Armand; Gubern, Román,; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (2022-03-13)
    A la caràtula: Lliçó de Romà Gubern. 25 de gener de 2011.
  • Balsebre, Armand; Gubern, Román,; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (2022-04-03)
    A la caràtula: Lliçó de Romà Gubern. 25 de gener de 2011.
  • Balsebre, Armand; Gubern, Román,; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (2022-04-10)
    A la caràtula: Lliçó de Romà Gubern. 25 de gener de 2011.
  • Balsebre, Armand; Gubern, Román,; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (2021-07-12)
    A la caràtula: Lliçó de Romà Gubern. 25 de gener de 2011.
  • Balsebre, Armand; Gubern, Román,; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (2022-03-20)
    A la caràtula: Lliçó de Romà Gubern. 25 de gener de 2011.
  • Balsebre, Armand; Gubern, Román,; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (2022-03-27)
    A la caràtula: Lliçó de Romà Gubern. 25 de gener de 2011.
  • Balsebre, Armand; Gubern, Román,; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (2022-09-05)
    A la caràtula: Lliçó de Romà Gubern. 25 de gener de 2011.
  • Balsebre, Armand; Gubern, Román,; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (2022-04-17)
    A la caràtula: Lliçó de Romà Gubern. 25 de gener de 2011.
  • Balsebre, Armand; Gubern, Román,; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat (2024-02-05)
    A la caràtula: Lliçó de Romà Gubern. 25 de gener de 2011.
  • Ajenjo, Marc,; López-Roldán, Pedro; Miguel Quesada, Francisco J. (2022-09-09)
    Introducció al llenguatge de programació R, especialitzat per a anàlisi numèrica, i el seu ús en processos de recerca social. Inclou (A) instruccions directes de consola, així com (B) ús de dos entorns amb menús, que ...
  • Ajenjo, Marc,; López-Roldán, Pedro; Miguel Quesada, Francisco J. (2022-09-08)
    Introducció al llenguatge de programació R, especialitzat per a anàlisi numèrica, i el seu ús en processos de recerca social. Inclou (A) instruccions directes de consola, així com (B) ús de dos entorns amb menús, que ...
  • Ajenjo, Marc,; López-Roldán, Pedro; Miguel Quesada, Francisco J. (2022-09-10)
    Introducció al llenguatge de programació R, especialitzat per a anàlisi numèrica, i el seu ús en processos de recerca social. Inclou (A) instruccions directes de consola, així com (B) ús de dos entorns amb menús, que ...
  • Ajenjo, Marc,; López-Roldán, Pedro; Miguel Quesada, Francisco J. (2024-02-05)
    Introducció al llenguatge de programació R, especialitzat per a anàlisi numèrica, i el seu ús en processos de recerca social. Inclou (A) instruccions directes de consola, així com (B) ús de dos entorns amb menús, que ...
  • París Romia, Gemma; Blanch, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; Peire, Tomás; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE) (2017-02-04)
    Les competències i habilitats personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes ...
  • París Romia, Gemma; Blanch, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; Peire, Tomás; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE) (2021-09-26)
    Les competències i habilitats personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes ...
  • París Romia, Gemma; Blanch, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; Peire, Tomás; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE) (2022-03-06)
    Les competències i habilitats personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes ...
  • París Romia, Gemma; Blanch, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; Peire, Tomás; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE) (2022-03-13)
    Les competències i habilitats personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes ...
  • París Romia, Gemma; Blanch, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; Peire, Tomás; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE) (2022-04-10)
    Les competències i habilitats personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes ...
  • París Romia, Gemma; Blanch, Sílvia; Comes, Pilar; Edo, Mequè; Estrada Aguilar, Joan; Gimeno Soria, Xavier; Morón, Mar; Peire, Tomás; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE) (2022-04-03)
    Les competències i habilitats personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes ...

Cerca


Explora