Exploració Universitat Autònoma de Barcelona per autor "Rodríguez-Gómez, David"

Exploració Universitat Autònoma de Barcelona per autor "Rodríguez-Gómez, David"

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Rodríguez-Gómez, David (2024-02-05)
    Document derivat del projecte Re-flip finançat per la convocatòria d'ajuts per a projectes d'innovació i de millora de la qualitat docent 2022.
  • Cussó, Xavier; Fajardo Martínez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino, Rafael; Moore, Emilee; Moschetti, Mauro; Noguera, Ingrid (coordinadora); Pagès Mimó, Adrià; Pineda-Herrero, Pilar; Rodríguez-Gómez, David; Sala-Roca, Josefina (2022-10-22)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Cussó, Xavier; Fajardo Martínez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino, Rafael; Moore, Emilee; Moschetti, Mauro; Noguera, Ingrid (coordinadora); Pagès Mimó, Adrià; Pineda-Herrero, Pilar; Rodríguez-Gómez, David; Sala-Roca, Josefina (2022-10-25)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Cussó, Xavier; Fajardo Martínez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino, Rafael; Moore, Emilee; Moschetti, Mauro; Noguera, Ingrid (coordinadora); Pagès Mimó, Adrià; Pineda-Herrero, Pilar; Rodríguez-Gómez, David; Sala-Roca, Josefina (2022-10-23)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Cussó, Xavier; Fajardo Martínez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino, Rafael; Moore, Emilee; Moschetti, Mauro; Noguera, Ingrid (coordinadora); Pagès Mimó, Adrià; Pineda-Herrero, Pilar; Rodríguez-Gómez, David; Sala-Roca, Josefina (2022-10-26)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Cussó, Xavier; Fajardo Martínez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino Pareja, Rafael; Moore, Emilee; Moschetti, Mauro; Noguera, Ingrid (coordinadora); Pagès Mimó, Adrià; Pineda-Herrero, Pilar; Rodríguez-Gómez, David; Sala-Roca, Josefina (2022-10-28)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Cussó, Xavier; Fajardo Martínez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino Pareja, Rafael; Moore, Emilee; Moschetti, Mauro; Noguera, Ingrid (coordinadora); Pagès Mimó, Adrià; Pineda-Herrero, Pilar; Rodríguez-Gómez, David; Sala-Roca, Josefina (2022-11-01)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Cussó, Xavier; Fajardo Martínez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino Pareja, Rafael; Moore de Luca, Emilee; Moschetti, Mauro; Noguera, Ingrid (coordinadora); Pagès Mimó, Adrià; Pineda-Herrero, Pilar; Rodríguez-Gómez, David; Sala-Roca, Josefina (2022-11-04)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Noguera, Ingrid (coordinadora); Cussó, Xavier; Fajardo Martínez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino Pareja, Rafael; Moore de Luca, Emilee; Moschetti, Mauro; Pagès Mimó, Adrià; Pineda-Herrero, Pilar; Rodríguez-Gómez, David; Sala-Roca, Josefina (2022-11-08)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Noguera, Ingrid (coordinadora); Cussó i Segura, Xavier; Fajardo Martínez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino Pareja, Rafael; Moore de Luca, Emilee; Moschetti, Mauro; Pagès Mimó, Adrià; Pineda-Herrero, Pilar; Rodríguez-Gómez, David; Sala-Roca, Josefina (2022-11-09)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Noguera, Ingrid (coordinadora); Cussó i Segura, Xavier; Fajardo Martínez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino Pareja, Rafael; Moore de Luca, Emilee; Moschetti, Mauro; Pagès Mimó, Adrià; Pineda-Herrero, Pilar; Rodríguez-Gómez, David; Sala Roca, Josefina (2022-11-12)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Noguera, Ingrid (coordinadora); Cussó i Segura, Xavier; Fajardo Martínez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino Pareja, Rafael; Moore de Luca, Emilee; Moschetti, Mauro Carlos; Pagès Mimó, Adrià; Pineda-Herrero, Pilar; Rodríguez-Gómez, David; Sala Roca, Josefina; Sepulveda-Parrini, Paloma (2022-11-15)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Noguera, Ingrid; Cussó i Segura, Xavier; Fajardo Martínez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino Pareja, Rafael; Moore de Luca, Emilee; Moschetti, Mauro Carlos; Pagès Mimó, Adrià; Pineda-Herrero, Pilar; Rodríguez-Gómez, David; Sala Roca, Josefina; Sepulveda-Parrini, Paloma (2022-11-17)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Noguera, Ingrid; Cussó i Segura, Xavier; Fajardo Martínez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino Pareja, Rafael; Moore de Luca, Emilee; Moschetti, Mauro Carlos; Pagès Mimó, Adrià; Pineda-Herrero, Pilar; Rodríguez-Gómez, David; Sala Roca, Josefina; Sepúlveda-Parrini, Paloma (2022-11-18)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Noguera, Ingrid; Cussó i Segura, Xavier; Fajardo Martínez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino Pareja, Rafael; Moore de Luca, Emilee; Moschetti, Mauro Carlos; Pagès Mimó, Adrià; Pineda i Herrero, Pilar; Rodríguez-Gómez, David; Sala Roca, Josefina; Sepúlveda-Parrini, Paloma (2022-11-19)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Noguera, Ingrid; Cussó i Segura, Xavier; Fajardo Martinez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino Pareja, Rafael; Moore de Luca, Emilee; Moschetti, Mauro Carlos; Pagès Mimó, Adrià; Pineda i Herrero, Pilar; Rodríguez-Gómez, David; Sala Roca, Josefina; Sepúlveda-Parrini, Paloma (2022-11-24)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Noguera, Ingrid; Cussó i Segura, Xavier; Fajardo Martinez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino Pareja, Rafael; Moore de Luca, Emilee; Moschetti, Mauro Carlos; Pagés Mimó, Adrià; Pineda i Herrero, Pilar; Rodríguez-Gómez, David; Sala Roca, Josefina; Sepúlveda-Parrini, Paloma (2024-02-05)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...
  • Ion, Georgeta,; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez, Cecilia Inés; Mercader Juan, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez-Gómez, David; Salat Llorente, Esther (2022-11-12)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback
  • Ion, Georgeta,; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez, Cecilia Inés; Mercader, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez-Gómez, David; Salat Llorente, Esther (2024-02-05)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback
  • Ion, Georgeta,; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez, Cecilia Inés; Mercader, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luis; Rodríguez-Gómez, David; Salat Llorente, Esther (2024-05-04)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback

Cerca


Explora