Quadern de pràctiques del Tutor/a de la Universitat de Barcelona (curs 2010-2011). El pràcticum: espai per la transferència de competències i el desenvolupament professional.
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Quadern de pràctiques del Tutor/a de la Universitat de Barcelona (curs 2010-2011). El pràcticum: espai per la transferència de competències i el desenvolupament professional.
Novella Cámara, Ana M. (Ana María); Forés i Miravalles, Anna; Fuentes-Peláez, Núria; Pérez Escoda, Núria; Freixa Niella, Montserrat; Costa Cámara, Sandra; Caramés Boada, Marta
Altres autors/es:Universitat de Barcelona. Facultat de Pedagogia
Data:2021-08-30
Tipus de document:Altres
Resum:
En aquest quadern ens proposem apuntar quins són els referents teòrics i pràctics que ens permeten reconsiderar els processos i estratègies mitjançant els quals els estudiants arriben a l'aprenentatge. Com a responsables de dissenyar una nova proposta de pràcticum considerem que s'ha de garantir una millora en els resultats de l¿aprenentatge dels estudiants, en el procés formatiu de l'espai de les pràctiques, i d'optimitzar la seva formació professional. Som conscients que aquest procés passa per un replantejament del procés d'ensenyament-aprenentatge, dels mètodes d¿ensenyament davant dels diferents estils d'aprenentatge i interessos dels estudiants i/o de les didàctiques per adaptar el desenvolupament de les accions formatives.
2008MQD 00155
Aquest element apareix a les col·leccions següents