Aquesta Web Quest, pensada per a l'assignatura de Direcció General i Estratègica de l'ensenyament d'Administració i Direcció d'Empreses, pretén que les estudiants siguin capaços de:
-Relacionar els conceptes teòrics de la fase d'anàlisi estratègic amb una situació real d'actualitat.
-Utilitzar i posar en pràctica les eines bàsiques de diagnòstic intern i extern.
-Identificar com poden influir els diferents grups d'interès en la presa de decisions estratègiques.
-Diferenciar i separar els nivells de formulació de l'estratègia empresarial.
-Incidir en la capacitat de anàlisi i síntesi de diferents fonts d'informació empresarial.
-Aprendre a utilitzar el vocabulari estratègic així com a redactar un informe de consultoria.
Després de fer les tasques, seguir el procés i utilitzar els recursos que s'indiquen en aquest recurs didàctic, l'estudiant ha de:
-prendre consciència que la pràctica l'ha conduït a aplicar, a un cas real i d'actualitat, els coneixements teòrics comentats i debatuts a classe.
-haver desenvolupat certes habilitats i competències com ara el treball en equip, la recerca i selecció d'informació o la resolució de problemes, entre d'altres, que no hauria estat possible de treballar d'una altra manera.
Esta Web Quest, pensada para la asignatura "Dirección General y Estratégica" de la titulación de Administración y Dirección de Empresas, pretende que los estudiantes sean capaces de:
-Relacionar los conceptos teóricos de la fase de análisis estratégico con una situación real de actualidad.
-Utilizar y poner en práctica las herramientas básicas de diagnóstico interno y externo.
-Identificar como pueden influir los diferentes grupos de interés en la toma de decisiones estratégicas.
-Diferenciar y separar los niveles de formulación de la estrategia empresarial.
-Incidir en la capacidad de análisis y síntesis de diferentes fuentes de información empresarial.
-Aprender a utilizar el vocabulario estratégico así como a redactar un informe de consultoría.
Después de realizar las tareas, seguir el proceso y utilizar los recursos que se indican en este recurso didáctico, el estudiante deberá haber:
-tomado conciencia de que la práctica lo ha conducido a aplicar, en un caso real y de actualidad, los conocimientos teóricos comentados y debatidos en clase.
-desarrollado ciertas habilidades y competencias como el trabajo en equipo, la búsqueda y selección de información o la resolución de problemas, entre otros, que no habría sido posible trabajar de ninguna otra manera.