Projecte d'innovació docent 2012PID-UB/087 (sense finançament)
L'objectiu general d'aquest projecte ha estat dissenyar estratègies docents que permetin a l'estudiant desenvolupar dues de les competències transversals proposades en el pla docent de l'assignatura 'Llenguatge i comunicació': comunicar-se oralment i per escrit a nivell universitari i treballar en equip. Va dissenyar-se un pla d’actuació que inclou guies, recursos al Campus Virtual i un seguiment tutoritzat dels grups que realitzen el treball dirigit, aplicant una veritable avaluació formativa. Han participat en el projecte 6 professors i 485 alumnes dividits en 87 grups de treball. Els resultats han estat positius pel que fa al rendiment dels estudiants i a la millora de la competència escrita, no tant positius pel que fa a canviar alguns hàbits del treball en equip. S’ha provat l'ús de rúbriques i guies d’avaluació per a la competència de comunicativa oral i escrita, en fem una valoració positiva, tot i que s’han de millorar les realitzades al curs 2012-2012. Pensem que les millores del Moodle 2.4 pel que fa a l’avaluació, permetran una implementació dels elements d’avaluació dissenyats, que facilitarà la tasca del professor.