Abstract:
Es descriu l’experiència que s’ha dut a terme en l'assignatura Economia Política, de primer curs del grau de Ciències Polítiques i de l'Administració de la UB, per introduir una nova estratègia de treball col•laboratiu, en el marc d’un projecte d’innovació docent reconegut institucionalment en la convocatòria de la UB de març de 2014. L’estratègia que s’ha volgut assajar va ser presentada al setembre de 2013 en un taller de formació per al professorat universitari organitzat per l’ICE. A banda de procurar el desenvolupament de la competència transversal de treball en equip i la seva avaluació, el projecte s’ha proposat reformular les activitats adreçades als estudiants per tal de millorar la seva motivació, la seva implicació en el procés formatiu i, sobretot, els seus resultats d'aprenentatge. En les pàgines següents s’exposa com es va planificar i desenvolupar l’actuació innovadora i es reflexiona sobre el nivell d’assoliment dels objectius i sobre els punts forts i els punts febles de l’experiència en el seu conjunt.