Informe final 2011PID-UB/020
S’aporten els plantejaments i els resultats d’una innovació docent duta a terme pel GIBAF (Grup d’Innovació Docent en Botànica Aplicada en Ciències Farmacèutica) el curs 2011-2012, centrat en el disseny i l’aplicació de qüestionaris autoavaluatius com a recurs per a l’avaluació formativa. L’experiència es va fer en un grup de l’assignatura troncal de l’ensenyament de Farmàcia i va abastar els continguts del conjunt de l’assignatura. La participació dels estudiants va ser d’un 94 %, i la mitjana de qüestionaris que cada estudiant va emplenar va ser de 80. El grau de satisfacció de l’alumnat va ser considerable: un 93 % van valorar que l’experiència va tenir una clara utilitat formativa, i un 81 % que va representar un estímul en l’aprenentatge. Es valoren, finalment, els avantatges i inconvenients de l’experiència, la seva transferibilitat a altres assignatures.
Vicerectorat de Política Docent i Científica. Programa de Millora i Innovació Docent. Proyecte d'innovació docent 2011PID-UB/20