Projecte: 2015PID-UB/041
L'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), i especialment el Projecte TUNING, fan especial atenció
al canvi de rol dels estudiants cap a un paper més actiu, al treball autònom i a l'autoaprenentatge.
En aquest context es proposa un projecte d’innovació docent sobre I’e-training en competències
específiques per a un primer curs universitari en el grau de Farmàcia, a partir de la integració de tots
els continguts teòrics agrupats en 16 activitats, implementades amb aplicacions TIC i incloses en el
treball tutoritzat de l'estudiant. L'objectiu principal és convertir aquest treball en una activitat
d'aprenentatge i alhora d'avaluació continuada, en la qual l'estudiant és capaç de dissenyar recursos
docents sobre la base de les competències específiques de l'assignatura. De forma seqüencial,
l'estudiant podrà seguir la seva evolució de forma quantificable al llarg del procés formatiu, al
mateix temps que adquireix la preparació necessària per a la prova de síntesi final. En l'avaluació de
l'assignatura, és un requisit per aprovar-la haver superat satisfactòriament el conjunt de les
activitats proposades.
Vicerectorat de Docencia UB (codi: 2015PID-UB/041)