El codisseny com a nova perspectiva d’innovació docent universitària: Una aplicació centrada en la construcció de coneixement a partir d’experiències
d’aprenentatge servei
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
El codisseny com a nova perspectiva d’innovació docent universitària: Una aplicació centrada en la construcció de coneixement a partir d’experiències
d’aprenentatge servei
Tipo de documento:Artículo;
Artículo - Versión publicada
Publicado por:CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
Resumen:
El codisseny és una metodologia per la qual estudiants i professorat treballen conjuntament en la transformació dels processos educatius comuns. Aquesta comunicació presenta dues experiències de codisseny, a la Universitat de Barcelona i a la Universitat de Girona, amb l'objectiu de millorar els instruments d'aprenentatge i reflexió a les assignatures que plantegen projectes d'aprenentatge servei als estudiants, i ajudar-los a traçar ponts entre situacions d'experiència i coneixements teòrics.