Projecte: 2015PID-UB/035
Podeu consultar la segona part del projecte a: http://hdl.handle.net/2445/111890
L'informe descriu i avalúa un projecte de millora i innovació docent relacionat amb l'aprenentatge del Dret en anglès: la impartició en aquesta llengua d'una assignatura optativa del Grau de Dret sobre Immigració. L'impuls institucional de la docència en terceres llengües no sempre ha estat acompanyat d'una reflexió sobre les conseqüències d'aquest canvi, que va molt més enllà de modificar la llengua en què s'imparteixen les classes. En un àmbit com el Dret, on els materials docents i l'objecte d'estudi acostumen a ser nacionals, l'aprenentatge simultani d'una llengua estrangera no pot limitar-se a "traduir" unes classes, sinó que obliga a fer canvis en els programes, objectius i activitats presencials i d'avaluació de les assignatures. L'experiència que es descriu ha comptat amb la participació d'una tècnica de millora docent i una professora d'anglès, és a dir, d'un equip multidisciplinar. Amb la divulgació d'aquesta experiència es pretén impulsar el debat entorn a la docència universitària en altres llengües.
Codi PID: 2015PID-UB/035