Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; psicologia en aquest cas.
Grimalt-Álvaro, Carme,; Tena Gallego, Èlia; Couso, Digna; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM); Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències(2024-02-05)
Disseny del projecte específic de Recerca - Acció Participativa a Centres educatius "Com és l'espai públic del nostre barri o ciutat? Què en pensen els veïns i les veïnes?" creat per l'Escola de l'IGOP
Fachelli, Sandra; López-Roldán, Pedro; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia(2024-02-05)
Aquest text correspon al material docent elaborat pel curs d'"Análisis estadísticos de datos" impartit en el Màster de Tècniques d'Investigació Social Aplicada (TISA). Com a material d'acompanyament inclou una base de dades ...
Tena Gallego, Èlia; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa; Couso, Digna; Grimalt-Álvaro, Carme,; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)(2024-02-05)
Tena Gallego, Èlia; Solé Martín, Caterina; Couso, Digna; Grimalt-Álvaro, Carme; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)(2024-02-05)
Garrido Espeja, Anna; Babot, Zoila; Tena Gallego, Èlia; Grimalt-Álvaro, Carme,; Martí, Margalida; Couso, Digna; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)(2024-02-05)
Rodríguez, Pepe,; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació(2024-02-05)
Fitxes presentades a l'assignatura Taller de redacció de premsa. Aquestes avaluacions són l'opinió subjectiva dels alumnes que han fet pràctiques en aquests mitjans. La seva finalitat és ajudar a prendre decisions informades ...