Enviaments recents

MDX (Materials Docents en Xarxa): Enviaments recents

  • Vargas-Urpi, Mireia; Arumí Ribas, Marta; Antonini, Rachele; Bestué, Carmen; Crafter, Sarah; Dobrzynska, Karolina; Estévez Grossi, Marta; Garcia-Beyaert, Sofia; Gil-Bardají, Anna; Orozco Jutorán, Mariana; Prokopiou, Evangelia; Raigal Aran, Judith; Rubio Carbonero, Gema; Torresi, Ira; Eylbid (2025-04-13)
    Children and young people play an important role in migratory processes because they may act as links between their families, local communities and their school. Schooling and linguistic immersion in the host society can ...
  • Jariot, Mercè; Rodríguez Parrón, Montserrat (2025-04-13)
    Abans d'iniciar un procés d'investigació hem d'identificar el problema de recerca a partir d'una o més preguntes. Aquestes preguntes són els interrogants que es planteja la investigadora sobre el tema que preten estudiar ...
  • Eylbid (2025-04-13)
    Dieses Lehrerhandbuch verfolgt zwei Ziele: (a) Mehrsprachigkeit zu würdigen und das Bewusstsein für junge Menschen zu schärfen, die in der Schule übersetzen und dolmetschen - auch child language brokering oder Kinder und ...
  • Jariot, Mercè; Rodríguez Parrón, Montserrat (2025-04-13)
    _
  • Toro Puig, Francesc; Milian i Massana, Antoni (2025-04-13)
    Apunts breus per a l'estudi del procediment d'elaboració de reglaments.
  • Arumí Ribas, Marta; Vargas-Urpi, Mireia; Antonini, Rachele; Crafter, Sarah; Prokopiou, Evangelia; Estévez Grossi, Marta; Garcia-Beyaert, Sofia; Gil-Bardají, Anna; Orozco Jutorán, Mariana; Rubio Carbonero, Gema; Dobrzynska, Karolina; Bestué, Carmen; Torresi, Ira; Eylbid (2025-04-13)
    Tant els infants com els adolescents tenen un paper molt important en els processos migratoris perquè acostumen a fer d'enllaç entre família, comunitat local i centre educatiu. L'escolarització i la immersió lingüística a ...
  • Orozco Jutorán, Mariana (2025-04-13)
    Método para traducir las diferencias culturales EN-ES de forma coherente en cuatro pasos
  • Arumí Ribas, Marta; Vargas-Urpi, Mireia; Antonini, Rachele; Crafter, Sarah; Prokopiou, Evangelia; Estévez Grossi, Marta; Garcia-Beyaert, Sofia; Gil-Bardají, Anna; Orozco Jutorán, Mariana; Rubio Carbonero, Gema; Dobrzynska, Karolina; Bestué, Carmen; Torresi, Ira; Eylbid (2025-04-13)
    Tanto los/as niños/as como los/as adolescentes tienen un papel muy importante en los procesos migratorios porque suelen actuar como enlace entre la familia, la comunidad local y el centro educativo. La escolarización y la ...
  • Izquierdo i Aymerich, Mercè; Marbà Tallada, Anna; Márquez, Conxita; Couso, Digna; Guitart Mas, Fina; Costa, Marcel; Lope-Piedrafita, Silvia; Faro, Andreu; San José, Ane; Garcia Cáceres, Gemma; Aliberas Maymí, Joan; Corominas, Josep; Faro, Josep Maria; Ribas, Núria; Civil Sirera, Regina; Bosch, Roser; Muñoz, Xavier (2025-04-13)
    Conté: Primer d'ESO: Unitat 1. La gosadia d'explorar l'univers: llunyà i alhora proper. Unitat 2. El planeta blau: Per què? Fins quan? Unitat 3. La vida a la Terra: igual però diferent. Segon d'ESO: Unitat 4. La Terra: un ...
  • Novel, G.; Pardo, A.; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques (2025-04-13)
    Estudi de cas sobre la situació de l'Hospital de la Santa Cruz. Una inspecció l'any 1985 a partir de la mort de dos pacients, porta a evaluar la necesitat d'adecuar el Centre a la normativa vigent.
  • Pinto Font, Laura; Bonet Peláez, Anna; Masriera, Clara; González Marcén, Paloma (2025-04-13)
    'Investiga.edu' és un programa d'innovació educativa que té l'objectiu principal de portar la recerca arqueològica universitària directament a les aules i fomentar vocacions científiques des de la infància i l'adolescència.​ ...
  • Quesada Pallarès, Carla (2025-04-13)
    Aquest cas s'ha desenvolupat per a alumnat de segon curs de grau en Pedagogia i Educació Social de la Universitat Autònoma de Barcelona a l'assignatura d'Investigar en Educació. Plantegem que s'ha d'administrar com a recurs ...
  • Mumbrú Mora, Àlex (2025-04-13)
    Hi ha un determinat moment a la pel·lícula The Matrix en què Xifra (Cypher) decideix que el tornin a inserir al sistema. Afirma que quan el van alliberar ningú li va dir què és el que es trobaria en despertar i que, en el ...
  • Mumbrú Mora, Àlex (2025-04-13)
    Es proposa una reflexió filosòfica sobre la pel·lícula Into the Wild. Per a fer-la, s'han de tenir en compte les crítiques de Rousseau a la vida civilitzada, la idea del bon salvatge i l'evolució en la comprensió de les ...
  • Budal, Spelca; Poujol, Virginie; Sánchez Martí, Angelina; Gril, Alenka; Kodele, Tadeja; Kustec, Klavdija; Poštrak, Milko; Dobrovoljc, Andreja; Žalec, Natalija; Babič, Barbara; Rodman, Sara; Povšič, Tanja; Berc, Gordana; Majdak, Marijana; Munjaković, Ana Maria; Ferrarini, Valeria; Maciariello, Giovanna (2025-04-13)
    Document vinculat al grup de recerca Atlas (Interseccions crítiques en educació) com a output del projecte de recerca YouthReach. Inclusive and transformative frameworks for all.
  • Pinto Font, Laura; Bonet Peláez, Anna; Masriera, Clara; González Marcén, Paloma (2025-04-13)
    Les persones signants formen part de l'SGR 202100190 TEDAS - PAHEPS en Arqueologia social
  • Ajenjo, Marc,; López-Roldán, Pedro; Miguel Quesada, Francesc Josep (2025-04-13)
    Introducció al llenguatge de programació R, especialitzat per a anàlisi numèrica, i el seu ús en processos de recerca social. Inclou (A) instruccions directes de consola, així com (B) ús de dos entorns amb menús, que ...
  • Budal, Spelca; Poujol, Virginie; Sánchez Martí, Angelina; Gril, Alenka; Kodele, Tadeja; Kustec, Klavdija; Poštrak, Milko; Dobrovoljc, Andreja; Žalec, Natalija; Berc, Gordana; Majdak, Marijana; Hanin, Luc; Pizzo, Ciro; Ferrarini, Valeria; Maciariello, Giovanna (2025-04-13)
    Altres ajuts: Erasmus+ programme. Ref. 2021-1-FR01-KA220-ADU-000033655
  • Noguera, Ingrid; Ciraso Calí, Anna; Valdivia, Paloma; Senar Rosell, Miquel Àngel; Cussó i Segura, Xavier (2025-04-13)
    Aquest recurs és el resultat del projecte PA-flip finançat per la convocatòria de projectes d'innovació institucionals (curs 23-24) i liderat per Ingrid Noguera