Envíos recientes

MDX (Materials Docents en Xarxa): Envíos recientes

  • Galera Pérez, Antonio David. (2025-04-14)
    Perspectiva doctrinal de la lógica interna como criterio de aplicación didáctica
  • Bestué, Carmen (2025-04-14)
    Apunts de classe. Màster en traducció, interpretació i estudis interculturals
  • Galera Pérez, Antonio David. (2025-04-14)
    Informes de evaluación formativa de asignaturas de educación física en la educación superior realizados en régimen de trabajo cooperativo por las personas estudiantes del Grado de Educación Primaria, mención de Educación ...
  • Galera Pérez, Antonio David. (2025-04-14)
    Resumen de las principales ideas sobre las cualidades físicas o capacidades condicionales y su aplicación a las edades escolares
  • Arnau-Sabatés, Laura; Ortega, Daniel; Corbella Molina, Laura; Tello Sánchez, Jose; Jariot, Mercè; Valdivia, Paloma; Martínez-Fernández, J. Reinaldo (2025-04-14)
    Aquest document ha estat desenvolupat en el marc d'un projecte d'innovació docent "La professionalització de l'educador i l'educadora social en els contextos de pràctiques: experiències i àmbits d'intervenció" i ha comptat ...
  • Ariño, Xavier; Universitat Autònoma de Barcelona. Vicegerència de Recerca (2025-04-14)
    ISC2 BiblioLab d'innovació social i ciència ciutadana té l'objectiu d'adaptar les biblioteques públiques als canvis culturals i socials que comporta la societat digital, afavorint la creació d'entorns col·laboratius i ...
  • Galera Pérez, Antonio David. (2025-04-14)
    Ejemplo de desarrollo didáctico de una situación de aprendizaje para la vivencia de conductas tácticas básicas en la iniciación deportiva en edad escolar.
  • Galera Pérez, Antonio David. (2025-04-14)
    Aplicación didáctica prevetiva de la paradoja de Azémar a la configuración de objetivos educativos
  • Molina, Lucía (2025-04-14)
    Sesión en el Máster de traducción español- árabe. Université de La Manouba. Túnez
  • Galera Pérez, Antonio David. (2025-04-14)
    Ejemplos de diseño de situaciones de aprendizaje para la vivencia de conductas tácticas básicas en la iniciación deportiva en edad escolar
  • López-Roldán, Pedro; Fachelli, Sandra (2025-04-14)
    Background of INCASI Project H2020-MSCA-RISE-2015 GA 691004. WP1: Compilation
  • Díaz, Anna; Miñarro, Begoña; Ariño, Xavier (2025-04-14)
    Programa impulsat per la Unitat de Projectes Estratègics de l'Àrea de Recerca de la UAB, té per objectiu donar suport als investigadors en la seva carrera investigadora, dissenyant accions formatives que cobreixin les seves ...
  • Armengol Asparó, Carme,; Castro Ceacero, Diego; Gairín Sallán, Joaquín; Barrera-Corominas, Aleix; Díaz Vicario, Anna; Manzanares Moya, María Asunción; Suárez, Cecilia Inés; Sánchez Romero, Cristina; Iglesias Vidal, Edgar; Ramos Pardo, Francisco Javier; Gómez-Jarabo, Inmaculada; Del Arco Bravo, Isabel; Sánchez Delgado, Primitivo; Castillo Arredondo, Santiago; Encinar Prat, Laia (2025-04-14)
    El presente documento es resultado del Proyecto 'Acceso y permanencia de grupos vulnerables en la educación secundaria no obligatoria. Creación y validación de un modelo de intervención' financiado por la convocatoria de ...
  • López Plana, Carlos; Pla Soler, Reyes; Carol, Marta; Accensi Alemany, Francesc; Izquierdo Tugas, Ma. Dolors; Juan Godoy, Bibiana; Albanell Trullas, Elena; Clos, M. Victoria; Darwich Soliva, Laila; Martín Castillo, Margarita; Castells, Eva; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària (2025-04-14)
    Les competències transversals són un aspecte clau en la formació dels estudiants de la Universitat. El Grup d'innovació docent de la Facultat de Veterinària ha desenvolupat unes guies amb l'objectiu d'estandarditzar ...
  • Castells, Eva; Accensi Alemany, Francesc; Izquierdo Tugas, Ma. Dolors; Juan Godoy, Bibiana; Carol, Marta; Albanell Trullas, Elena; Clos, M. Victoria; Darwich Soliva, Laila; Martín Castillo, Margarita; López Plana, Carlos; Pla Soler, Reyes; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària (2025-04-14)
    Les competències transversals són un aspecte clau en la formació dels estudiants de la Universitat. El Grup d'innovació docent de la Facultat de Veterinària ha desenvolupat unes guies amb l'objectiu d'estandarditzar ...
  • Darwich Soliva, Laila; Martín Castillo, Margarita; Carol, Marta; Accensi Alemany, Francesc; Izquierdo Tugas, Ma. Dolors; Juan Godoy, Bibiana; Albanell Trullas, Elena; Clos, M. Victoria; López Plana, Carlos; Pla Soler, Reyes; Castells, Eva; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària (2025-04-14)
    Les competències transversals són un aspecte clau en la formació dels estudiants de la Universitat. El Grup d'innovació docent de la Facultat de Veterinària ha desenvolupat unes guies amb l'objectiu d'estandarditzar ...
  • Albanell Trullas, Elena; Clos, M. Victoria; Carol, Marta; López Plana, Carlos; Pla Soler, Reyes; Accensi Alemany, Francesc; Izquierdo Tugas, Ma. Dolors; Juan Godoy, Bibiana; Darwich Soliva, Laila; Martín Castillo, Margarita; Castells, Eva; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària (2025-04-14)
    Les competències transversals són un aspecte clau en la formació dels estudiants de la Universitat. El Grup d'innovació docent de la Facultat de Veterinària ha desenvolupat unes guies amb l'objectiu d'estandarditzar ...
  • Matamala, Anna (2025-04-14)
    This workshop aims to discuss research methodologies in which users are at the center of the process. This type of research raises some interesting questions that will be discussed with workshop participants: How to define ...
  • Galera Pérez, Antonio David. (2025-04-14)
    Contiene referencias de las fuentes