Enviaments recents

MDX (Materials Docents en Xarxa): Enviaments recents

  • Ion, Georgeta,; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez, Cecilia Inés; Mercader, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luis; Rodriguez Gómez,David; Salat Llorente, Esther (2024-05-16)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar un ús efectiu del feedback entre iguals
  • Mimbrero Mallado, Concepción (2024-05-16)
  • Mimbrero Mallado, Concepción (2024-05-16)
    Objetivos: caracterizar el constructo de toma de decisiones en el ámbito organizacional, definir las fases que conforman el proceso de toma de decisiones, delimitar perspectivas y estrategias que nos permita abordar el ...
  • Agud Morell, Ingrid; Alcalde, Rosa; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Borras Izquierdo, Alexis; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; González Fernández, Henar; Ion, Georgeta; Marzo Ruiz, Lourdes; Mercader, Cristina; Muñoz Moreno, José Luis; Orta Trepat, María; Parera Garcia, Mònica; Pérez-Maldonado, Cristina; Rodriguez Gómez,David; Salat Llorente, Esther; Sánchez Martí, Angelina (2024-05-16)
    Pauta desenvolupada en el marc del projecte "Millorar l'avaluació individualitzada dels projectes grupals mitjançant estratègies d'avaluació entre iguals i feedback", finançat en la convocatòria "Projectes de suport a la ...
  • Ion, Georgeta,; Arnau-Sabatés, Laura; Armengol Asparó, Carme; Barrera-Corominas, Aleix; Castro Ceacero, Diego; Morodo, Andy; Duran-Bellonch, Mar; Díaz Vicario, Anna; Muñoz Moreno, José Luis; Buñuel Azor, Immaculada; Rodriguez Gómez,David; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Mercader, Cristina (2024-05-16)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
  • Martínez, Marius; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa; Blanch Gelabert, Sílvia; Castell i Escuer, Margarida; Martínez Mínguez, Maria Lourdes; Prat, Montserrat; Pérez i Vallverdú, Eulàlia; Marbà Tallada, Anna; Couso, Digna; Mas Torelló, Óscar; Martínez Valero, Joan J.; Nicolich Salvat, Marc; Sabaté Gómez, Elena (2024-05-16)
    Aquest document ha estat elaborat per un grup de treball coordinat per Màrius Martínez Muñoz i Edelmira Badillo Jiménez
  • Martínez, Marius; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa; Marbà Tallada, Anna; Mas Torelló, Óscar; Martínez Valero, Joan Josep; Nicolich Salvat, Marc; Sabaté Gómez, Elena; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació (2024-05-16)
    L'orientació de l'estudiant universitari del Grau d'Educació Primària (GEP) en el context actual no pot ser només una xerrada informativa sobre les sortides professionals d'un mestre. Cal afrontar el futur professional com ...
  • Martínez, Marius; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa; Blanch Gelabert, Sílvia; Castell i Escuer, Margarida; Martínez Mínguez, Maria Lourdes; Prat, Montserrat; Pérez i Vallverdú, Eulàlia; Marbà Tallada, Anna; Couso, Digna; Mas Torelló, Óscar; Martínez Valero, Joan J.; Nicolich Salvat, Marc; Sabaté Gómez, Elena (2024-05-16)
    Aquest document ha estat elaborat per un grup de treball coordinat per Màrius Martínez Muñoz i Edelmira Badillo Jiménez.
  • Díaz Vicario, Anna; Barrera-Corominas, Aleix; Morodo, Andy,; Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodriguez Gómez,David; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Arnau-Sabatés, Laura; Castro Ceacero, Diego; Duran-Bellonch, Mar; Mercader, Cristina; Salat Llorente, Esther; Suárez, Cecilia Inés; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2024-05-16)
    Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General; Contreras Torres, Núria (2024-05-16)
    Materials del curs sobre com plantejar la cerca de bibliografia d'un tema en qüestió seguint la metodologia d'una revisió sistemàtica. Curs adreçat als estudiants del doctorat en Comunicació i Periodisme que va tenir lloc ...
  • Ion, Georgeta; Muñoz Moreno, José Luis; Rodriguez Gómez,David; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent (2024-05-16)
    Aquesta Guia és resultat dels treballs realitzats en el marc del Projecte per la Millora de la Qualitat Docent "E-INAV 5 X 5 E-AVALUACIÓ: 5 PRINCPIS I 5 REPTES PER UNA AVALUACIÓ EFECTIVA AMB EINES DIGITALS". El Projecte ...
  • de Bofarull, Jordi; Giner Ros, Jordi; Juncadella, Marta; Marçal, Heura; Marzal, Xavier; Portell, Oriol; Teixidó, Josep-Enric; Xarxa Vives d'Universitats. Grup de Treball de Qualitat Lingüística (2024-05-16)
    Aquest material ha rebut un ajut Interlingua de la Generalitat de Catalunya.
  • Ion, Georgeta,; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez, Cecilia Inés; Mercader, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luis; Rodriguez Gómez,David; Salat Llorente, Esther (2024-05-16)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback
  • Ion, Georgeta,; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Armengol Asparó, Carme; Arnau-Sabatés, Laura; Barrera-Corominas, Aleix; Buñuel Azor, Immaculada; Castro Ceacero, Diego; Díaz Vicario, Anna; Duran-Bellonch, Mar; Suárez, Cecilia Inés; Mercader, Cristina; Morodo, Andy; Muñoz Moreno, José Luis; Rodriguez Gómez,David; Salat Llorente, Esther (2024-05-16)
    En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a donar un feedback que l'alumnat pugui emprar per millorar
  • Martínez, Marius; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa; Marbà Tallada, Anna; Mas Torelló, Óscar; Martínez Valero, Joan Josep; Nicolich Salvat, Marc; Sabaté Gómez, Elena; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació (2024-05-16)
    L'orientació de l'estudiant universitari del Grau d'Educació Primària (GEP) en el context actual no pot ser només una xerrada informativa sobre les sortides professionals d'un mestre. Cal afrontar el futur professional com ...
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General; Contreras Torres, Núria (2024-05-15)
    Materials del curs sobre com plantejar la cerca de bibliografia d'un tema en qüestió seguint la metodologia d'una revisió sistemàtica. Curs adreçat als estudiants del doctorat en Comunicació i Periodisme que va tenir lloc ...
  • Barea Molina, Meritxell; Andreu Nebot, Cristina; Aznar Santiago, Noemí; Calderón Lamas, Cruz; Cano Llavero, Olga; Carbonell Ferrando, Marina; Civil i Serra, Marta; Coré Bradineras, Raul; Esteban Carrillo, Toni; Fernández García, Aida; Florensa Farré, Anna; Empain, Joanna; Gonzàlez Gavara, Mònica; Olives Piris, Irina; Amaya Flórez, Valentina; Bohórquez Mendoza, Catalina; Climent González, Elena; Lechón Peralta, Javier; Sancho Blanco, Gonzalo (2024-05-15)
    El Servei de Biblioteques de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) ha celebrat els dies 7, 8 i 9 de febrer del 2024 el "Laboratori bibliotecari Fanzins Atemporals UAB", una experiència d'innovació, cocreació i ...
  • Andreu Nebot, Cristina; Aznar Santiago, Noemí; Calderón Lamas, Cruz; Cano Llavero, Olga; Carbonell Ferrando, Marina; Civil i Serra, Marta; Esteban Carrillo, Toni; Florensa Farré, Anna; Empain, Joanna (2024-05-15)
    Prototip elaborat i presentat per un dels grups de treball ("Equip Blanc") del el Laboratori "Fanzins atemporals", organitzat pel Servei de Biblioteques de la UAB, que va tenir lloc del 7 al 9 de febrer de 2024 al COMTEC ...
  • Rodriguez Gómez,David (2024-05-15)
    Document derivat del projecte Re-flip finançat per la convocatòria d'ajuts per a projectes d'innovació i de millora de la qualitat docent 2022.
  • Noguera, Ingrid; Cussó i Segura, Xavier; Fajardo Martinez, Sonia; Martínez, Reinaldo; Merino Pareja, Rafael; Moore de Luca, Emilee; Moschetti, Mauro Carlos; Pagés Mimó, Adrià; Pineda i Herrero, Pilar; Rodriguez Gómez,David; Sala Roca, Josefina; Sepúlveda-Parrini, Paloma (2024-05-15)
    Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies ...