A través del seu vídeo reportatge Journalism in the Age of Data, Geoff McGhee, periodista en línia especialitzat en multimèdia, explica la importància que la comunicació sàpiga fusionar eficaçment les narratives tradicionals amb la pantalla, assimilant els avenços tecnològics en matèria de multimèdia. Per això en el seu treball, que data de l'any 2010, entrevista a diferents professionals de mitjans de comunicació com The New York Times o BBC News Online i empreses com Google o IBM, entre altres.
A través de su vídeo-reportaje Journalism in the Age of Data, Geoff McGhee, periodista on-line especializado en multimedia, explica la importancia de que la comunicación sepa fusionar eficazmente las narrativas tradicionales con la pantalla, asimilando los avances tecnológicos en materia de multimedia. Para ello en su trabajo, que data del año 2010, entrevista a diferentes profesionales de medios de comunicación como The New York Times o BBC News Online y empresas como Google o IBM, entre otras.
Through its video Journalism in the Age of Data, Geoff McGhee, a journalist specializing in online media, explains the importance of effective communication merging traditional narratives into the screen, assimilating technological advances in multimedia . To do this in his report, dating from 2010, interviews different media professionals from The New York Times and BBC News Online, and companies like Google and IBM, among others.