Partint del concepte de Capital Cultural del sociòleg Bourdieu (1979), es dibuixen les formes que pren la cultura a Puigcerdà mitjançant la realització de la tècnica d'investigació quantitativa de l'enquesta i es planteja la necessitat d'una adequada promoció de l'oferta cultural local, que ajudi a millorar la qualitat de vida dels seus habitants i que actuï com a motor de dinamització de l'economia local durant els mesos de primavera i tardor.
Partiendo del concepto de Capital Cultural del sociólogo Bourdieu (1979), se dibujan las formas que toma la cultura en Puigcerdà mediante la realización de la técnica de investigación cuantitativa de la encuesta y se plantea la necesidad de una adecuada promoción de la oferta cultural local, que ayude a mejorar la calidad de vida de sus habitantes y que actúe como motor de dinamización de la economía local durante los meses de primavera y otoño.
Starting from the concept of Cultural Capital by the sociologist Bourdieu (1979), the forms that culture takes in Puigcerdà are drawn by carrying out the technique of quantitative research of the survey and the need for an adequate promotion of the local cultural offer, which helps to improve the quality of life of its inhabitants and which acts as an engine of dynamism of the local economy during the spring and autumn months.