Los objetivos que nos planteamos en la investigación que aquí exponemos, dentro de las limitaciones inherentes a estudios como éste, fueron básicamente dos: 1. Comprobar si existía una variación apreciable en la percepción ...
En esta comunicación vamos a reflejar los pasos que estamos dando para ir paulatinamente desarrollando toda nuestra docencia en la asignatura Derecho Procesal Penal por medio de metodologías activas de enseñanza. Para ...
En el marco de la investigación en acción, y tomando como objetivo básico la integración del currículo universitario en el campo del desempeño profesional, desarrollamos un estudio en la Titulación de Magisterio de Educación ...
Entre las tareas complementarias de la Titulación de Magisterio en la especialidad de Educación Musical de la Universidad de Granada, se lleva a cabo desde el curso académico 1996-97 y hasta la actualidad de manera ...
L’objectiu d’aquesta comunicació és donar a conèixer un instrument comú que la
universitat posa a disposició de la comunitat educativa per poder formar part de la vida cultural i participativa d’aquesta a través de la veu, ...
Aquesta comunicació incideix en la relació entre innovació didàctica i el que Woods (1997) denomina experiències crítiques. En aquest marc, ens fixarem en la importància de les (in)seguretats dels mestres en els processos ...
El treball discuteix per una banda com incrementar el treball personal i la responsabilitat dels estudiants en les classes pràctiques de laboratori i per altra banda quins problemes nous representa aquest treball pels ...
Planella Morató, Jesús; Escoda i Acero, Ma. Lluïsa; Suñol Martínez, Joan Josep(2018-02-14)
La universitat ha de formar titulats amb perfils que responguin a una demanda,
activa, més interdisciplinària i flexible. Una nova visió de la universitat s’està gestionant fonamentada en directrius i metodologies docents ...
El nou model educatiu universitari pretén aconseguir una formació integral dels seus titulats en una doble vessant: professionals vàlids i reconeguts pel mercat laboral i persones preparades per afrontar les demandes i els ...
La formació de mestre d’ensenyament primari ha desenvolupat el procediment d’avaluació per reconèixer les competències adquirides pels estudiants que entren en el si de l’Escola Superior Catòlica de Lovaina des de 2003. ...
El cine, desde sus orígenes, es espectáculo, diversión, arte y un factor muy poderoso para formar el imaginario cultural, ideológico y cultural de la sociedad. Pero además constituye una herramienta muy útil y versátil en ...
Aquesta comunicació presenta l’activitat anomenada 'classe de problemes alternativa', basada en principis d’aprenentatge cooperatiu i d’aprenentatge actiu per part de l’alumne. De manera que, per un costat es detallen els ...
Aquesta comunicació presenta l’activitat anomenada 'classe de problemes alternativa', basada en principis d’aprenentatge cooperatiu i d’aprenentatge actiu per part de l’alumne. De manera que, per un costat es detallen els ...
Ensenyar a participar és instruir els futurs professionals a viure amb una visió crítica sobre el món i a pensar en la feina de l’arquitecte no solament des del punt de vista de la tekne sinó també des del punt de vista ...
García Campos, Rafael; Casadesús Fa, Martí(2018-02-13)
Acte de clausura del IV Congrés Internacional UNIVEST 2013, a càrrec de Rafael García, director de l' ICE de la UdG i de Martí Casadesús, vicerector de qualitat docent
Climántica surge en el curso 2006-2007 como un proyecto educativo susceptible de contextualizarse en diferentes realidades educativas y con potencial de estructurar todas las problemáticas ambientales bajo la óptica del ...
Acte de cloenda del III Congrés Internacional Univest, enguany dedicat a 'L'autogestió de l'aprenentatge, a càrrec de Frances Feliu, Vicerector de Política Acadèmica, i Pepita Perich, del Consell Social
L’estudi es realitza durant tres cursos acadèmics (2008-2011) amb una mostra de 480 estudiants que han cursat l’assignatura de primer curs d’Anatomofisiologia en la Facultat d’ Infermeria de la Universitat de Girona. Així ...
Comentaris i rèplica a la conferència del Dr. Anastasio Ovejero (Utilidad del aprendizaje cooperativo/colaborativo en el ámbito universitario), a càrrec de Gregorio Rodríguez Gómez de la Universidad de Cádiz