Jarque Garachana, Maria Josep; Fernández Viader, Mª Del Pilar; Sánchez, Sílvia(2018-02-14)
El curso académico 2006-2007 se puso en marcha el máster oficial Comunidad Sorda, Educación y Lengua de Signos en la Facultad de Formación del Profesorado de la Universidad de Barcelona. Después de tres ediciones, consideramos ...
Els objectius d'estudi se concreten en: comparar, a nivell de fonamentació teòrica, el diferent grau d'autonomia de l'estudiant que desenvolupen en els diferents mètodes; determinar la percepció que tenen els estudiant de ...
Font-Mayolas, Sílvia; Gómez Lima, Ana Belén; Planes Pedra, Montserrat; Gras Pérez, María Eugenia(2018-02-14)
En aquest estudi es presenta un instrument d'avaluació d'un mòdul docent de màster universitari en forma d'autoinforme a respondre pels estudiants. Aquest qüestionari consta de preguntes de format tancat i obert i cerca ...
Pastor Cerezuela, Gemma; Tejero Gimeno, Pilar,(2018-02-14)
Presentamos el tipo de actividades, incluyendo ejemplos, que constituyen la metodología docente en la asignatura Percepción y Atención dentro del EEES en la Universitat de València. Se trata de actividades en las que el ...
El treball que presentem forma part de la tasca duta a terme, a l'empara d'un projecte d'innovació docent de la Universitat de Lleida. Aquest projecte, parteix de la necessitat d'adaptar les directrius comunes reguladores ...
Bernal Agustín, José L.; Dufo López, Rodolfo(2018-02-14)
El Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) es una gran oportunidad para cambiar los viejos modelos de docencia en la universidad, centrados generalmente en la clase magistral.
En este trabajo se propone una metodología, ...
Duran i Carpintero, Josep; Romero García, Isabel; Ribas Salamaña, Xavi; Polo Ortiz, Alfonso; Vieta Corcoy, Pep Anton(2018-02-14)
El projecte que es presenta ha modificat els continguts, procediments, competències i avaluació de l'assignatura Experimentació Química II. Es tracta d'una assignatura de tipus sintètic que es cursa l'últim any de la ...
El propósito del presente trabajo radica en poner de manifiesto la incidencia y repercusión que tiene lugar en el proceso de autogestión académica del estudiante la aplicación de un sistema de evaluación continua por ...
Herrero Montagud, Mercedes; Antequera Caplliure, M. Ángeles(2018-02-14)
La renovación del modelo educativo de Florida Universitaria surge de la necesidad de adaptarnos al EEES. Hemos apostado por una metodología que fomenta el desarrollo de destrezas y habilidades, participativa, centrada en ...
L’experiència mostra la millora competencial que es produeix en els estudiants de magisteri durant el seu pràcticum de tercer al utilitzar una fitxa d’autocontrol i valoració de la docència, element integrat en el portafoli ...