Exploració Universitat de Girona per títol

Exploració Universitat de Girona per títol

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Falcó Pegueroles, Anna Marta (2018-02-14)
    La enseñanza basada en las competencias es más compleja que la aplicación de saberes y la realización de casos prácticos específicos, puesto que es necesario ejecutar también las operaciones mentales abstractas que permitan ...
  • Lara, Tíscar (2018-02-14)
    Comentaris i rèplica a la conferència de Cristóbal Cobo (Competencias para la innovación: exploraciones sobre el aprendizaje más allá del currículum), a càrrec de Tíscar Lara, directora de Comunicació de @EOI
  • Piñeiro Otero, Mar; Martinez Carballo, Manuel; Guillén Solórzano, Eduardo (2018-02-14)
    Con este artículo lo que pretendemos es mostrar el resultado de la aplicación del Coaching Educativo en los procesos de formación y demostrar que el uso de esta herramienta ayuda a los docentes a alcanzar la confianza ...
  • García Campos, Rafael; Puig, Jordi; Velayos Solé, Joaquim; Villaescusa Gil, Isabel; Gispert i Negrell, Maria Assumpta; Xargayó Bassets, Josep; Fàbregas i Alcaire, Martí; Serarols i Font, Joan Lluís; Mancebo Fernández, Núria (2018-02-14)
    The objectives of this work are twofold. First, it aims to reflect on student internship placements as a tool for developing the engineering curriculum. Secondly, we present a webbased software for the efficient management ...
  • Poch Garcia, Jordi; Prados Carrasco, Ferran; Rafart Serra, Maria Assumpció; Soler i Masó, Josep; Villaescusa Gil, Isabel (2018-02-14)
    Existeixen nombroses plataformes virtuals que permeten el treball en equip. La majoria de les universitats les fan servir en major o menor grau. En aquest treball es presenten algunes novetats de la plataforma ACME, dedicada ...
  • Pérez-Portabella Lopez, Antoni (2018-02-14)
    Es presenten el conjunt d’accions que han tingut com a objectiu docent, la generació d’un entorn creatiu, dinamitzador, motivador i adaptat a les noves exigències tecnològiques per al desenvolupament de pràctiques de creació ...
  • Torner, Carles (2018-02-14)
    Conferència de clausura del 'Vuitè Simposi Llengua, Educació i Immigració' a càrrec de Carles Torner de la Universitat Ramon Llull, sobre el diàleg interreligiós
  • Jiménez Estepa, Jesús; Esteve Ruescas, Olga (2018-02-13)
    Segons recull Olga Esteve, la formació de professionals competents i compromesos amb el desenvolupament social constitueix avui dia una missió essencial de l'Educació Superior Contemporània (UNESCO, 1998). El concepte de ...
  • Ferreira Brito, Sislândia Maria (2018-02-14)
    En una clase en la cuarta serie de la Escuela de Educación Básica João Alencar de Figueiredo, en Juazeiro do Norte – CE/Brasil, mi plan de actividad fue la lectura de las imágenes que formaban parte de nuestra vida diaria ...
  • Esteller, Manel (2018-02-13)
    Conferència a càrrec del Dr. Manel Esteller, director del Programa Epigenètica i Biologia del Càncer de l'Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge (IDIBELL) sobre epigenètica en oncologia, centrant-se en la classificació ...
  • Universitat de Girona. Facultat d'Educació i Psicologia; Muñoz Negra, Leo; Pérez Burriel, Marc; Villar, Esperança; Malo Cerrato, Sara; Cuenca Balañà, Natàlia (2022-05-20)
    Primer episodi de la càpsula de formació de mentores (i mentors) del Pla SiC de Mentoria entre iguals dels Estudis de Psicologia dedicat al mal ús de noms despectius a companys que té com objectiu treballar el valor del ...
  • Universitat de Girona. Facultat d'Educació i Psicologia; Muñoz Negra, Leo; Pérez Burriel, Marc; Villar, Esperança; Malo Cerrato, Sara; Cuenca Balañà, Natàlia (2022-05-20)
    Segon episodi de la càpsula de formació de mentores (i mentors) del Pla SiC de Mentoria entre iguals dels Estudis de Psicologia que té com objectiu treballar el valor del compromís
  • Universitat de Girona. Facultat d'Educació i Psicologia; Muñoz Negra, Leo; Pérez Burriel, Marc; Villar, Esperança; Malo Cerrato, Sara; Cuenca Balañà, Natàlia (2022-05-20)
    Tercer episodi de la càpsula de formació de mentores (i mentors) del Pla SiC de Mentoria entre iguals dels Estudis de Psicologia dedicat a tenir en consideració i voler parlar de temes incòmodes que té com objectiu treballar ...
  • Muñoz Negra, Leo; Pérez Burriel, Marc; Villar, Esperança; Malo Cerrato, Sara; Cuenca Balañà, Natàlia; Universitat de Girona. Facultat d'Educació i Psicologia (2022-05-20)
    Quart episodi de la càpsula de formació de mentores (i mentors) del Pla SiC de Mentoria entre iguals dels Estudis de Psicologia sobre la relació social amb altres companys o companyes, que té com objectiu treballar el valor ...
  • Martínez Massanet, Guillermo; Nebot Gil, Ignacio; Jiménez Leube, F. Javier; Duque Garcia, Mª Mar (2018-02-14)
    La necesidad de armonizar los sistemas universitarios europeos en el marco común que representa el EEES necesita la cooperación e interdependencia de los agentes implicados y las instituciones con el fin de aunar esfuerzos ...
  • Sánchez Navarro, Juan Manuel; Salvadó Martín, Victòria; Anticó i Daró, Ma. Enriqueta (2018-02-14)
    Se ha llevado a cabo un estudio para determinar la utilidad de basar la evaluación de los estudiantes mediante la utilización de pruebas parciales y un examen final. Los resultados obtenidos muestran que la simple aplicación ...
  • Vizcarra, Maria Teresa; Aristizabal, Pilar; Villarroel, Jose Domingo; Camino Ortiz de Barrón, Igor (2018-02-14)
    La comunicación que se presenta a continuación parte de un trabajo interdiciplinar realizado en el primer cuatrimestre del curso 2010/11 en la E.U. de Magisterio de Vitoria-Gasteiz, que se está llevando a cabo a través de ...
  • Fernández Enguita, Mariano; Casadesús Fa, Martí; Espigares, Gemma (2018-02-13)
    Conferència a càrrec de Mariano Fernández Enguita de la Universidad Complutense de Madrid, comentada i replicada per Martí Casadesús Fa, director de l'AQU Catalunya (Agencia de la Calidad Universitaria) i Gemma Espigares, ...
  • Boto Varela, Gerardo (2019-12-19)
    Activitat d'innovació docent que es fa en el marc de l’assignatura "Història de l’art medieval I" del Grau en Història de l’Art, a càrrec del professor Gerardo Boto Varela. L'activitat, organitzada pels alumnes de 4rt i ...
  • Llopart Rossell, Mariona; Padrós Castells, Marta (2018-02-14)
    La inclusión escolar del alumnado procedente de grupos minoritarios presenta un patrón desigual. Aunque la mayoría de estudiantes que pertenecen a determinadas comunidades inmigrantes tienen un rendimiento escolar parecido ...

Cerca


Explora