Browsing Universitat de Girona by Title

Browsing Universitat de Girona by Title

Sort by: Order: Results:

  • Romero, Francesca; Seiz-Ortiz, Rafael (2018-02-14)
    En aquest estudi presentem els trets identificadors de les estratègies didàctiques col·laboratives per a l’Aprenentatge de Llengües Assistit per Ordinador. Hem creat una plantilla amb aquests identificadors i l’hem aplicada ...
  • Ricart Ferrer, Josep; González Castro, Josep R.; Pujol i Sagaró, Toni; Velayos Solé, Joaquim; Massaguer Colomer, Eduard (2018-02-14)
    En una societat com l’actual on el canvi tecnològic és cada vegada més ràpid i les necessitats de les empreses varien ràpidament, és necessari enfortir un lligam d’interacció entre empreses/universitats on cadascuna es ...
  • Escoda i Acero, Ma. Lluïsa; Planella Morató, Jesús (2018-02-14)
    Presentació de l’experiència que s’ha portat a terme en l’Escola Politècnica Superior de la UdG en l’assignatura de Fonaments Físics per l’Enginyeria aplicant com a tècnica l’aprenentatge basat en problemes: Project Based ...
  • Novella Cámara, Ana M.; Pérez Escoda, Núria; Freixa Niella, Montserrat (2018-02-14)
    L’interès per la transferència de les competències respon a una qüestió actual i prioritària en el marc del disseny del nou grau d’Educació Social de la Universitat de Barcelona que s’implementarà el curs 2009-2010. La ...
  • Loste Montoya, Araceli; Yagüe, José Antonio; Escuchuri, Estrella; Marca Andrés, Carmen; Rezusta, Antonio; Romero, Enrique; Chueca, Angel Gregorio; Alastuey, Carmen; Pérez, Marta María; Acerete, José Basilio; Borobia Frías, Marta (2018-02-14)
    AprenRED (http://aprenred.unizar.es) es una red interdisciplinar, formada por 29 profesores de la Universidad de Zaragoza de 14 Departamentos, que imparten su docencia en las Facultades de Veterinaria, Derecho, Ciencias ...
  • Benito i Mundet, Antoni; Barrabés Vera, Sílvia; Kádár García, Elisabeth; Massaguer i Vall-llovera, Anna; Roldán Borassi, María Inés; Vilanova i Brugués, Maria; Viñas de Puig, Jordi; Yeste Oliveras, Marc (2018-05-25)
    Publicació que és el resultat d'un grup de docents que, aplicant metodologies d' aprenentatge centrades en l'estudiant, van construir un mòdul per el primer curs de grau de Medicina de la Universitat de Girona. Els estudiants ...
  • Benito i Mundet, Antoni; Barrabés Vera, Sílvia; Kádár García, Elisabeth; Massaguer i Vall-llovera, Anna; Roldán Borassi, María Inés; Vilanova i Brugués, Maria; Viñas de Puig, Jordi; Yeste Oliveras, Marc (2018-05-29)
    Publicació que és el resultat d'un grup de docents que, aplicant metodologies d' aprenentatge centrades en l'estudiant, van construir un mòdul per el primer curs de grau de Medicina de la Universitat de Girona. Els estudiants ...
  • Benito i Mundet, Antoni; Barrabés Vera, Sílvia; Kádár García, Elisabeth; Massaguer i Vall-llovera, Anna; Roldán Borassi, María Inés; Vilanova i Brugués, Maria; Viñas de Puig, Jordi; Yeste Oliveras, Marc (2018-02-13)
    Publicació que és el resultat d'un grup de docents que, aplicant metodologies d' aprenentatge centrades en l'estudiant, van construir un mòdul per el primer curs de grau de Medicina de la Universitat de Girona. Els estudiants ...
  • Benito i Mundet, Antoni; Barrabés Vera, Sílvia; Kádár García, Elisabeth; Massaguer i Vall-llovera, Anna; Roldán Borassi, María Inés; Vilanova i Brugués, Maria; Viñas de Puig, Jordi; Yeste Oliveras, Marc (2018-02-13)
    Publicació que és el resultat d'un grup de docents que, aplicant metodologies d' aprenentatge centrades en l'estudiant, van construir un mòdul per el primer curs de grau de Medicina de la Universitat de Girona. Els estudiants ...
  • Aboussi, Mourad; Hernández Armenteros, Salvador; Lizárraga Mollinedo, Carmen; López Castellano, Fernando (2018-02-14)
    Esta comunicación presenta las prácticas llevadas a cabo en el marco del proyecto de Innovación Docente 'Construcción de una red de aprendizaje cooperativo para el análisis aplicado del contexto socioeconómico marroquí', ...
  • Castañeda, Dayan (2018-02-14)
    Optimizar la labor didáctica de docente, y su respectiva repercusión y asimilación por parte del alumnado, para de esta manera poder focalizar mejor los contenidos y buscar una mejora sustancial en cómo estos son impartidos. ...
  • Fernández Pariente, Inés; Suárez Peña, Beatriz; Viña Olay, Jaime (2018-02-14)
    En las últimas décadas, los cambios tanto sociales como económicos, educativos y políticos han inducido una transformación en la enseñanza universitaria y en la actuación de sus principales protagonistas: profesorado y ...
  • Farjas Silva, Jordi (2018-02-13)
    Material docent elaborat per l'assignatura 'Física I' del Grau en Enginyeria Agroalimentària
  • Roura Grabulosa, Pere; Farjas Silva, Jordi (2022-02-02)
    3 ed. català 27/1/2022
  • Farjas Silva, Jordi (2018-02-13)
    Universitat de Girona, 2020. 1a ed. català revisada
  • Roura Grabulosa, Pere; Güell Ordis, Josep Maria (2018-05-29)
    Aquests apunts corresponen a una introducció a la tecnologia dels plàstics. Es tracta d'una visió general dels processos de transformació en la qual s'analitzen tant les tècniques concretes (injecció, extrusió...) com el ...
  • Roura Grabulosa, Pere; Güell Ordis, Josep Maria (2018-05-25)
    Aquests apunts corresponen a una introducció a la tecnologia dels plàstics. Es tracta d'una visió general dels processos de transformació en la qual s'analitzen tant les tècniques concretes (injecció, extrusió...) com el ...
  • Roura Grabulosa, Pere; Güell Ordis, Josep Maria (2018-02-13)
    Aquests apunts corresponen a una introducció a la tecnologia dels plàstics. Es tracta d'una visió general dels processos de transformació en la qual s'analitzen tant les tècniques concretes (injecció, extrusió...) com el ...
  • Roura Grabulosa, Pere; Güell Ordis, Josep Maria (2018-02-13)
    Aquests apunts corresponen a una introducció a la tecnologia dels plàstics. Es tracta d'una visió general dels processos de transformació en la qual s'analitzen tant les tècniques concretes (injecció, extrusió...) com el ...
  • Berga, Dolors; Rey Canteli, Elena del (2021-09-02)
    Apunts d’economia pública pels estudiants del 3r curs del Grau en Economia. En aquest document s'estudia: el concepte d’eficiència de Pareto i les condicions necessàries i suficients perquè una assignació assoleixi aquesta ...

Search


Browse