Lukas Mujika, José Francisco; Santiago Etxeberria, Karlos; Etxeberria Murgiondo, Juan(2018-02-14)
En el sistema educativo español hay dos momentos en los que los estudiantes deben de realizar una prueba de evaluación que además de proporcionar resultados individuales, permite hacer un análisis de los centros escolares. ...
L’avaluació és una eina poderosa que pot determinar la manera com es veuen els alumnes a ells mateixos i condicionar les seves oportunitats vitals. Per què es recorre a les proves i exàmens d’una manera tan generalitzada ...
Presentació de Mercè Juanola, de l' Inspecció d'educació dels Serveis Territorials de Girona, sobre l'avaluació de centres i com s'ha anat desenvolupant l'avaluació de centres al nostre sistema educatiu
Montoya i Albareda, Gemma; Castro i Jimenez, Gemma(2018-02-14)
L’Institut Joan d’Àustria del barri de Sant Martí de Barcelona acull un 52 per cent d’alumnat estranger actualment. Des de l’arribada de les primeres onades migratòries, el centre ha estat capdavanter en l’atenció a l’alumnat ...
Conferència a càrrec de la Sra. Anne Barrère, professora del Departament de Ciències de l'Educació de la Universitat Paris Descartes i membre del grup de recerca 'Laboratoire CERLIS-CNRS' sobre les recerques qualitatives ...
Conferència a càrrec del Sr. José Gimeno Sacristán, catedràtic de Didàctica i Organització Escolar de la Universitat de València, sobre el perquè i per a què avaluar
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües; Govern d'Andorra. Pla Estratègic per a la Renovació i Millora del Sistema Educatiu Andorrà; IRIF. Institut de Recursos i Investigació per a la Formació(2018-02-13)
Conferència a càrrec del Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües de la UAB (GREIP), del Pla Estratègic per a la Renovació i Millora del Sistema Educatiu Andorrà del Govern Andorrà (PERMSEA) i de l'Institut ...
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües; Govern d'Andorra. Pla Estratègic per a la Renovació i Millora del Sistema Educatiu Andorrà; IRIF. Institut de Recursos i Investigació per a la Formació(2018-02-13)
Segona sessió a càrrec del Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües de la UAB (GREIP), del Pla Estratègic per a la Renovació i Millora del Sistema Educatiu Andorrà del Govern Andorrà (PERMSEA) i de l'Institut ...
Conferència inaugural a càrrec del Sr. Gordon Stobart, catedràtic d’Educació a l’Institut d'Educació de la Universitat de Londres sobre l'avaluació com a millora de l'aprenentatge. Gordon Stobart considera l'avaluació com ...
Espiñeira Bellón, Eva María; Rebollo Quintela, Nuria; Losada Puente, Luisa(2018-02-14)
La educación ha sufrido numerosos cambios debidos a la exigencia de una mayor calidad y eficacia, emprendiéndose numerosas iniciativas relacionadas con su evaluación institucional (Murillo, 2008). De esta forma, la capacidad ...
Presentació de José Gimeno Sacristán, catedràtic de Didàctica i Organització Escolar. de la Universitat de València, sobre el perquè i el per a què avaluar
Esta comunicación tiene un doble objetivo. Por un lado, un objetivo didáctico: presentar el modelo didáctico EPI (enfoque plurilingüe integrador), con especial atención al planteamiento de la evaluación de aula (formativa) ...
Aquesta comunicació es centra únicament en l’ensenyament secundari, presenta els instruments que avaluen les habilitats lingüístiques i el grau d'integració, i els resultats de l’estudi elaborat a partir de la informació ...
Actualment, la qüestió de l'avaluació és present arreu. De fet, és un punt de conjunció de les polítiques educatives, des del moviment de modernització del sector públic en la dècada de 1980, als dispositius d'enquestes ...